StellHell Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Vi kommer köpa 100g som vi ska dela på. Efter det kommer det nog inte bli mkt mer. kanske mer när vi firar att han inte har fåt epelpsi attack på 3 år (Då får han köra moppe osv) B-U-L-L-S-H-I-T-! Say it with me! BULLSHIT! Ni ska dela på 100g. Right. Och ni har såklart 10.000:- Du verkar onekligen för liten för det, och också helt over your head om saker du inte har en aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 B-U-L-L-S-H-I-T-! Say it with me! BULLSHIT! Tänkte precis samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Ska ner och hälsa på lite vänner snart. Snabbaste sättet att rasa i vikt utan några skalpeller involverade. Gogogo. Ät nyttigt, spring varje dag, sov bra (viktigare än vad folk tror). Kanske nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Ät nyttigt, spring varje dag, sov bra (viktigare än vad folk tror). Kanske nåt sånt? Tror han menade att hans vänner är det bästa sättet att rasa i vikt.. Jag kan nog ha förstått det där fel..det blir svårare att tyda en text utan situationstecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Stell, han kanske kom åt en nolla för mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Ät nyttigt, spring varje dag, sov bra (viktigare än vad folk tror). Kanske nåt sånt? Tar för lång tid. Jag tar även emot omoraliska saker. Tror han menade att hans vänner är det bästa sättet att rasa i vikt.. Jag kan nog ha förstått det där fel..det blir svårare att tyda en text utan situationstecken. Jag menar att jag ska träffa polare snart. Och jag vill gå ner i vikt för det. __ Svälta mig ett par veckor? : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Enda sättet att gå ner i vikt och stanna där är ju att motionera och äta rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Jag har inga speciella planer att stanna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Sluta ät skräpmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Mordos, varför gå ner i vikt för träffa några vänner för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 [sarcasm]För jag vill vara ball och tuff som en 08.[/sarcasm] För jag vill. Och jag äter faktiskt inte mycket skräpmat heller. Äter inte mycket i allmänhet. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Hur mycket behöver du gå ner i vikt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Ska ner och hälsa på lite vänner snart. Snabbaste sättet att rasa i vikt utan några skalpeller involverade. Gogogo. Ta tjack Ät inget Spring mycket Have fun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Hur mycket behöver du gå ner i vikt då? Så mycket som möjligt. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Så mycket som möjligt. ;D Amfetamin borde hjälpa som sagt. Om du nu vågar. Eller så tränar du, kastar upp efter varje måltid eller allmänt svälter dig själv. Du mår inte bra men du går ner i vikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Amfetamin borde hjälpa som sagt. Om du nu vågar. Fanns det en dealer så. Får väl kika runt på olika alternativ. Frågar en anorektiker liksom. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Det lättaste sättet är ju att göra av med fler kalorier än vad man tar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Det lättaste sättet är ju att göra av med fler kalorier än vad man tar in. Hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Alltså, hur ofta är det rimligt att vara förkyld egentligen? Jag är förkyld/febrig/allmänt hängig säkert 9-10 gånger om året. Skitjobbigt, finns det något man kan göra åt det? Jag tror jag har frågat det förut på forumet förresten, men jag kan ta det igen. Vad heter det där naturläkemedlet som man proppar i sig när man känner att man håller på att bli förkyld, alltså innan det slår till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Alltså, hur ofta är det rimligt att vara förkyld egentligen? Jag är förkyld/febrig/allmänt hängig säkert 9-10 gånger om året. Skitjobbigt, finns det något man kan göra åt det? Jag blir förkyld två gånger om året. En gång på våren och en gång på hösten. Det slår aldrig fel och det kommer varje år. Har varit så ett par år nu. Dock har det förskjutits lite, förut kom det när jullovet började, jag var jämt sjuk på julafton. Nu kommer mitt på hösten. Förut kom det jämt när sommarlovet började, nu kommer det mitt på våren. Så jag är glad att jag får vara frisk på loven och ta ett par dagar varje termin från skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts