Jump to content

Ska du köpa PS3?

Mervin
 Share

Ska du köpa en PS3?  

55 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vet inte riktigt vad jag ska svara, men jag tog "ingen miljonär". Den är skitdyr, och jag pröjsar inte så mycket för att få en PS3. Jag har ingen PS2, trots att den bara kostar som två nya spel numera. Hade jag velat ha en konsol hade jag köpt en. PSP är den enda konsol jag har, utom PC.

Jag tror att om det blir en next-gen konsol för min del, kanske det blir Wii. Har aldrig varit nån slags Nintendo-fanboy, och jag gillar egentligen inte deras barnkoncept heller. Men med den nya kontrollen och lite råare titlar (inga exempel, men iaf inte Donkey Konga) så kanske det är värt ett köp, speciellt eftersom den bara går på 2500 ca.

Köper ingen PS3 förrän priset är nere på 3000 eller mindre, även om det kanske aldrig händer. GTA4 blir fett, men för det första lär det komma till PC, och för det andra har 360 sjunkit så sjukt mycket tills dess. För det tredje... PS3 är snygg. Vill ha en... :ermm: Men icke! Inte för 6000. Inte heller för halva priset... det blir nog inget köp. Alls. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor