SlewME Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Länken funkar inte. :'( Högerklicka --> spara länk som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Kollade på sydnytt innan idag, i landskrona hade hoten mot lärare ökat när invandringen ökat.... jag vet inte varför jag skrev det men det speglar litegrann denna film på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Länken funkar inte. :'( Joo, det gör den. Säker på att du högerklickade och valde "spara som"? EDIT: Ähh, SlewME hade ju redan förklarat... Ceone: Landskrona är kört i botten för längesedan. Politikerna har ju för fan själv erkännt att dom har misslyckats. Redigerad 6 december, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Högerklicka --> spara länk som. Joo, det gör den. Säker på att du högerklickade och valde "spara som"? Nej, det hade jag inte gjort.. men nu lyckas jag inte ändå? Jag får ner filen på en halv sekund, sen går det inte att spela upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Det fungerar inte för mig heller :/ Tänkte lägga in på mobilen och spela upp inför en klasskompis som verkligen älskade filmen, han garvade så han tjöt åt honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Det fungerar inte för mig heller :/ Tänkte lägga in på mobilen och spela upp inför en klasskompis som verkligen älskade filmen, han garvade så han tjöt åt honom Ska ha den som ringsingnal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Nej, det hade jag inte gjort.. men nu lyckas jag inte ändå? Jag får ner filen på en halv sekund, sen går det inte att spela upp den. Hade samma problem, spara mål som med IE så funkar det. Sen kanske herr ScrewME skulle credda mig som tipsade honom med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Hade samma problem, spara mål som med IE så funkar det. Sen kanske herr ScrewME skulle credda mig som tipsade honom med Fuck you bitch. Du är inte värd att credda. Hade hittat den förr eller senare iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Min signatur byebyebyebye :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Min signatur byebyebyebye :'( hejdå Unter? Om det ska föreställa någon form av avskedsskit så brukar man skriva datumet man lämnade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 hejdå Unter? Om det ska föreställa någon form av avskedsskit så brukar man skriva datumet man lämnade Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) hejdå Unter? Om det ska föreställa någon form av avskedsskit så brukar man skriva datumet man lämnade Uhm, 3 things. 1: Hunter 2: Inget avskedsskit, 3:din mamma Redigerad 8 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Uhm, 3 things. 1: Hunter 2: Inget avskedsskit, 3:din mamma Vad är det med hans mamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 han ´skriver *Fuck all the mods and admins fuck the racist assholes* på sin signatur stäng av han * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts