Eudoros Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Ehem.. Mjo, var "i närheten" av cigarettrök ganska mycket den kvällen. Men det har jag ju varit förr med.. Och, ja det har gått över nu, men om man kollar noga så ser man att det är lite bulligare än vanligt under ögonen. Fick du inte ett rejält kok stryk utav någon utan att du kommer ihåg det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Är det någon som vet något bra hår-vax/gele/spray som håller hela dagen för hela dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Somna med vått hår...going strong for 16 years. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Är det någon som vet något bra hår-vax/gele/spray som håller hela dagen för hela dagen? D:fi eller Urban Elements. Helst det sistnämnda. Aldrig daxvax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 D:fi eller Urban Elements. Helst det sistnämnda. Aldrig daxvax Jag hittade D:fi när jag sökte på google, men jag vet inte vart den finns att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Somna med vått hår...going strong for 16 years. Men då får jag inte den frisyr jag vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Jag hittade D:fi när jag sökte på google, men jag vet inte vart den finns att köpa. Nej inte jag heller. I Kalmar finns det typ överallt. Men Urban Elements är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Nej inte jag heller. I Kalmar finns det typ överallt. Men Urban Elements är bättre! Ok tack för hjälpen, ska kolla någon dag om jag hittar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Måste tipsa er alla om Gillette Fusion, grymt skön. Rakade nyss dom nedre delarna. Gudomligt hur skön den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Usch och fy för finnar. Har provat massa olika hjälpmedel mot dom. Allt från stioxyl till tandkräm i ansiktet. Ja, ni läste rätt. Tandkräm i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Usch och fy för finnar. Har provat massa olika hjälpmedel mot dom. Allt från stioxyl till tandkräm i ansiktet. Ja, ni läste rätt. Tandkräm i ansiktet. Tandkräm torkar ut huden och finnarna. Så en del upplever att det funkar tillfälligt. Inte så hälsosamt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Usch och fy för finnar. Har provat massa olika hjälpmedel mot dom. Allt från stioxyl till tandkräm i ansiktet. Ja, ni läste rätt. Tandkräm i ansiktet. Du hade inga framgångar med endast vattnet då? Nåja, det försvinner med tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Jag kör på Stioxyl just nu, och visst hjälper det. Problemet ligger i att det torkar ut huden något enormt, och trots att jag kör på med återfuktningskräm varje morgon, och till om med vilar någon dag för att hjälpa huden, så flagnar den lite lätt, om man nu kan säga så. Mest vid käkbenen och ner lite på halsen, där jag har som mest finnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Usch och fy för finnar. Har provat massa olika hjälpmedel mot dom. Allt från stioxyl till tandkräm i ansiktet. Ja, ni läste rätt. Tandkräm i ansiktet. Gå till laserkliniken Så finnarna bränns bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Måste tipsa er alla om Gillette Fusion, grymt skön. Rakade nyss dom nedre delarna. Gudomligt hur skön den är. Är det sant? Är lite sugen också, men känns onödigt att punga ut en, vad är det, 150:- för lite hårborttagning. Vilken hade du innan? Har haft Gilette Mach III Turbo ett bra tag, och den är väl hygglig, om jag säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Är det sant? Är lite sugen också, men känns onödigt att punga ut en, vad är det, 150:- för lite hårborttagning. Vilken hade du innan? Har haft Gilette Mach III Turbo ett bra tag, och den är väl hygglig, om jag säger så. 179 kostade den med batteridrift... Hade en Mach III tidigare, men blev less på den. Stort minus för fusion då det bara följde med ett blad, men den var lätt att rengöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 (redigerad) D:fi eller Urban Elements. Helst det sistnämnda. Aldrig daxvax Varför inte Daxvax? , vad är fel med den? Redigerad 26 februari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 179 kostade den med batteridrift... Hade en Mach III tidigare, men blev less på den. Stort minus för fusion då det bara följde med ett blad, men den var lätt att rengöra. Palla punga ut så mycket pengar. Har en Mach3 för ballen och Mach3 Power (den gröna med vibrator) för ansiktet. Båda är helt okej för sina ändamål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Palla punga ut så mycket pengar. Har en Mach3 för ballen och Mach3 Power (den gröna med vibrator) för ansiktet. Båda är helt okej för sina ändamål. När blev 179 kr mkt pengar? Jag är iaf nöjd med köpet, det var värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Varför inte Daxvax? , vad är fel med den? För att det är den sämsta skiten som någonsin sålts.. Dels så blir håret glansigt och ser fett ut, det täpper till hårsäckarna och det blir bara fult. Funkar endast för riktigt korta frisyrer men det är ändå inte bra. Urban elements är det enda rätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts