SlewME Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Förargväckande beteende också Man får spela egen låt på allmän plats, annars får man inte sjunga en låt som man har kommit på.. men det är säkert olagligt att spela en låt och tjäna pengar på den på allmän plats Men hittils tror jag den är laglig! Faktum är att de störde ordningen genom att slå med något föremål på busskuren, trumma på sittbänken så att ingen vågar sitta där osv.. Det ska dock till mer för att vara förargelseväckande, man ska på ett eller annat sätt provocerad. De där grabbarna utförde bara sina dagliga ritualer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Nja, ifall det hade varit svenskar skulle du ha sagt samma sak då? Imed att ingen polis anmälde dom så kom dom undan fritt, dom kan inte hamna i fängelse för det, det kan bara böta mellan 300-700 har jag för mig De kan ha frågat efter tillstånd eller något sånt med det tror jag inte på. Isåfall borde någon ha gått fram och säga till dom att sluta eller för att de ska flytta så de kan sitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Nja, ifall det hade varit svenskar skulle du ha sagt samma sak då? Imed att ingen polis anmälde dom så kom dom undan fritt, dom kan inte hamna i fängelse för det, det kan bara böta mellan 300-700 har jag för mig De kan ha frågat efter tillstånd eller något sånt med det tror jag inte på. Isåfall borde någon ha gått fram och säga till dom att sluta eller för att de ska flytta så de kan sitta. Hör du hur det där låter btw? Jag hade sagt exakt samma sak om det var svenskar som stod och dunkade på en busshållsplats, ja. Varför skulle polisen anmäla? tror du att någon förutom tant-agda anmäler någon för det där? Polisen eller OV skulle bara föra iväg personerna från platsen, vid PL13 så tar du varken in eller sätter någon i fängelse. Inga böter finns för PL13 heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Varför försvara invandrare? Vi alla vet att de flesta invandrare som kommer till sverige gör något brottsligt. Dom är ju bara här för att ta över norden. Finns snälla invndrare som går efter sveriges regler men sånna är mycket få. Tycker bara det är patetiskt att hålla på som han på filmen gjorde. Jävla tönt Men är du helt bäng i huvudet? Det måste vara det löjligaste jag har läst på länge... Som om Norden ses som ett perfekt Utopia. Redigerad 15 november, 2006 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Men är du helt bäng i huvudet? Det måste vara det löjligaste jag har läst på länge... Som om Norden ses som ett perfekt Utopia. Läs koranen så fattar du varför jag skrev så. Redigerad 15 november, 2006 av oskaroskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Läs koranen så fattar du varför jag skrev så. Men förfasiken!? vad har koranen med detta att göra? Har du själv läst koranen? Berätta lite snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) "Invandrare vill ta över norden?" asså vad fan är det där för skit! Oskar, jag tror du har nog spelat för mycket spel på sistone Redigerad 15 november, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Koranen borde skjutas, Likaså bibeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Alla religioner är skit ja. och nej jag har inte läst koranen och kommer aldrig göra det eftersom det inte intresserar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Störande utav allmän ordning - enligt mig ^^ Tror inte man får spela och göra egen musik på allmän plats utan tillåtelse. Därför är det störande utav allmän ordning. Vad rör det dig om folk dansar och har kul? Om några vill spela musik och dansa så får dem göra det, så länge det inte stör någon som sitter bredvid. Alla religioner är skit ja. och nej jag har inte läst koranen och kommer aldrig göra det eftersom det inte intresserar mig. Men vad fan är det du babblar om då, att jag borde läsa Koranen? Du vet inte ens vad det är för något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Vad rör det dig om folk dansar och har kul? Om några vill spela musik och dansa så får dem göra det, så länge det inte stör någon som sitter bredvid. Precis det jag pratar om - störande av allmän ordning. Stör dem folk genom att slå på busskuren och dunka på sittplatsen så är det en klockren PL13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 (redigerad) Läs koranen så fattar du varför jag skrev så. Alla religioner är skit ja. och nej jag har inte läst koranen och kommer aldrig göra det eftersom det inte intresserar mig. :) :D btw oskaroskar, statistik från BRÅ visar att 2% av alla invandrare begår brott. Det är långt ifrån den bild du målar upp med att säga "de flesta" :D:D Redigerad 16 november, 2006 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 :) :D btw oskaroskar, statistik från BRÅ visar att 2% av alla invandrare begår brott. Det är långt ifrån den bild du målar upp med att säga "de flesta" :D:D Det är fler än 2% av alla invandrare som begår brott. 2% blir gripna för brott. Jag hör väldigt ofta att någon har blivit nerslagen, hotad eller rånad av just invandrare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Det är fler än 2% av alla invandrare som begår brott. 2% blir gripna för brott. Jag hör väldigt ofta att någon har blivit nerslagen, hotad eller rånad av just invandrare Jag tror mycket sånt är påhitt. jag har själv hört det "Äh ja blev nerslagen igår" "Av vem då?" "Eh...vet inte nån jävla utlänning". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Vad rör det dig om folk dansar och har kul? Om några vill spela musik och dansa så får dem göra det, så länge det inte stör någon som sitter bredvid./quote] Det stör mig, då vi inte får sjunga våran nationalsång eller andra svenska låtar, för då är det rasistiskt. Ska vi bannlysa all annan musik än svensk musik så kanske dom fattar hur jävla dumt tänkandesätt dom har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Precis det jag pratar om - störande av allmän ordning. Stör dem folk genom att slå på busskuren och dunka på sittplatsen så är det en klockren PL13 Tönt. Låt folk ha roligt. Såna som dig hatar jag. Jävla kläm-checka typer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Tönt. Låt folk ha roligt. Såna som dig hatar jag. Jävla kläm-checka typer. Tror han fäller en tår nu när han är hatad. Säg förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Den här tråden påminner mig om den där gamla sketchen som är med på Grogg om den blinda invandraren som vill köra spårvagn. "Jag tycker det är diskriminering faktiskt." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Tönt. Låt folk ha roligt. Såna som dig hatar jag. Jävla kläm-checka typer. Såna som han gör ju bara sitt jobb, om du nu inte vill ha det på det här viset bli en högt uppsatt politiker med massor av makt och ändra den lagen då ? Inte för jag tror du lyckas, trångsynta jävlar kommer aldrig långt i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Såna som han gör ju bara sitt jobb, om du nu inte vill ha det på det här viset bli en högt uppsatt politiker med massor av makt och ändra den lagen då ? Inte för jag tror du lyckas, trångsynta jävlar kommer aldrig långt i livet. Vilket meningslöst jobb han måste ha. Att bry sig om folk som har kul på en hållplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts