rabarben Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Varför försvara invandrare? Vi alla vet att de flesta invandrare som kommer till sverige gör något brottsligt. Dom är ju bara här för att ta över norden. Finns snälla invndrare som går efter sveriges regler men sånna är mycket få. Tycker bara det är patetiskt att hålla på som han på filmen gjorde. Jävla tönt Jag hoppas du blir träffad av en snöboll i skrevet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Jag hoppas du blir träffad av en snöboll i skrevet. På MSN igår visste du inte vad en snöboll var ju. -- OK, Nu ska det börja anmälas hets mot folkgrupp när någon invandrarknatte säger jävla svenne till mig. Säkert på AB's löp nästa vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Konstiga ni är, verkligen... Spelar det någon roll om det var någon invandrare? Tror ni inte en svensk skulle reagerat på samma sätt? Och att killen som kastade inte ens bad om ursäkt. Tänk logiskt grabbar... Btw, Dagens lol? Även om den inte var så rolig? Tänk logiskt själv, vem skulle över huvud taget reagera så? Inte precis normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Heregud. Det är ju lustigt att man inte kan säg NÅTT på detta jävla forum utan att skapa en stor diskussion Blir så trött på det. Mikolan, gå och dö, tror inte alla "rasister" ändrar sin åsikt bara för att du sägar det. Förövrigt tycker jag vi ska göra som finland, stopa invandringen. Du tror alla "icke-rasister" ändrar sin åsikt när du säger det där eller, man kan diskutera ändå. Detta är ett väldigt aktuellt ämne, inte så jävla konstigt att det blir diskussion om det, det är ju det som trådskaparen vill, att få reda på varför han så arg. Vissa tror att han blir så arg för att han är en jävla idiot, och vissa tror att han blir så arg för att han är en idiot av utländsk härkomst, och att det är därför han är en idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Vad menar du med första meningen? Nej vi tvingar dem inte att bo här, men usla förhållanden i deras hemland gör det. Och det är just såna insnöade söndagsrasister som du som gör vårt samhälle så jävla dåligt när ni gör altl för att främja segregering. Och det som hände din syrra i trukiet skulle hänt i vilket jävla land som helst, turkiet har inte enamsrätt på gamla fylläcklon' vettu. Du verkar ju onekligen tycka synd om alla invandrare som "tvingas" bo här i "skit" Sverige. Det är inte synd om dom, lär dig nångång din trångsynta jävel. Och ja, absolut. Kan du vara så snäll och berätta för mig var en tjej med sin familj inte kan gå utan att folk försöker dra med henne hem? Dummaste jag har hört på länge. Kan du inte vara så snäll och flytta från Sverige, dumma kamelridare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Tänk att det är sådanna som han som tror att dom är gangsta. Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Om man glor på vissa invandrare så säger dom: "Vad tittar nu snett va?" "Han tittar snett därborta på oss, vi slår honom" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Om man glor på vissa invandrare så säger dom: "Vad tittar nu snett va?" "Han tittar snett därborta på oss, vi slår honom" Vem i hela fridens namn sätter sig för att glo på en invandrare?Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Vem i hela fridens namn sätter sig för att glo på en invandrare?Suck. Men om det går en invandrare förbi honom, så kollar man ju sjävlklart på personen. Och då kan dom bli förbannade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Vet inte när din lagbok är ifrån, denna lag stiftades i alla fall 2002. Du har fel i alla fall. 8 § Den som i uttalande eller i annat meddelande som sprids hotar eller uttrycker missaktning för folkgrupp eller annan sådan grupp av personer med anspelning på ras, hudfärg, nationellt eller etniskt ursprung, trosbekännelse eller sexuell läggning, döms för hets mot folkgrupp till fängelse i högst två år eller om brottet är ringa, till böter. Är brottet grovt döms till fängelse i lägst sex månader och högst fyra år. Vid bedömande av om brottet är grovt skall särskilt beaktas om meddelandet haft ett särskilt hotfullt eller kränkande innehåll och spritts till ett stort antal personer på ett sätt som varit ägnat att väcka betydande uppmärksamhet.Du har rätt, men å andra sidan: Vanligtvis utdöms straff endast om brottet riktade sig mot en grupp som är en klar minoritet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) "Majoriteten av invandrarna är bra" - Vafan, kan vi inte sträva efter att alla ska vara bra(även svenskar förstås)? Om vi säger att procenten brottslingar bland svenskar är 1%, så är jag säker på att procenten bland invandrare är kanske 2% (det jag vill få fram är att det är större andel invandrare som är brottslingar, siffrorna är inget som man ska förlita sig på) Sen beror det inte på vilken hudfärg personen i fråga har, men kan någon förklara ved det beror på? Det kan inte vara en slump, faktiskt. Är det svenskornas fel nu? Redigerad 15 november, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 "Majoriteten av invandrarna är bra" - Vafan, kan vi inte sträva efter att alla ska vara bra(även svenskar förstås)? Om vi säger att procenten brottslingar bland svenskar är 1%, så är jag säker på att procenten bland invandrare är kanske 2% (det jag vill få fram är att det är större andel invandrare som är brottslingar, siffrorna är inget som man ska förlita sig på) Sen beror det inte på vilken hudfärg personen i fråga har, men kan någon förklara ved det beror på? Det kan inte vara en slump, faktiskt. Är det svenskornas fel nu? Håller med där. http://img137.imageshack.us/img137/705/brotted8.gif Jag hoppas du blir träffad av en snöboll i skrevet. Kan du inte bara inse att oskaroskar har rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 "Majoriteten av invandrarna är bra" - Vafan, kan vi inte sträva efter att alla ska vara bra(även svenskar förstås)? Om vi säger att procenten brottslingar bland svenskar är 1%, så är jag säker på att procenten bland invandrare är kanske 2% (det jag vill få fram är att det är större andel invandrare som är brottslingar, siffrorna är inget som man ska förlita sig på) Sen beror det inte på vilken hudfärg personen i fråga har, men kan någon förklara ved det beror på? Det kan inte vara en slump, faktiskt. Är det svenskornas fel nu? Sossarnas demokrati är svaret, öppna porten för tusentals invandrare och sätt dom tillsammans i förorter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Ja, självklart är det fler invandrare som begår brott än det är svenskfödda, men ärligt talat, kan ni inte komma å själva varför det är så? Det har haft de jävligt svårt helt enkelt, med krig i hemlandet, flykt och sedan så lever man i förtryck och utanförskap i ett helt främmande land, helt annan kultur och inte gör vi särskilt mycket för att hjälpa dem att integreras, denna tråden är ett exempel. Men jag vet, varken Stellhell, KalleR, du och alla andra kommer ändra sig, det kommer inte jag, Mikolan eller xPisc aka Spöket göra heller, och ni, Roxxxy och oskaroskar, kan lägga av med personangreppen, de lär inte få oss att andra oss dom heller Den här diskussionen är jävligt uttjatad, folk vet var de står i denna frågan och ändrar sig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Ja, självklart är det fler invandrare som begår brott än det är svenskfödda, men ärligt talat, kan ni inte komma å själva varför det är så? Det har haft de jävligt svårt helt enkelt, med krig i hemlandet, flykt och sedan så lever man i förtryck och utanförskap i ett helt främmande land, helt annan kultur och inte gör vi särskilt mycket för att hjälpa dem att integreras, denna tråden är ett exempel. Men jag vet, varken Stellhell, KalleR, du och alla andra kommer ändra sig, det kommer inte jag, Mikolan eller xPisc aka Spöket göra heller, och ni, Roxxxy och oskaroskar, kan lägga av med personangreppen, de lär inte få oss att andra oss dom heller Den här diskussionen är jävligt uttjatad, folk vet var de står i denna frågan och ändrar sig inte. Men. Om man kommer till sverige är det ju en självklarhet att man ska följa lagar. Dom kan ju vara lite tacksamma för att dom får komma hit istället. Men istället för ett tack får vi bara massa bråk. Dom får mer än gärna vara här för mig så länge dom följer svenska lagar. Passar det inte kan dom åka hem igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Skulle det bli krig här i Sverige och jag är tvungen att fly så skulle jag vara överlycklig om jag äns togs emot någonstans. Inte fan skulle jag börja förstöra i det landet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Haha garvar fortfarande åt filmen. En annan ganska rolig sak är att killen som kastade faktiskt går fram till dem och typ står och lyssnar på deras "bråk". Tänk att blatten är så dum och inte fattar att han faktiskt står en halvmeter från den grabben han ska ge "spö". Rolig film fortfarande. Baltten påminner väldigt mycket om en kompis till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Men. Om man kommer till sverige är det ju en självklarhet att man ska följa lagar. Dom kan ju vara lite tacksamma för att dom får komma hit istället. Men istället för ett tack får vi bara massa bråk. Dom får mer än gärna vara här för mig så länge dom följer svenska lagar. Passar det inte kan dom åka hem igen. Åh, tacksamhets-argumentet, en klassiker. VAD FAN HAR DOM ATT VARA TACKSAMMA GENTEMOT DIG FÖR? Du har inte gjort ett skit för dom, bara förvärrat deras situation här i Sverige. Skulle det bli krig här i Sverige och jag är tvungen att fly så skulle jag vara överlycklig om jag äns togs emot någonstans. Inte fan skulle jag börja förstöra i det landet då. Lätt att säga. Synd att alla inte är lika psyskiskt starka och supergrymma som du bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Där du bor finns det säkert inte så många invandrare så du vet väl inte hur verkligen livet i storstäderna är. Kom till Malmö och ta Buss 35 genom Rosengård så får du se. Fy fan, det var det töntigaste jag har hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Se ovanstående, och jag hoppas att du verkligen får råstryk nångång för att du vägrar be om ursäkt när du kastat något i ansiktet på någon. Det är så lätt och sitta bakom en skärm och spela Allan-Ballan, ring mig och säg det där istället då skulle jag ta dig på större alvar. Men seriöst så fick han aldrig någon chans innan personen i fråga var framme och vill spöa någon. Fan ta det lungt! normala människor skulle absolut inte överreagera på ett sådant sätt och jag är 100 % säker på att man skulle fått ett "Ursäkta" då. Åh, tacksamhets-argumentet, en klassiker. VAD FAN HAR DOM ATT VARA TACKSAMMA GENTEMOT DIG FÖR? Du har inte gjort ett skit för dom, bara förvärrat deras situation här i Sverige. Och det är därför vi inte ska ta in fler invandrare eftersom att de hamnar längst ner i sämhället. Bättre att sluta ta in folk och inrikta sig på de vi har så att de mår bra och har det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts