Jump to content

Invandrare som överreagerar

JMC
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 293
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det bara jag som tycker så här, men är det ingen som håller med om att ordet "Invandrare" har ändrat sin betydelse på grund av all media. Vi blir hjärntvättade av all media från TV och Tidning.

Det är självklart att "Invandrare" betyder precis det som don_salvatore87 sa. Men vad betyder "invandrare" idag?. När en person från USA flyttar till Sverige, klassas hon/han som invandrare? eller är det människor från mellanöstern?.

Flera av er har redan nämnt Bosnier, turkjävlar osv. Detta är ju ett svar på att ni har blivit hjärntvättade. Nu har man fått en uppfattning i huvudet om att just turkar, araber, bosnier osv är "Invandrare".

Men det är ju svårt att se om någon ute på stan är dansk, svensk eller amerikan. Om någon kommer med mörk hy så kan man ganska snabbt konstatera att han eller hon är invandrare eller 2:a generationens invandrare, därför nämns det mer.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan vilka rasistiska inlägg... Det är klart killen blir arg när han ser att dem har filmat det.... Alltså var det planerat...

Plus att man hör svennejäveln som filmar skrika ''four'' när dem träffar killen i huvet....

Hela grejjen var ju fan planerad mot honom....

Så bara för att han blir arg så är det planerat? :P

Nej, jag tror att han skrek fore. Inte fyra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan vilka rasistiska inlägg... Det är klart killen blir arg när han ser att dem har filmat det.... Alltså var det planerat...

Plus att man hör svennejäveln som filmar skrika ''four'' när dem träffar killen i huvet....

Tur att du är så mycket bättre och skriver "svennejävel". :P

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du borde kanske skriva här istället. :P

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...hl=konspiration

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Forumtrollet, är det du!? :P

Btw, http://www.youtube.com/watch?v=IcVRpfiwGxg&NR utspelar sig i Aspudden i Stockholm, och Crice, känner inte vi igen tönten som flaxar med armarna bredvid "slagsmålet". Blev helt chockad när jag såg det, kan inte vara någon annan än Petto.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är rätt svårt och planera ett sådant, man får bara en chans och den ska man träffa mitt i tv bolaget

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Forumtrollet, är det du!? :P

Btw, http://www.youtube.com/watch?v=IcVRpfiwGxg&NR utspelar sig i Aspudden i Stockholm, och Crice, känner inte vi igen tönten som flaxar med armarna bredvid "slagsmålet". Blev helt chockad när jag såg det, kan inte vara någon annan än Petto.

Jag skulle inte ha tvekat en sekund...

Skulle ha försökt ta tag i hans fot och skulle ha vridit den åt sidan i princip så mycket jag kunde om någon av hans kompisar kommer närmare.

Fina sparkar han fick in.

Redigerad av Roxxy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor