Jump to content

Invandrare som överreagerar

JMC
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 293
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Forumtrollet, är det du!? :(

Btw, http://www.youtube.com/watch?v=IcVRpfiwGxg&NR utspelar sig i Aspudden i Stockholm, och Crice, känner inte vi igen tönten som flaxar med armarna bredvid "slagsmålet". Blev helt chockad när jag såg det, kan inte vara någon annan än Petto.

Hahaha, såg den där fighten live, var ett par år sedan... kan inte minnas vad blatten heter, men tror det var Samir. Och jo, nog fan är det serbhelvetet som måste stjäla uppmärksamhet framför linsen... hah.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, såg den där fighten live, var ett par år sedan... kan inte minnas vad blatten heter, men tror det var Samir. Och jo, nog fan är det serbhelvetet som måste stjäla uppmärksamhet framför linsen... hah.

Oh, gick du på Aspudden? Har en kompis som gick där, en kinesisk kille som heter Yujia, eller Tony som han har bytt namn till, bekant?

Han skickade den filmen till mig för skitlänge sedan, så har haft den i Min mottagna filer i evigheter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klockren rasism, någon?

Just det ja, moderatorerna är ju på rasisternas sida, det glömde jag ju bort... :mellow:

*BZOOOOOM*

Åh, hej Arman! Välkommen tillbaka till universum RBQUATAMIA23 alias VÅRT universum. Vårt orättvisa, elaka och rasistiska universum där stackars invandrare knappt kan gå ute um dagarna eftersom alla dumma svenskar hoppar på dom med elaka ord och forlämpningar. Det du definerar som 'rasism' är när man förolämpar en invandrare.. fast HEY detta är the real world så EGENTLIGEN är det rasism när jag säger "svenskar är dumma." Åh, anmäl mig någon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*BZOOOOOM*

Åh, hej Arman! Välkommen tillbaka till universum RBQUATAMIA23 alias VÅRT universum. Vårt orättvisa, elaka och rasistiska universum där stackars invandrare knappt kan gå ute um dagarna eftersom alla dumma svenskar hoppar på dom med elaka ord och forlämpningar. Det du definerar som 'rasism' är när man förolämpar en invandrare.. fast HEY detta är the real world så EGENTLIGEN är det rasism när jag säger "svenskar är dumma." Åh, anmäl mig någon.

I'll sue you! I'll sue you in England!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I'll sue you! I'll sue you in England!

And BAM! Här har vi ju Pico, GTAsajtens wozzle-head som ännu en gång lyckas komma med något helt orelevant i sammanhanget.

Vad betyder 'I'll sue you in England!' ? Det är väl antagligen något slags citat från en till alla andra okänd författare men för dig din största gud? Eller? Innan vi går vidare: När sa du senast någonting som faktiskt tillförde ämnet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor