Merkky Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Tog reda på att alla tatuerare som är med i "Svenska Tatuerar Förbundet" eller nåt inte tatuerar på halsen eller händer. Hur säkert är det att tatuera hos nån som inte är det? En i Övik som typ heter Sid eller nåt var med där, men gick ur för att han tyckte att det var fånigt att dom inte skulle tatuera på hals och händer, när dom flesta tatuerare redan har tatueringar där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Haha, nyss fick jag för mig att det stod "Det finns asmycket snygga tjejer för 50 spänn i mitt centrum, javisst. " Såg faktiskt så ut när man scrollade neråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Någon som har tips på hur man behandlar migrän? Jag har det (inte nu, alltså) och brukar ta en Ipren, men det har begränsad effekt. Dessutom lider jag av migrän med aura, dvs visuella fenomen innan själva huvudvärken. I mitt fall ser jag en flimmrande, halvcirkelformad blixt i synfältet som också passerar över det. När den passerat över kommer huvudvärken. Själva auraeffekten ser ut ungefär såhär för mig. Skillnaden är att det inte är suddigt inuti själva halvcirkeln, plus att jag inte har det mindre sträcket som knyter ihop halvcirkeln. Sen är färgen på själva blixten mer silveraktig och den flimmrar mycket mer. Och i filmen är det upspeedat, i verkligheten håller det på i 20-40 minuter. Redigerad 14 april, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Kommer inte ihåg namnet precis, men visst brukar det gå en reklam på tv om någon värktablett mot migrän? Leta på apotekets sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Kommer inte ihåg namnet precis, men visst brukar det gå en reklam på tv om någon värktablett mot migrän? Leta på apotekets sida. Eeze? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Någon som har tips på hur man behandlar migrän? Jag har det (inte nu, alltså) och brukar ta en Ipren, men det har begränsad effekt. Dessutom lider jag av migrän med aura, dvs visuella fenomen innan själva huvudvärken. I mitt fall ser jag en flimmrande, halvcirkelformad blixt i synfältet som också passerar över det. När den passerat över kommer huvudvärken. Själva auraeffekten ser ut ungefär såhär för mig. Skillnaden är att det inte är suddigt inuti själva halvcirkeln, plus att jag inte har det mindre sträcket som knyter ihop halvcirkeln. Sen är färgen på själva blixten mer silveraktig och den flimmrar mycket mer. Och i filmen är det upspeedat, i verkligheten håller det på i 20-40 minuter. Min mor får migrän ibland och då flimmrar det också för ögonen. Hennes medicin är en ipren och en starköl Redigerad 15 april, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Någon som har tips på hur man behandlar migrän? Jag har det (inte nu, alltså) och brukar ta en Ipren, men det har begränsad effekt. Dessutom lider jag av migrän med aura, dvs visuella fenomen innan själva huvudvärken. I mitt fall ser jag en flimmrande, halvcirkelformad blixt i synfältet som också passerar över det. När den passerat över kommer huvudvärken. Själva auraeffekten ser ut ungefär såhär för mig. Skillnaden är att det inte är suddigt inuti själva halvcirkeln, plus att jag inte har det mindre sträcket som knyter ihop halvcirkeln. Sen är färgen på själva blixten mer silveraktig och den flimmrar mycket mer. Och i filmen är det upspeedat, i verkligheten håller det på i 20-40 minuter. Det finns receptbelagd nässpray vid namn Zomig. Skulle rekommendera att du tog dina problem till en läkare så skulle du antagligen få mer hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Nån som har en bild eller förlag på snygga långhåriga frisyrer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Nån som har en bild eller förlag på snygga långhåriga frisyrer? Något i den här stilen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Något i den här stilen kanske? http://images.askmen.com/galleries/singer/...n-picture-1.jpg Jag vill se ut som en kille också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Jag vill se ut som en kille också! Så klipp dig? ...det jag ville få fram var att jag nog inte sett någon långhårig kille som jag tycker haft speciellt vackert hår. Redigerad 20 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Så klipp dig? ...det jag ville få fram var att jag nog inte sett någon långhårig kille som jag tycker haft speciellt vackert hår. Tack för den då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Tack för den då! Det är skillnad på långt och emo-långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Så klipp dig? ...det jag ville få fram var att jag nog inte sett någon långhårig kille som jag tycker haft speciellt vackert hår. Så sant . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Det är skillnad på långt och emo-långt. Men nu har ju inte jag hår ner till snoppen, utan mera till axlarna, och jag vill ha nåt i emo längd... Men inte kortkort, lika bra att gå med i armen på en gång då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Men nu har ju inte jag hår ner till snoppen, utan mera till axlarna, och jag vill ha nåt i emo längd... Men inte kortkort, lika bra att gå med i armen på en gång då... Man kan ju ha "normallångt" Nu vet jag ju inte vad du passar i så...för killar så ser det oftast bara gay ut om de försöker göra någon frisyr av sitt långa hår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Man kan ju ha "normallångt" Nu vet jag ju inte vad du passar i så...för killar så ser det oftast bara gay ut om de försöker göra någon frisyr av sitt långa hår Därför funderade jag om det finns nån frisyr som är snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Tack för den då! Jag tycker ditt hår är fint. *fniss* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Någon mer än jag som använder denna helt fantastiskta gel för ansiktet? Till skillnad från ex. H&M:s ansiktskrämer känner man verkligen att gelen fortfarande sitter i timmar efter själva appliceringen. Till er som inte har provat den kan jag inte göra något annat än att rekommendera den starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Någon som kör med Denim after shave? Luktar så jävla gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts