Joey Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 i bland när man använder MSN messenger typ chattar med nån så loggas man av automatiskt.. sen när man ska logga på igen så står det att kontot inte finns och så vidare... F*N VAD DRYGT DET E! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 så har det aldrig hänt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 (redigerad) inte mig heller..... Redigerad 10 februari, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 inte mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 kanske inte vill höra det här men, inte mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 Det blir så för mig hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 fan va onödigt att skapa en om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 fan va onödigt att skapa en om det! Varför då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 fan va onödigt att skapa en om det! han kanske kan få hjälp om problemet, ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 han kanske kan få hjälp om problemet, ju. Det är ju trots allt off-topic, den kan bl.a. vara till för att få hjälp med olika saker. Det är det som är bra med forum, man får många svar, hyfsat fort. Så det var ingen onödig tråd... Om du orkar så skicka ett mail till Microsoft gör det. Dom brukar svara hyfsat fort och man får bra svar. Jag fick det förut iaf när jag mailade dom om att jag tyckte det vore bra med en förbättring i MSN Messenger. Dom svarade så här: We want to personally thank you for submitting your suggestion to Microsoft. When you contact Microsoft through this alias, your submission is reviewed by a person on the "Wish" team and then routed to the group that can best use your comment to improve our products or services. Because of the volume this alias receives we cannot guarantee that you will receive a personal response, but rest assured that your submission was received, reviewed, and routed. lät trevlit iaf fast dom har säkert nån mall eller nåt, d sköts säkert automatiskt, skulle inte förvåna mig men iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 jag kan inte komma in på msn. jag loggar inte på msn-explorer, så jag skall loggas in på msn också. men sen kommer det upp en liten chek rutan som det står att jag inte kan komma in på msn och man frågas om att försöka igen. det händer ju en hel del mystiska saker på kvällarna med internet, men ändå... hoppas att det funkar i morrn. (detta ser nog ganska kladdigt ut men jag har varit upp i snart 18 timmar så jag börjar bli trött.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 i bland när man använder MSN messenger typ chattar med nån så loggas man av automatiskt.. sen när man ska logga på igen så står det att kontot inte finns och så vidare... F*N VAD DRYGT DET E!!! inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 har ni den senast uppdateringen av MSN då?? det förra var bättre..den nya e ju bara skit....man loggas typ av automatiskt och sen hittar den inte kontot och hela skiten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Har ni ME eller? Microsoft Messenger Service Net (MSN)ME... MSN betyder Messenger Service Net, om ni undrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Har ni ME eller? Microsoft Messenger Service Net (MSN)ME... MSN betyder Messenger Service Net, om ni undrar... Jag trodde MSN stod för Microsoft Network... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Det gör det också MicroSoft Network Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts