Jazz Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Lewl ... får väl utöka kvalitén i nästa "film" ... första projekt. Det blir bättre. Redigerad 19 november, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Gjorde min första nu. Det här var askul! Hur gör man så att en kula kommer flygandes? Redigerad 19 november, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Bild mkay, det var ju väldigt roligt. Redigerad 19 november, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Alltså när jag försöker ladda upp på youtube så går det inte. Det är en gif fil. Hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Alltså när jag försöker ladda upp på youtube så går det inte. Det är en gif fil. Hur gör man då? gif filer är bilder alltså ska den upp på en bildhost, inte filmhost. Tjingeling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Alltså när jag försöker ladda upp på youtube så går det inte. Det är en gif fil. Hur gör man då? Man kan väl bara ladda upp filmer på youtube, inte bilder. Gif är väl ett bildformat, har jag fel? Gaaaah!! Damm u Qouad!! Redigerad 19 november, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 19 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Du måste lägga upp Gif filen på Windows movie maker,.. som du kan ladda ner gratis och lagligt på sidan www.downloads.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Aha, har en för dålig dator för det. Jag får hänvisa mina vänner till den här topicen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Hihi. Det här är det bästa jag-har-tråkigt-vad-ska-jag-göra-åt-det?-hjälpmedlet på länge Har gjort ett till avsnitt om Pedofilen Lasse och hans styvbarn Oskar&Julia EDIT. Pedofilen Lasse - Julia gör inte som hon blir tillsagd http://www.youtube.com/watch?v=9HBIjlRqJvY Redigerad 19 november, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Här är mitt andra verk. De sadistiska cirkus artisterna. Den som gräver en grav åt andra ramlar oftast i själv. Enjoy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Här är mitt andra verk. De sadistiska cirkus artisterna. Den som gräver en grav åt andra ramlar oftast i själv. Enjoy. Hm, Jag förstår inte riktigt.. Tappar dom han? Sen, Alla måste kommentera det nya Lasseavsnittet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Hm, Jag förstår inte riktigt.. Tappar dom han? Sen, Alla måste kommentera det nya Lasseavsnittet Nope, om du kollar på de som håller honom så ser du att de nickar mot var andra. De kommer överens om att släppa honom så att han ska göra sig illa. Men han reagerar snabbt och slår skiten ur dem när han faller. Förstår du? Jag var först att kommentera på youtube! Redigerad 19 november, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Nope, om du kollar på de som håller honom så ser du att de nickar mot var andra. De kommer överens om att släppa honom så att han ska göra sig illa. Men han reagerar snabbt och slår skiten ur dem när han faller. Förstår du? Jag var först att kommentera på youtube! Ah, Då fattar jag http://www.youtube.com/watch?v=9HBIjlRqJvY Redigerad 19 november, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Det här är så jävla roligt och lätt! Måste komma på fler ideér. Redigerad 19 november, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 19 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Det här är så jävla roligt och lätt! Måste komma på fler ideér. bra filmer som du har gjort , jag är inte så bra på det, men kolla på min http://www.youtube.com/watch?v=mnYLxOJAf0I Redigerad 19 november, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 bra filmer som du har gjort , jag är inte så bra på det, men kolla på min http://www.youtube.com/watch?v=mnYLxOJAf0I Man tackar! Din var inte dålig! Den ägde hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Fin film, Men hur kan du göra så många scener? Jag kan inte göra fler än 100 typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 19 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Fin film, Men hur kan du göra så många scener? Jag kan inte göra fler än 100 typ Hm.. ska funka att ha över 200-300 stycken Redigerad 19 november, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Men hur kan du göra så många scener? Jag kan inte göra fler än 100 typ Hm. Man ska kunna göra hur många som helst. Kolla bara på min på första sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Hur gör man bakgrunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts