Mervin Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Här är alla ballonger i GTA Vice City Stories, bilder på dem alla, tagna av mig! Den sista ballongen skall tas mellan ballong 16 och 17, jag missade ena på kartan. För alla bilder på ballongerna: Alla 99 ballonger i VCS *KARTAN ÄR INTE GJORD AV MIG UTAN R0Z och DXT på GTA FORUMS, CREDITS GÅR TILL DOM! För karta till ballongerna: Karta *KARTAN ÄR INTE GJORD AV MIG UTAN R0Z och DXT på GTA FORUMS, CREDITS GÅR TILL DOM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
patte Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 TACK!! så mkt men hur kunnde du hitta dom så fort och det var jag som skrev på engelska men jag gjorde det bara för jag ville att alla skulle förstå det om nån utomlands männska skulle se det. Jaja tack så mycket och det ska vara credits till dig oxå som hittat alla dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) Hmm... Länken till bilderna slutade nyss funka blev forbidden Nee nu funka de igen^^ Redigerad 13 november, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Vad händer när man tagit alla 99 redluftballons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 13 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Det var inte så svårt att hitta alla när man har en karta. Det händer inget speciellt när man tar alla, för varje 10 man tar får man ett vapen vid sparhuset, det får man även vid 99. Man får inte mycket pengar cirka 25000$ för alla ballonger. P.S skriver från PSPn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jag vill inte se kartan, eftersom VCS är det enda GTA-spel som jag med rättvisa kan försöka klara 100% på utan guider. Svaret kanske står i din guide, men jag undrar en sak: Från helikopterplattan på Hyman Condo kan man zomma med sniper rakt västerut. Där ser man en ballong i taket på skyskrapan, men jag kan inte skjuta den. Har försökt med snipern och AK47an, men de verkade inte nå. Det är det närmaste stället man kan stå till fots och försöka skjuta den, men det funkar ju inte. Åkte till mitt sparställe och köpte en Little Wille, för att flyga intill ballongen och skjuta med helikopterns machineguns. Det funkar inte heller! Det är verkligen inte så att jag missar, för jag testar med cockpit-vyn och ser att kulorna träffar där ballongen är. WTF ska jag göra?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 19 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag lyckades ta den med sniper. Skulle tippa att bazookan gör susen, eller Huntern om du klarat spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Okej, var finns bazookan då? Kan ju egentligen googla, men jag vill inte ha nån spoilerkarta så det vore schysst om du kunde säga var den vanliga och den målsökande bazookan finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 19 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Målsökande finns inte i VCS =/ Den vanliga finns dock i Ammunation Downtown för 15000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Nattgöra ikväll då! Får man nåt spec. om man hittar alla ballonger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Bara lite olika vapen, ingen fordonssurprise som i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Va trååkigt! Ajja, det var bättre handling iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 2 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Jag ville ha mera pengar när man tagit alla. Det är ju trots allt 99 stycken och man får cirka 25 tusen. I VC får man väl 100 000 när man tar alla hidden packages, inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Jag ville ha mera pengar när man tagit alla. Det är ju trots allt 99 stycken och man får cirka 25 tusen. I VC får man väl 100 000 när man tar alla hidden packages, inte sant? Japp, det stämmer. Och jag har ca 60% av alla Empires just nu (alla är High-Roller) och jag får prick 40k om dagen. Så ja, det är snålt med 25k för 99 ballonger... Fördelen med pengasituationen i VCS är att det är det enda spel hittills som man behövt pengar till nåt. I SA behövde man inte köpa nåt, och de kläder man köpte totalt (även om man handlade som en tok) gick ju på två-tre enkla uppdrag. I VCS kostar bilar, helikoptrar och framförallt hela Empire-grejen pengar, men å andra sidan får man rätt mycket om dagen. Att pröjsa 2000 för att få sina vapen smärtar inte särskilt när man vet vilken inkomst man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Hur tar man så fina bilder egentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts