I lol Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Oj, jag trodde att bosnier också var vita... En bosnier är lika "vit" som Kalle och hans kaviar. Och som sagt, det heter bosnier och inte "bosnare". Gemför en svensk med en "bosnier" då så får du nog se vem som är vit och vem som är brun. Peace nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Gemför en svensk med en "bosnier" då så får du nog se vem som är vit och vem som är brun. Peace nu Jag skulle säga svensken. Slaver brukar oftast vara väldigt vita, dock är öst och sydslaver mörkare än västslaver. Turkfolk därimot är mörkare än en svensk, särskilt folk som bor i fd. Osmanska riket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Är det bara jag som tycker så här, men är det ingen som håller med om att ordet "Invandrare" har ändrat sin betydelse på grund av all media. Vi blir hjärntvättade av all media från TV och Tidning. Det är självklart att "Invandrare" betyder precis det som don_salvatore87 sa. Men vad betyder "invandrare" idag?. När en person från USA flyttar till Sverige, klassas hon/han som invandrare? eller är det människor från mellanöstern?. Flera av er har redan nämnt Bosnier, turkjävlar osv. Detta är ju ett svar på att ni har blivit hjärntvättade. Nu har man fått en uppfattning i huvudet om att just turkar, araber, bosnier osv är "Invandrare".Men det är ju svårt att se om någon ute på stan är dansk, svensk eller amerikan. Om någon kommer med mörk hy så kan man ganska snabbt konstatera att han eller hon är invandrare eller 2:a generationens invandrare, därför nämns det mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Hur kan du då veta att det snackas skit Jag menar att jag inte läst igenom hela tråden och deltagit i diskussionen för att folk måste snacka skit och sprida falsk information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Fyfan vilka rasistiska inlägg... Det är klart killen blir arg när han ser att dem har filmat det.... Alltså var det planerat... Plus att man hör svennejäveln som filmar skrika ''four'' när dem träffar killen i huvet.... Hela grejjen var ju fan planerad mot honom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Fyfan vilka rasistiska inlägg... Det är klart killen blir arg när han ser att dem har filmat det.... Alltså var det planerat... Plus att man hör svennejäveln som filmar skrika ''four'' när dem träffar killen i huvet.... Hela grejjen var ju fan planerad mot honom.... Så bara för att han blir arg så är det planerat? Nej, jag tror att han skrek fore. Inte fyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Fyfan vilka rasistiska inlägg... Det är klart killen blir arg när han ser att dem har filmat det.... Alltså var det planerat... Plus att man hör svennejäveln som filmar skrika ''four'' när dem träffar killen i huvet.... Hela grejjen var ju fan planerad mot honom.... Tur att du är så mycket bättre och skriver "svennejävel". Redigerad 25 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Fyfan vilka rasistiska inlägg... Det är klart killen blir arg när han ser att dem har filmat det.... Alltså var det planerat... Plus att man hör svennejäveln som filmar skrika ''four'' när dem träffar killen i huvet.... Hela grejjen var ju fan planerad mot honom.... Du borde kanske skriva här istället. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...hl=konspiration Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Fyfan vilka rasistiska inlägg... Det är klart killen blir arg när han ser att dem har filmat det.... Alltså var det planerat... Plus att man hör svennejäveln som filmar skrika ''four'' när dem träffar killen i huvet.... Hela grejjen var ju fan planerad mot honom.... You are an idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Fyfan vilka rasistiska inlägg... Det är klart killen blir arg när han ser att dem har filmat det.... Alltså var det planerat... Plus att man hör svennejäveln som filmar skrika ''four'' när dem träffar killen i huvet.... Hela grejjen var ju fan planerad mot honom.... Forumtrollet, är det du!? Btw, http://www.youtube.com/watch?v=IcVRpfiwGxg&NR utspelar sig i Aspudden i Stockholm, och Crice, känner inte vi igen tönten som flaxar med armarna bredvid "slagsmålet". Blev helt chockad när jag såg det, kan inte vara någon annan än Petto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Fyfan vilka rasistiska inlägg... Det är klart killen blir arg när han ser att dem har filmat det.... Alltså var det planerat... Plus att man hör svennejäveln som filmar skrika ''four'' när dem träffar killen i huvet.... Hela grejjen var ju fan planerad mot honom.... Det är rätt svårt och planera ett sådant, man får bara en chans och den ska man träffa mitt i tv bolaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Forumtrollet, är det du!? Btw, http://www.youtube.com/watch?v=IcVRpfiwGxg&NR utspelar sig i Aspudden i Stockholm, och Crice, känner inte vi igen tönten som flaxar med armarna bredvid "slagsmålet". Blev helt chockad när jag såg det, kan inte vara någon annan än Petto. Jag skulle inte ha tvekat en sekund... Skulle ha försökt ta tag i hans fot och skulle ha vridit den åt sidan i princip så mycket jag kunde om någon av hans kompisar kommer närmare. Fina sparkar han fick in. Redigerad 25 november, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Inte nog med att han fick saft över hela skjortan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Forumtrollet, är det du!? Btw, http://www.youtube.com/watch?v=IcVRpfiwGxg&NR utspelar sig i Aspudden i Stockholm, och Crice, känner inte vi igen tönten som flaxar med armarna bredvid "slagsmålet". Blev helt chockad när jag såg det, kan inte vara någon annan än Petto. Värsta bråket shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Är det någon här som röstade på Sverigedemokraterna senaste valet eller tänker göra det nästa val ? Har funderat på det faktiskt, jag är ingen rasist men Sverige borde för i helvete ändra på asyl-lagen, vi har redan så många invandrare i landet och vi behöver verkligen inga mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Är det någon här som röstade på Sverigedemokraterna senaste valet eller tänker göra det nästa val ? Har funderat på det faktiskt, jag är ingen rasist men Sverige borde för i helvete ändra på asyl-lagen, vi har redan så många invandrare i landet och vi behöver verkligen inga mer. Hör det till tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Hör det till tråden? Lite ändå, när man ändå snackar om invandrare , men joo du har möjligtvis rätt i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Lite ändå, när man ändå snackar om invandrare , men joo du har möjligtvis rätt i det Jaja, ska inte reportera dog, verkar fel ifall du inte visste . . . Så du slapp undan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Jaja, ska inte reportera dog, verkar fel ifall du inte visste . . . Så du slapp undan Tack så mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Tack så mkt. Inga problem... Är på gått humör.. Tillbaka till ämnet (offtropic) (Ontropic) Borde inte denna vara på dagens lol? Lite onödigt att ge en hel titel åt en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts