Boomer Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Hur gör man bakgrunder? Paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Hur gör man bakgrunder? File - Load Background - Alternativ jpg, bmp bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Och kom ihåg, små barn: luftgitarr dödar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/mguec9ifk.gif Och kom ihåg, små barn: luftgitarr dödar! Haha! Klockren!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/mguecv9ifk.gif Och kom ihåg, små barn: luftgitarr dödar! haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jag har problem med att spara mina filmer. Det kommer upp nått jävla varnings medelande. Fatta att jag blev sur när jag suttit med en film i 30 min. Lyckad var den också. Var tvungen att stänga av datorn manuelt. Det är sådana händelser som gör livet surt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Lyckades spara en ny tillsist. Här är mitt senaste "mästerverk". Jag kallar den: Dont dance to mutch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 20 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Man ska typ spara varje 5 minut, för säkerthetsskull. nice film btw Redigerad 20 november, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Tackar. Här är fjärde filmen. Jag kallar den Hoppet som slutade illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 20 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Om killen loggar in på MSN nån gång kan jag fråga om jag får lägga den nya pivot på nätet Vet inte direkt om den är bättre eller nåt men ändå nåt att pröva på . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Renard, Vill du ha ett tips? Flytta inte bara en kroppsdel per frame, I Hoppet dära så flyttade du ett ben i taget och det såg sjukt konstigt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 21 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Gjorde den för typ 1 vecka sen EDIT: Det är pivot 3 btw Redigerad 21 november, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Gjorde den för typ 1 vecka sen EDIT: Det är pivot 3 btw Kan man lägga dit vapen på Pivot 3? O.o I wanna have . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 21 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Kan man lägga dit vapen på Pivot 3? O.o I wanna have . Fanns en msn group där man kunde ladda ner grejer, typ ninjor o svärd o sånt , men den är inte kvar längre Men ni kan ju fixa egna EDIT: Ska kolla om pivot killen är inne på msn nu Redigerad 21 november, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Renard, Vill du ha ett tips? Flytta inte bara en kroppsdel per frame, I Hoppet dära så flyttade du ett ben i taget och det såg sjukt konstigt ut Jag vet. Det var igentligen bara en film som jag ville gjöra för att roa mig själv men jag bestämde mig för att slänga upp den här. Btw, går det att ändra fps utan att behöva spara filmen? Redigerad 21 november, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 http://i79.photobucket.com/albums/j158/hun...4/hahahaaha.gif Gjorde den för typ 1 vecka sen EDIT: Det är pivot 3 btw Rätt najs, skulle ha varit mycket, mycket bättre om den inte var så jävla ryckig. Ha tålamod och använd många frames, resultatet blir värt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Fanns en msn group där man kunde ladda ner grejer, typ ninjor o svärd o sånt , men den är inte kvar längre Dela med dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Dela med dig då? msn gruppen är inte kvar längre och så funkar inte vapnen o sånt på gamla pivot. Ska kanske lägga upp Pivot 3 senare, typ i 20 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Har en fråga,. Varför kan jag inte se gubbarna på CSS ? kan bara se deras vapen och granater För er som vill ha pivot 3 beta: CLICK ME EDIT: Hur förstorar/förminskar man saker? Redigerad 22 november, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts