Roxxy Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) Apa/apor går till ''attack'. Redigerad 14 november, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Vad är det du måste försvara så in i helvete? Stjärtknullad av Muhammed, som tvingat dig att älska alla invandrare? Nej, det stör mig bara när folks åsikter är grundade på total dumhet. Kul skämt, däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Nej, det stör mig bara när folks åsikter är grundade på total dumhet. Kul skämt, däremot. Vart ligger dumheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) Haha, älska kommentaren. "Han gick ju som en rövknullad cowboy" Redigerad 14 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Nej, det stör mig bara när folks åsikter är grundade på total dumhet. Kul skämt, däremot. Det är ju du som är den dumme. Din överförälskade syn på invandrare, som ska vara någon jävla övermänniska för domkommer från ett annat land. Det är ju för fan sant, att deras seder och livssätt inte fungerar i sverige, lika bra som i deras länder. Så sluta suga muhammed dase nu och bara erkänn att det finns många bråkiga invandrare..Det är inga jävla judar som man måste visa vördnad till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Vart ligger dumheten? Att han skulle reagera som han gör bara för att han är av utländsk härkomst, däri ligger dumheten. Jag säger inte att du har påstått det (men jag säger heller inte att du inte har påstått), men det finns många här i tråden och gtasajten i allmänhet som gör det, och det reagerar jag på. Enligt StellHell så känner jag att jag måste "försvara" Mohammed, som ni kallar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Det är ju du som är den dumme. Din överförälskade syn på invandrare, som ska vara någon jävla övermänniska för domkommer från ett annat land. Det är ju för fan sant, att deras seder och livssätt inte fungerar i sverige, lika bra som i deras länder. Så sluta suga muhammed dase nu och bara erkänn att det finns många bråkiga invandrare..Det är inga jävla judar som man måste visa vördnad till.. fucking svennejävel Tweak: Klart att han reagerar så pga att han är av utländsk härkomst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Dagens lol för helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Då spelar det ju ingen som helst roll om det är Mohammed eller Sven, right? Varför ska vi då särskilja det från första början? Big deal ffs! Han är ju en invandrare? Rädd för att bli kallad rasist? Herregud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Det enda jag vill få reda på är varför en grupp här måste klaga på allt denna personen gör. Vilka är ni? Vem bryr sig? /S som snurrar i kalles långa hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Det är ju du som är den dumme. Din överförälskade syn på invandrare, som ska vara någon jävla övermänniska för domkommer från ett annat land. Det är ju för fan sant, att deras seder och livssätt inte fungerar i sverige, lika bra som i deras länder. Så sluta suga muhammed dase nu och bara erkänn att det finns många bråkiga invandrare.. Det är inga jävla judar som man måste visa vördnad till.. Hur hade du reagerat ifall det hade varit en svensk som blev träffad utav frisbeen, och agerade likadant som Aladin gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Hur hade du reagerat ifall det hade varit en svensk som blev träffad utav frisbeen, och agerade likadant som Aladin gjorde? Om en svensk hade lagt på sig rövknulladstilen hade man kallat honom jävla wigger, och sen så hade diskussionen varit igång med er igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Haha, vilken rackare. Såna där finns det gott om. Jag väntade bara på att han skulle säga "ska jag kutta rej?". Töntar, det är vad dom är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Om en svensk hade lagt på sig rövknulladstilen hade man kallat honom jävla wigger, och sen så hade diskussionen varit igång med er igen. Äh, om du anser att vi är värsta moraltanterna och om du inte kan inse att det faktiskt kanske är lite trögt att tro att han reagerar på det sättet han gör endast pga att han är från ett annat land, skitsamma, vi lär inte övertyga varandra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) Hahahaha måste säga att jag aldrig garvat så mycket på detta forum som när jag läst denna tråd. och StellHell, nice §1.3 x 2 //Mikolan Redigerad 14 november, 2006 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Om en svensk hade lagt på sig rövknulladstilen hade man kallat honom jävla wigger, och sen så hade diskussionen varit igång med er igen. Men en wigger är töntigare. Enligt mitt tycke. Och det är ett bra tycke. Enligt mig. Med "er"? Menar du några specifika personer, eller någon "Suga-invandrar-kuk"-grupp då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Hur hade du reagerat ifall det hade varit en svensk som blev träffad utav frisbeen, och agerade likadant som Aladin gjorde? Ordagrant? En muhammed knullare helt enkelt. En svensk skulle aldrig lägga på en jävla kobåjjsare stil, vara överkaxig och snacka svengelska med brytning utan att vara "wannabe-invandrare". Så, ja.. Dröm vidare. @KalleBalle: Du är en sån jävla Hitler. _/ @Miko: Ja, gå och sug nått nu.. Om du nu insisterar på att lägga till något bögit "/spöket", så dra.. för jag antar att det är det du syftar på.. Att du bara är här på besök för att försvinna igen.. Ciao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Ordagrant? En muhammed knullare helt enkelt. En svensk skulle aldrig lägga på en jävla kobåjjsare stil, vara överkaxig och snacka svengelska med brytning utan att vara "wannabe-invandrare". Så, ja.. Dröm vidare. @KalleBalle: Du är en sån jävla Hitler. _/ Haha du där tog jag allt säden i munnen från dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 och StellHell, nice §1.3 x 2 Bara för att han har en "Admin"-bricka så behöver han inte följa allt, eftersom INGEN annan här ändå bryr sig om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Men en wigger är töntigare. Enligt mitt tycke. Och det är ett bra tycke. Enligt mig. Med "er"? Menar du några specifika personer, eller någon "Suga-invandrar-kuk"-grupp då? xPisc har slutat posta nu Han signare alla posts med spöket av nån jävla anledning. Bara för att han har en "Admin"-bricka så behöver han inte följa allt, eftersom INGEN annan här ändå bryr sig om den. Var lite sarkasm från min sida där faktiskt Ville visa hur sjukt lång från reglerna vi har kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts