Jump to content

Invandrare som överreagerar

JMC
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 293
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det var ju han som tjötade om att dem stör och sånt.

Det gör de ju också, och enligt lagarna så ska såna som stör, på ett eller annat sätt stoppas från att fortsätta störa.

Det gäller ju överallt, du får t ex inte stå med en moped och gasa ljudligt så det stör omgivningen, förmodligen inte med en bil heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag kastade en bosnare ur min klass sönder en ruta.

Sen kommer rektorn och talar med honom och säger att han kräver ersättning.

Efteråt kommer bosnaren till mig och kallar rektorn rasist.

Man blir tydligen kallad rasist om man ger dem samma straff som vilken vit som helst

också skulle kunna få. :)

Allt måste typ vara mildare för dom, för att man inte skall bli kallad rasse.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte orkat läsa den här tråden p.g.a. att det snackas så mycket skit. :)

- - -

Men, iaf. Ganska kul att folk inte tar hänsyn till att det finns fler invandrare än de som filmas under "bråk" och publiceras på YouTube. Jag menar, hur intressant är det att se en film på en invandrare som inte bråkar? :huh:

Sluta dra alla över en kamm, ffs. Om ni har nån officiell statistik på att de flesta invandrare är aggresiva kan ni lägga upp den. Annars är det bara skitsnack eller rent önsketänkande. Fast jag medger att invandrare är aggresiva på ett annat sätt än svenskar. Men det har mycket att göra med uppfostran och kultur hemifrån att göra. En person med invandrade föräldrar, men som är född och uppvuxen som en infödd svensk har allmänt svenskt beteende enligt mina erfarenheter. Kulturkrock ftw...

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

StellHell - ''Det stör mig, då vi inte får sjunga våran nationalsång eller andra svenska låtar, för då är det rasistiskt.''

När jag fick höra blev jag förvånad. Min låtsas syrra kom hem från skolan, och berättade det för mig.

Jag började skratta och undrade vafan är det för skitsnack?

Redigerad av Roxxy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag kastade en bosnare ur min klass sönder en ruta.

Sen kommer rektorn och talar med honom och säger att han kräver ersättning.

Efteråt kommer bosnaren till mig och kallar rektorn rasist.

Man blir tydligen kallad rasist om man ger dem samma straff som vilken vit som helst

också skulle kunna få. :(

Allt måste typ vara mildare för dom, för att man inte skall bli kallad rasse.

Oj, jag trodde att bosnier också var vita...

En bosnier är lika "vit" som Kalle och hans kaviar.

Och som sagt, det heter bosnier och inte "bosnare".

"Svennejävel", säger han, inget mer med det. Säger en svensk blattejävel till någon så är han/hon rasist.

Ja, men likaså om någon säger "svennejävel".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ju inte så, det är ju "värre" om en svensk slår en invandrare än om en invandrare slår en svensk.

Eller uppfattade jag dig fel nu? :shifty:

Vad menar du? :o

Hur gör det saken värre? Beskriv... :wacko:

Spelar ingen roll vem som slår vem. Den person som får sig den tanken som du hade är bara en simpel rasist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade blivit rätt så sur själv om någon kastat en frisbee rakt mot mig, sedan att han skriker "Foore" efter att den slagit i är ju ingen vidare ursäkt, så förstår att killen blir sur, men att han överreagerar håller jag även med om.

Sen så måste jag även säga att en invandrare är någon som invandrat till Sverige, från alla möjliga kulturer etc, t ex USA, England, Danmark, Irak, Indien, Bosnien, etc etc etc. Så please sluta dra alla över en kam. Det här börjar mer likna ett "främlingsfientligt forum" än GTAsajten

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menar du? >_<

Hur gör det saken värre? Beskriv... >_<

Spelar ingen roll vem som slår vem. Den person som får sig den tanken som du hade är bara en simpel rasist.

Jag tycker inte det är värre, men aja.. Jag kan inte förklara bättre

Hade blivit rätt så sur själv om någon kastat en frisbee rakt mot mig, sedan att han skriker "Foore" efter att den slagit i är ju ingen vidare ursäkt, så förstår att killen blir sur, men att han överreagerar håller jag även med om.

Sen så måste jag även säga att en invandrare är någon som invandrat till Sverige, från alla möjliga kulturer etc, t ex USA, England, Danmark, Irak, Indien, Bosnien, etc etc etc. Så please sluta dra alla över en kam. Det här börjar mer likna ett "främlingsfientligt forum" än GTAsajten

Att det bara är få invandrare som beter sig illa är ingen ursäkt för att man inte ska försöka stoppa dom som faktiskt är jävliga. In med jävlarna i finkan(nej, inte bara invandrare).

Post nr. 2000

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som tycker så här, men är det ingen som håller med om att ordet "Invandrare" har ändrat sin betydelse på grund av all media. Vi blir hjärntvättade av all media från TV och Tidning.

Det är självklart att "Invandrare" betyder precis det som don_salvatore87 sa. Men vad betyder "invandrare" idag?. När en person från USA flyttar till Sverige, klassas hon/han som invandrare? eller är det människor från mellanöstern?.

Flera av er har redan nämnt Bosnier, turkjävlar osv. Detta är ju ett svar på att ni har blivit hjärntvättade. Nu har man fått en uppfattning i huvudet om att just turkar, araber, bosnier osv är "Invandrare".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor