kattälskaren Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Jag har gått till 8-Ball och betalat för bomben eller vad det är, har kört alla andra uppdrag och jag undrar vad det finns och göra nu? Hur lång tid tar det tills han ringer, vad kan man göra så länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Det verkar vara lite olika med det där, jag har kört storyn två gånger igenom (är på min tredje) och ena gången ringde han direkt, andra gången en stund senare, och en annan gång när jag laddade spelet så kom det aldrig nåt samtal. Det bästa du kan göra är att gå mycket till fots för att få telefonsamtalet, eller att ladda en äldre sparfil om det buggat sig totalt. I värsta fall kanske du får börja om, men det tror jag inte behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Kolla att du har gjort toshikos alla uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag har gått till 8-Ball och betalat för bomben eller vad det är, har kört alla andra uppdrag och jag undrar vad det finns och göra nu? Hur lång tid tar det tills han ringer, vad kan man göra så länge? Kolla att du har gjort toshikos alla uppdrag. Huh?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Huh?! Japantjejens alla uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Japantjejens alla uppdrag Han syftade på att kattälskaren redan gjort alla uppdrag, som det står i frågan. Ditt tips är att kolla att du gjort Toshikos uppdrag, vilket Merkky reagerade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Han syftade på att kattälskaren redan gjort alla uppdrag, som det står i frågan. Ditt tips är att kolla att du gjort Toshikos uppdrag, vilket Merkky reagerade på. You are reading my mind! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 You are reading my mind! Inte så svårt, bara att läsa lite. Du gjorde det enkelt genom att stryka över all text som inte hade med saken att göra, så det var lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Inte så svårt, bara att läsa lite. Du gjorde det enkelt genom att stryka över all text som inte hade med saken att göra, så det var lätt. Hm, sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts