kebabkurt Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Köper vid releasen, säljer moppen bara för att ha råd. men jag måste komma på ett sätt att ha råd med Wii också...hmm...problematiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 När priset har sänkts med nån 1000-lapp så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Null-votar pga dåliga svarsalternativ. Jag kommer vänta tills priset har sänkts lite eller tills Grand Theft Auto 4 kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 "Jag är ingen miljonär" Klockrent svarsalternativ! Röstade Nej, eftersom jag har tröttnat på konsollspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Sony kan suga min vita kuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Jag kommer köpa den på releasen .ska nog vara en av dom första i kön på ebgames Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 K Ö A R folk för saker som kostar 6-7 lök? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Sony kan suga min vita kuk. Min med, jättegärna. 6000 för en konsoll... Jävlar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Min med, jättegärna. 6000 för en konsoll... Jävlar.. Min kuk duger ju tydligen för dig?!! 6000:- är inte mycket med tanke på vad du får. Sony förlorar ju pengar redan från realese för varje PS3 de säljer, Nintendo går plus för varje konsol de säljer med tanke på att de tar er rätt högt pris för "utgången" teknik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Min kuk duger ju tydligen för dig?!! 6000:- är inte mycket med tanke på vad du får. Sony förlorar ju pengar redan från realese för varje PS3 de säljer, Nintendo går plus för varje konsol de säljer med tanke på att de tar er rätt högt pris för "utgången" teknik. Exakt. Wii har ett väldigt högt pris med tanke på att man igentligen bara får en lite förstärkt GameCube med en cool handkontroll. Dessutom måste man köpa till en jäkla massa (Ny kontroll om man vill spela gammla spel och vissa nya, nya tillsatser till Wii-mote för vissa spel, de gammla spelen om man vill spela dem, köpa en Web browser om man vill kunna surfa, minnes kortm om man vill spara på mer än 512MB osv. Både Sony och M$ kommer gå med förluster de närmaste åren. M$ med ca 2000 kr per konsoll och Sony ca 4000 kr per konsoll. Om man tänker på vad man får: En Blue-ray spelare (Bara den är värd 8000 kr) som spelar de flesta kända format (Inklusive MPEG, AVI), en musikspelare som spelar en massa olika musikformer, en väldigt avanserad foto-meny där man kan göra allt man kan drömma om med sina bilder, 60 GB hårddisk, gratis multiplayer spelande via nätverket, regionfria spel, PS3-Linux, förmågan att surfa på nätet (Gratis) precis som på en dator och öppna en massa olika fönster på samma gång, en handkontroll med rörelsefunktioner som gör att man kan spela vissa spel utan att trycka på några knappar, den kraftfullaste maskinen med den bästa grafiken, spela med mus och tangentbord osv. Man får en hel del för pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Sony säljer 60 gigaren med drygt 250$ förlust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts