hunt3d Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Inte så farligt som jag trodde, verkar ju inte varit någon skada skedd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Jävla pack egentligen. Stöter på såna varje helg fast det tarvliga är att om man bemöter dom med ett leende blir de ännu surare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Forumtrollet, är det du!? Btw, http://www.youtube.com/watch?v=IcVRpfiwGxg&NR utspelar sig i Aspudden i Stockholm, och Crice, känner inte vi igen tönten som flaxar med armarna bredvid "slagsmålet". Blev helt chockad när jag såg det, kan inte vara någon annan än Petto. Hahaha, såg den där fighten live, var ett par år sedan... kan inte minnas vad blatten heter, men tror det var Samir. Och jo, nog fan är det serbhelvetet som måste stjäla uppmärksamhet framför linsen... hah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Jävla pack egentligen. Stöter på såna varje helg fast det tarvliga är att om man bemöter dom med ett leende blir de ännu surare. Testa att le mot deras kvinnliga sällskap, brukar också vara uppskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Nej, jag tror att han skrek fore. Inte fyra. Aj min mage. Redigerad 29 november, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Hahaha, såg den där fighten live, var ett par år sedan... kan inte minnas vad blatten heter, men tror det var Samir. Och jo, nog fan är det serbhelvetet som måste stjäla uppmärksamhet framför linsen... hah. Oh, gick du på Aspudden? Har en kompis som gick där, en kinesisk kille som heter Yujia, eller Tony som han har bytt namn till, bekant? Han skickade den filmen till mig för skitlänge sedan, så har haft den i Min mottagna filer i evigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Hahaha, såg den där fighten live, var ett par år sedan... kan inte minnas vad blatten heter, men tror det var Samir. Och jo, nog fan är det serbhelvetet som måste stjäla uppmärksamhet framför linsen... hah. Vem vann? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Bähåll svärje svänskt! något jag stör mig på är att alla rasister är svindåliga på att stava, måna av de invandrare jag känner är femtio gånger bättre på att stava än rasisterna. Om nu sverige ska vara svenskt så ska väl fan man kunna stava riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kopkilla Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Rasister kan suga k#k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Rasister kan suga k#k Då antar jag att jag ska ta och suga av någon nudå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Rasister kan suga k#k Svartskallar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Sant, sant. Säg mig nu bara vad jag ska göra med min f#cking skjorta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Sant, sant. Säg mig nu bara vad jag ska göra med min f#cking skjorta. Du måste säga, "vad ska jag göra med min skjorta - fucking skjorta"... Jorden går ju under om man glömmer fucking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Svartskallar med Klockren rasism, någon? Just det ja, moderatorerna är ju på rasisternas sida, det glömde jag ju bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Klockren rasism, någon? Just det ja, moderatorerna är ju på rasisternas sida, det glömde jag ju bort... Kom ihåg det nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Klockren rasism, någon? Just det ja, moderatorerna är ju på rasisternas sida, det glömde jag ju bort... Håller med till 100%, liknar ju mer ND's forum än GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Klockren rasism, någon? Just det ja, moderatorerna är ju på rasisternas sida, det glömde jag ju bort... *BZOOOOOM* Åh, hej Arman! Välkommen tillbaka till universum RBQUATAMIA23 alias VÅRT universum. Vårt orättvisa, elaka och rasistiska universum där stackars invandrare knappt kan gå ute um dagarna eftersom alla dumma svenskar hoppar på dom med elaka ord och forlämpningar. Det du definerar som 'rasism' är när man förolämpar en invandrare.. fast HEY detta är the real world så EGENTLIGEN är det rasism när jag säger "svenskar är dumma." Åh, anmäl mig någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 *BZOOOOOM* Åh, hej Arman! Välkommen tillbaka till universum RBQUATAMIA23 alias VÅRT universum. Vårt orättvisa, elaka och rasistiska universum där stackars invandrare knappt kan gå ute um dagarna eftersom alla dumma svenskar hoppar på dom med elaka ord och forlämpningar. Det du definerar som 'rasism' är när man förolämpar en invandrare.. fast HEY detta är the real world så EGENTLIGEN är det rasism när jag säger "svenskar är dumma." Åh, anmäl mig någon. I'll sue you! I'll sue you in England! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 I'll sue you! I'll sue you in England! And BAM! Här har vi ju Pico, GTAsajtens wozzle-head som ännu en gång lyckas komma med något helt orelevant i sammanhanget. Vad betyder 'I'll sue you in England!' ? Det är väl antagligen något slags citat från en till alla andra okänd författare men för dig din största gud? Eller? Innan vi går vidare: När sa du senast någonting som faktiskt tillförde ämnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) And BAM! Här har vi ju Pico, GTAsajtens wozzle-head som ännu en gång lyckas komma med något helt orelevant i sammanhanget. Vad betyder 'I'll sue you in England!' ? Hmm? han ska stämma dig i england. Redigerad 4 december, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts