P-C Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Hmm? han ska stämma dig i england. När man säger något kufiskt som ingen förstår på engelska har det oftast en betydelse ÖVER själva orden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) När man säger något kufiskt som ingen förstår på engelska har det oftast en betydelse ÖVER själva orden. shhhhhh... Dude Redigerad 4 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Nobody understands what your saying... Dude Ehm.. Jo Tala för dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) "era fucking svennejävlar" Vad i helvete gör han här i Sverige då? Asso mest turkar, araber blir skit sura bara för en sån liten grejj...själv är ja invandrare men va fan ska ja ta åt mig när en frisbee flyger på mig? Hade de varit en invandrare som kastat frisbee så skulle den killen typ ba "d lugnt broshan, d gör inget du gjorde det inte me meningen" Ful jävel asso..... Redigerad 4 december, 2006 av Tangelito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 And BAM! Här har vi ju Pico, GTAsajtens wozzle-head som ännu en gång lyckas komma med något helt orelevant i sammanhanget. Vad betyder 'I'll sue you in England!' ? Det är väl antagligen något slags citat från en till alla andra okänd författare men för dig din största gud? Eller? Innan vi går vidare: När sa du senast någonting som faktiskt tillförde ämnet? För det första måste jag säga att jag inte är särskilt påläst om vad nu en/ett "wozzle-head" är, utom till den grad att det är någon förolämpning såklart. Där fick du mig. Det där med okänd författare/största gud var ju riktigt klämmigt men fel. SÅ indie är jag inte. Innan vi går vidare: Spela inte dum. Jag medger att jag skriver jävligt mycket ointressant trams (som detta) och högkvalitetsinläggen kan räknas på en armlös mans fingrar, men nog tillför jag ämnena trots att jag inte gör någon drastiskt wowza-post. Man ska inte vara så arg över en bagatell. Sätt mig på någon ignore-lista så slipper du mina orelevanta inlägg (jag tror det funkar så). Lotsa' love, din... wozzle-head. PM om du vill forsätta puckla på den här döda hästen, jag sjunger som bekant på sista refrängen nu när det kommer till varningar och jag har nog noll chans att fortfarande rumla runt här när jag, som du, har dubbelt så många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 . http://www.youtube.com/watch?v=c1MKFfF3o4Q Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 För det första måste jag säga att jag inte är särskilt påläst om vad nu en/ett "wozzle-head" är, utom till den grad att det är någon förolämpning såklart. Där fick du mig. Det där med okänd författare/största gud var ju riktigt klämmigt men fel. SÅ indie är jag inte. Innan vi går vidare: Spela inte dum. Jag medger att jag skriver jävligt mycket ointressant trams (som detta) och högkvalitetsinläggen kan räknas på en armlös mans fingrar, men nog tillför jag ämnena trots att jag inte gör någon drastiskt wowza-post. Man ska inte vara så arg över en bagatell. Sätt mig på någon ignore-lista så slipper du mina orelevanta inlägg (jag tror det funkar så). Lotsa' love, din... wozzle-head. PM om du vill forsätta puckla på den här döda hästen, jag sjunger som bekant på sista refrängen nu när det kommer till varningar och jag har nog noll chans att fortfarande rumla runt här när jag, som du, har dubbelt så många. Vad fick du ut av det där? Du svarade inte på en enda jävla fråga utan snackade dig ur dig med massa flammel och felhittande i min post. Jag tänker inte ens bemöda mig med att skriva ett PM till dig, diskussionen är över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Att jag tycker att de beter sig som idioter i filmen tycker jag , även om jag hade blivit sur om någon kastat en frisbee på mig så hade jag knappast blivit galen som de på filmen, finns en gräns liksom för allt. Men när mindre intelligenta personer här på forumet drar slutsater som "Jä*la Svartskallar, blattar" etc etc så fattar de knappast att de just då menar ALLA personer med mörk hy / utländsk bakgrund, om ni då frågar er ärligt, beter sig alla på det här sättet? snackar alla som de gör? går alla runt och säger "din mammas bla bla bla"? Dom gör det, men det betyder långt från att alla andra gör det, ni drar alla till en kant vilket är rent galet. Finns faktiskt de som lever ett normalt "svenskt" liv, om ni tänker efter lite. Sen idioter finns överallt, över hela världen och detta med att "mest invandrare som är skit" beror på att ni fokuserar mer på det för att de är invandrare. Men att dom i filmen är idioter och skämmer ut sig själva håller jag helt klart med om. Redigerad 4 december, 2006 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) . http://www.youtube.com/watch?v=c1MKFfF3o4Q Det var det roligaste jag någonsin sett Den förtjänar nästan en plats i den nya Humortråden. Edit: stavning :/ Redigerad 5 december, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 haha den är cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Kan inte nån Mod/admin låsa tråden? Denna tråd har ju mycket mer spam och sånt skit än dom andra trådar ni låser ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Kan inte nån Mod/admin låsa tråden? Denna tråd har ju mycket mer spam och sånt skit än dom andra trådar ni låser ... Ja, och du står för 50% av allt spam i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Ja, och du står för 50% av allt spam i tråden. nej fel igen,, har bara skrivit typ 4-5 inlägg Redigerad 5 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 nej fel igen,, har bara skrivit typ 4-5 inlägg Det var det som va själva meningen ditt jävla kvastskaft.. Du har skrivigt 5 inlägg i den här topicen som inte har något med den att göra. "Vem vann?" "Shhh, kompis" Vad har det med den här topicen att göra? Käften nu innan det är du som åker på en varning för spam. Tråden förblir öppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Det var det som va själva meningen ditt jävla kvastskaft.. Du har skrivigt 5 inlägg i den här topicen som inte har något med den att göra. "Vem vann?" "Shhh, kompis" Vad har det med den här topicen att göra? Käften nu innan det är du som åker på en varning för spam. Tråden förblir öppen. Ja? och nu så blev du borta va?? EDIT: Skiter i tråden nu Redigerad 5 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Det var det som va själva meningen ditt jävla kvastskaft.. Du har skrivigt 5 inlägg i den här topicen som inte har något med den att göra. "Vem vann?" "Shhh, kompis" Vad har det med den här topicen att göra? Käften nu innan det är du som åker på en varning för spam. Tråden förblir öppen. Finns det någon anledning att låsa tråden så är det för all rasism och alla kränkningar som finns i den, bryr ni er om att låsa den?...nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Här kommer en remix på filmen. http://medlem.spray.se/shiaoushiaou/sp_-_fakking_skjorta.mp3 Redigerad 6 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Här kommer en remix på filmen. http://medlem.spray.se/shiaoushiaou/sp_-_fakking_skjorta.mp3 http://www.youtube.com/watch?v=c1MKFfF3o4Q Filmversion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=c1MKFfF3o4Q Filmversion. I know. Enklare att ha repeat på mp3-låten. - Hörru du abo, nu ere såhär. Redigerad 6 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 I know. Enklare att ha repeat på mp3-låten. - Hörru du abo, nu ere såhär. Länken funkar inte. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts