Sniper Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 100% Jag köper det nog inte vid realsen men så fort jag kan. Men 6 papp, det tar emot lite... Inte lika mycket friktion som 12 papp (En ny dator ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Blir Wii för mig. Den enda anledningen att köpa ps3 är nog mest för gta. Och om God of War inte kommer till ps2 utan bara ps3 så är det en till anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Ja, när MGS4 kommer eller Sony's Team ICO-studio släpper ett nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Jag ska absolut köpa PS3. Det verkar bli tidernas konsoll/mediacenter/dator. Tyvärr så kommer det ta längre tid att spara ihop än jag först planerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Blir Wii för mig. Den enda anledningen att köpa ps3 är nog mest för gta. Och om God of War inte kommer till ps2 utan bara ps3 så är det en till anledning God of War 2 kommer till PS2, men God of War 3 utvecklas redan till PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Svar på frågan; Nej. Tänker inte köpa, är hel nöjd med mitt Xbox 360. Till er som säger att ni ska köpa det p.g.a. GTA4, ni vet att det kommer till 360 också va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Nej Inge pengar för sånt Sony Crap , Har inga pengar för det :'( . Men FläskBox 360 Kommar jag nog köpa . Få se till Jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Nej Inge pengar för sånt Sony Crap , Har inga pengar för det :'( . Men FläskBox 360 Kommar jag nog köpa . Få se till Jul Inte för att vara petig, men nu är det så att PS3 är större än 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Ja men gammal vana att kalla Xbox Fläskbox.. FläskStation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Kanske när priset är sänkt och kopieringsskyddet knäckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Ja men gammal vana att kalla Xbox Fläskbox.. FläskStation! Ja! Nu måste vi skapa ny trend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Nej. Kommer köpa en Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Hell Yeah det klart jag ska köpa den. den för 6000kr ska jag köpa jag längtar redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Nej, jag tror inte det i alla fall. Förutom den extrema hårdvaran är det inget som riktigt lockar - och vill jag ha extrem hårdvara lägger jag hellre pengar på en bra dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Jag köper nog den senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Hade ja haft pengar så! vote: jag vill, men jag har inte råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Ska försöka få tag på en Kommer nog inte kunna spara ihop själv dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Vet inte riktigt vad jag ska svara, men jag tog "ingen miljonär". Den är skitdyr, och jag pröjsar inte så mycket för att få en PS3. Jag har ingen PS2, trots att den bara kostar som två nya spel numera. Hade jag velat ha en konsol hade jag köpt en. PSP är den enda konsol jag har, utom PC. Jag tror att om det blir en next-gen konsol för min del, kanske det blir Wii. Har aldrig varit nån slags Nintendo-fanboy, och jag gillar egentligen inte deras barnkoncept heller. Men med den nya kontrollen och lite råare titlar (inga exempel, men iaf inte Donkey Konga) så kanske det är värt ett köp, speciellt eftersom den bara går på 2500 ca. Köper ingen PS3 förrän priset är nere på 3000 eller mindre, även om det kanske aldrig händer. GTA4 blir fett, men för det första lär det komma till PC, och för det andra har 360 sjunkit så sjukt mycket tills dess. För det tredje... PS3 är snygg. Vill ha en... Men icke! Inte för 6000. Inte heller för halva priset... det blir nog inget köp. Alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Fick nyss email från Xbox.com, kolla på bilden nedan vad dom har lagt till för cool liten feature. Redigerad 17 november, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts