tommy killer Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 + http://www.willyssportfiske.se/Archive/Images/Products/tÃ¥ng_splitring_320.jpg Bästa iden någonsin, Bullshit skulle sett detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 + http://www.willyssportfiske.se/Archive/Images/Products/tÃ¥ng_splitring_320.jpg Jag kan inte se den andra bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Jag kan inte se den andra bilden. Det är en tång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Då är snarare det blåa Dax Vaxet som tapetklister, det röda är mer som smält socker. Nej, det blåa är blankt, halkigt och allmänt slemmigt. Lite som vaselin, fast för håret. Det röda är klibbigt (men även lite småflottigt), så länge man inte förvarar det på ett varmt ställe. Då blir det som det förstnämnda. Hur kan man få kuken att bli större? http://www.jes-extender.dk/cms.ashx/produc...he-jes-extender Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Hur kan man få kuken att bli större? Du slår på en porrfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Du slår på en porrfilm Så sant, så sant. Redigerad 28 februari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Du slår på en porrfilm Bästa hittils. Varför ska man ha kuken större? Sålänge den inte är meningslöst utan istället är inom medelmåtten. Varför? Visst, tjejer tänder på det! Men enligt mig räcker det med random size. Skulle vilja ha en liten förminskning istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Nej, det blåa är blankt, halkigt och allmänt slemmigt. Lite som vaselin, fast för håret. Det röda är klibbigt (men även lite småflottigt), så länge man inte förvarar det på ett varmt ställe. Då blir det som det förstnämnda. WTF? Tapetklister, är inte det ganska mjukt och slemmigt? Det röda är ju stenhårt, typ. Varför ska man ha kuken större? Sålänge den inte är meningslöst utan istället är inom medelmåtten. Varför? Visst, tjejer tänder på det! Men enligt mig räcker det med random size. Skulle vilja ha en liten förminskning istället. Kan faktiskt hålla med lite där. Men grabben kanske har en extremt liten, typ 5 cm. Jag skulle i alla fall vilja ha större då. EDIT: Jag glömde! Klippte mig i onsdags, och det blev bra. Köpte vax också, d:fi extreme hold. Tack för hjälpen, alla. Redigerad 1 mars, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 WTF? Tapetklister, är inte det ganska mjukt och slemmigt? Det röda är ju stenhårt, typ. Ah. Du har rätt. Varför var du tvungen att dra in ordet "klister" i det hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Kan faktiskt hålla med lite där. Men grabben kanske har en extremt liten, typ 5 cm. Jag skulle i alla fall vilja ha större då. Sant sant. Medelmåtten i svergie är väl 12-18 cm. 12 är ganska litet också, men om man har 15 och uppåt så ska man inte oroa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Sant sant. Medelmåtten i svergie är väl 12-18 cm. 12 är ganska litet också, men om man har 15 och uppåt så ska man inte oroa sig. Medelmåtten är mer likt 14 - 16 i Sverige. Enligt sexologer i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Medelmåtten är mer likt 14 - 16 i Sverige. Enligt sexologer i alla fall. Lilla snopp boken säger annorlunda. Jag tror på lilla snopp boken, bara för att den är så snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Lilla snopp boken säger annorlunda. Jag tror på lilla snopp boken, bara för att den är så snygg! Den tar väl bara upp den lilla medelsnoppen, inte vad den vanliga svensken har. eheheh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Den tar väl bara upp den lilla medelsnoppen, inte vad den vanliga svensken har. eheheh... Jag är nästan övertygad om att det stog: Medelsnoppen i svergie är ca 12-18 cm vid erektion. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Jag är nästan övertygad om att det stog: Medelsnoppen i svergie är ca 12-18 cm vid erektion. Tror jag. Har också hört något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Jag är nästan övertygad om att det stog: Medelsnoppen i svergie är ca 12-18 cm vid erektion. Tror jag. Herregud! 12 vid erektion Jag har hört att 15 är medel, vet inte om det är när svenskar är slaka eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Herregud! 12 vid erektion Jag har hört att 15 är medel, vet inte om det är när svenskar är slaka eller inte. Små snoppar växer oftast mest vid erektion också, så om man har 15 slak (?!) så skulle den i regeln inte växa allt för mkt vid erektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Har en fråga om tatueringar. Hur är det med tatueringar på halsen? Hur många tatuerare är emot det? Jag är fast besluten att jag ska göra ett kors på halsen, höger sida, ganska högt, när jag fyller 18. Också vill jag skriva mitt namn i skrivstil på handleden, precis där handen börjar. Läste att dom flesta studior är emot tatueringar på halsen, varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Hrm hrm. Vad är rimligt att ge för en jacka? Den behöver varken överleva snöstormar eller isbjörnar. En helt vanlig jacka alltså. Vad gav ni för era? Redigerad 17 mars, 2007 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Hrm hrm. Vad är rimligt att ge för en jacka? Den behöver varken överleva snöstormar eller isbjörnar. En helt vanlig jacka alltså. Vad gav ni för era? Jag gav 1600 för min. Jag tyckte det var dyrt, men en jacka ligger väl runt 1000 i alla fall Edit: Jag pratar vinterjacka nu. Redigerad 17 mars, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts