Kebab Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Jag ska också leta jacka snart. Priset kanske kommer bli runt 800, eller nåt. Edit: Jag pratar vårjacka nu Redigerad 17 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Jag gav 1600 för min. Jag tyckte det var dyrt, men en jacka ligger väl runt 1000 i alla fall Edit: Jag pratar vinterjacka nu. Jag ska också leta jacka snart. Priset kanske kommer bli runt 800, eller nåt. Jäklans! Jag som trodde att man vanligast hostade upp sisådär 500:- för en jacka - MAX... Jaja, if I may cut the crap: Nu har jag raggat upp den här snyggingen (jackan 'faaast killen ser rätt fräsch ut han också , vet bara inte vad de vill ha för honom' ) för 800:-. Är den värd sitt pris? Redigerad 17 mars, 2007 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Jäklans! Jag som trodde att man vanligast hostade upp sisådär 500:- för en jacka - MAX... Jaja, if I may cut the crap: Nu har jag raggat upp den här snyggingen (jackan 'faaast killen ser rätt fräsch ut han också , vet inte vad han kostar bara' ) för 800:-. Är den värd sitt pris? Helt okej jacka, men du kan hitta snyggare för åttahundra.. Kan kolla runt lite, vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Jäklans! Jag som trodde att man vanligast hostade upp sisådär 500:- för en jacka - MAX... Jaja, if I may cut the crap: Nu har jag raggat upp den här snyggingen (jackan 'faaast killen ser rätt fräsch ut han också , vet bara inte vad de vill ha för honom' ) för 800:-. Är den värd sitt pris? Haha. Ska du köpa vinterjacka så här års? ..annars tyckte jag att den var snygg. Redigerad 17 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Tycker Elvine har rätt många snygga jackor. Hittade inte den jag tänkte på, men denna är snygg http://se.zoovillage.com/store/productdeta...&ListType=0 Kostade lite mer än 800 men ändå. Redigerad 17 mars, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Helt okej jacka, men du kan hitta snyggare för åttahundra.. Kan kolla runt lite, vänta Tack gärna. Men du ska veta att jag har en viss fetisch för olivgröna kläder, så att få mig att vända blickan från min rackare kan nog vara knivigt. Edit: Som sagt, OLIVGRÖNT!1!! Haha. Ska du köpa vinterjacka så här års? ..annars tyckte jag att den var snygg. Den där kan väl knappast räknas som vinterjacka? Redigerad 17 mars, 2007 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Läs mitt inlägg innan Denna är grön.. http://se.zoovillage.com/store/productdeta...&ListType=0 men inte lika snygg på långa vägar Redigerad 17 mars, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Själv ska jag köpa en kepa nu när det börjar gå mot sommaren, då min gamla har börjat blivit lite väl sliten. Vill ha en vit och ganska stilren, så därför funderar jag starkt på den här: http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?p...411&lcid=31 (Den är svart på länken, men den går att köpa i vitt också.) Tycks? Redigerad 17 mars, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Den där kan väl knappast räknas som vinterjacka? Mjo, är rätt säker på at den är det. Annars skulle den inte vara på rea vid det här laget. Jacka "Army" Material: En tjock fodrad jacka i 100% bomull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Själv ska jag köpa en kepa nu när det börjar gå mot sommaren, då min gamla har börjat blivit lite väl sliten. Vill ha en vit och ganska stilren, så därför funderar jag starkt på den här: http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?p...411&lcid=31 (Den är svart på länken, men den går att köpa i vitt också.) Tycks? Keps=dåligt. Kan inte hjälpa dig, tycker lika illa om alla Åh, jag blir sugen på jackan jag tipsade Corleone om själv nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Läs mitt inlägg innan Denna är grön.. http://se.zoovillage.com/store/productdeta...&ListType=0 men inte lika snygg på långa vägar Hm. Kalla mig svårflörtad, men nej tack, tack ändå. Det blir den jag skickade länk till. Mamma lovade att lägga ut en liten slant också. Mjo, är rätt säker på at den är det. Annars skulle den inte vara på rea vid det här laget. sad.gif Tihi. Förlåt mig. Får bli den ändå. Utseende prioriteras. Redigerad 17 mars, 2007 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Keps=dåligt. Kan inte hjälpa dig, tycker lika illa om alla Åh, jag blir sugen på jackan jag tipsade Corleone om själv nu.. Haha jag med, den var jävligt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Hm. Kalla mig svårflörtad, men nej tack, tack ändå. Det blir den jag skickade länk till. Mamma lovade att lägga ut en liten slant också. Din svårflörtning kommer nog bara leda till returnering, alternativt extrema svettningar. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Keps=dåligt. Kan inte hjälpa dig, tycker lika illa om alla Åh, jag blir sugen på jackan jag tipsade Corleone om själv nu.. Baah, själv bor jag praktiskt taget i keps om somrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Jäklans! Jag som trodde att man vanligast hostade upp sisådär 500:- för en jacka - MAX... Jaja, if I may cut the crap: Nu har jag raggat upp den här snyggingen (jackan 'faaast killen ser rätt fräsch ut han också , vet bara inte vad de vill ha för honom' ) för 800:-. Är den värd sitt pris? Köpte en ganska najsig WE-jacka på NK förra sommaren för 600:-, var halva priset. Den är lite beige, men finns i olivgrönt också. Perfekt som vårjacka. Och jag har för övrigt fetisch för WE. EDIT: Jahapp, den är på rea nu med. Fast bara blå. Och den är jävligt mycket snyggare på. http://www.junkyard.se/street/product.aspx...=150&lcid=0 Redigerad 17 mars, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Din svårflörtning kommer nog bara leda till returnering, alternativt extrema svettningar. :/ Äh. Din mamma och grejor. Redigerad 17 mars, 2007 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Köpte en ganska najsig WE-jacka på NK förra sommaren för 600:-, var halva priset. Den är lite beige, men finns i olivgrönt också. Perfekt som vårjacka. Och jag har för övrigt fetisch för WE. EDIT: Jahapp, den är på rea nu med. Fast bara blå. Och den är jävligt mycket snyggare på. http://www.junkyard.se/street/product.aspx...=150&lcid=0 Usch för jackan och usch för det mesta WE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Usch för jackan och usch för det mesta WE Usch för det mesta WE? Varför då? De har sjukt mycket snygga grejer. Randigt, schysta jeans, stickade tröjor, ja allt! Jävligt snygga street kläder. Deras lite mer udda grejer är jävligt snygga också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Äh. Din mamma och grejor. Jaja, consider yourself warned. Usch för jackan och usch för det mesta WE Äsch, i åttan gillar man WE, så är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Usch för det mesta WE? Varför då? De har sjukt mycket snygga grejer. Randigt, schysta jeans, stickade tröjor, ja allt! Jävligt snygga street kläder. Deras lite mer udda grejer är jävligt snygga också. Eller, jag kan inte säga "usch för det mesta WE".. Det är mest att folket som använder WE är allmänt blåsta och korkade, och att de flesta av deras kläder är riktigt tråkiga, till exempel t-shirt med tryck för flera hundra. Helt enkelt sånt som osäkra köper för att passa in. Men sure, visst finns det ljusglimtar även bland deras kläder. Men jackan var ful Kebab: Gissa vem som har en WE-kofta på skolfotot i åttan? Jag sitter här och försöker verka grym men jag snackar bara från egna erfarenheter. Jag var inte bättre själv Redigerad 17 mars, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts