Hunter Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Vet nån vart man kan lägga upp grejer? typ filer o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Vet nån vart man kan lägga upp grejer? typ filer o sånt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Vet nån vart man kan lägga upp grejer? typ filer o sånt Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Ahah, min fula animation kommer här då.. (Första också.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Ahah, min fula animation kommer här då.. (Första också.. ) Ganska fin för första Jag har svårt med att få mina gubbar att gå vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Ganska fin för första Jag har svårt med att få mina gubbar att gå vanligt Samma här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) För er som vill ha pivot 3 beta: CLICK ME EDIT: Hur förstorar/förminskar man saker? Finns en pil up och ner (över och under varandra tror jag) står oftast numert 100 brevid dom (det är skalan) ändra på det numret eller tryck på pilarna . Min första "Riktiga" Animation (på pivot) http://pivothost.org/dloads.php För vapen + gubben jag använde Redigerad 22 november, 2006 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Ahah, min fula animation kommer här då.. (Första också.. ) .... HAHAHAHAHAHAHA! Mycket bra första, men fy satan vad jag skrattade när han gick därifrån! Ser ut som han sket på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) ^^ hur fick du den där snygga pistolen ? Halva min halva nån annans ----------> Redigerad 22 november, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 .... HAHAHAHAHAHAHA! Mycket bra första, men fy satan vad jag skrattade när han gick därifrån! Ser ut som han sket på sig. Det kanske han gjorde, vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Finns en pil up och ner (över och under varandra tror jag) står oftast numert 100 brevid dom (det är skalan) ändra på det numret eller tryck på pilarna . Min första "Riktiga" Animation (på pivot) http://pivothost.org/dloads.php För vapen + gubben jag använde ^^ hur fick du den där snygga pistolen ? Halva min halva nån annans ----------> [im]http://i79.photobucket.com/albums/j158/hunter94/heh.gif Länken i min post http://pivothost.org/dloads.php Kan vi få pistolerna och Katanan ("ninja" svärd) Så fall adda mig på msn eller X-fire msn:Empa.basket@hotmail.com X-fire:Empa (eller se ner) Redigerad 22 november, 2006 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Men vet inte vart man lägger upp filer så att andra kan ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Youtube.Men vet inte vart man lägger upp filer så att andra kan ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Youtube. så att andra kan ladda ner...eller funkar det på youtube=? Redigerad 22 november, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Senaste och fulaste filmen av mig. Shot by James Bond Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Senaste och fulaste filmen av mig. Shot by James Bond Ladda ner pivot 3.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Senaste och fulaste filmen av mig. Shot by James Bond Animera inte bara en kroppsdel i taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Animera inte bara en kroppsdel i taget. Det här var inte någon seriös film heller . Kan man lägga upp pivot filer här på gtasajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Länken i min post http://pivothost.org/dloads.php Kan vi få pistolerna och Katanan ("ninja" svärd) Så fall adda mig på msn eller X-fire msn:Empa.basket@hotmail.com X-fire:Empa (eller se ner) Pivot 3.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Min första. Inge vidare seriös kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts