Foo Skrivet 3 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 En heads up. Men isådanna fall får Lofon välja ut en av sina låtar endast. För. Ja det säger väll sig självt Mja, 1 låt får du välja Lofon, Annars blir det inte rättvist, när vi bara har 2 (3?) deltagare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Mja, 1 låt får du välja Lofon, Annars blir det inte rättvist, när vi bara har 2 (3?) deltagare. Det var det jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Dubbelpost is the shit! MEN KOM IGEN FÖR F*N DÅ LOFON (Börjar bli lite irriterad ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Dubbelpost is the shit! MEN KOM IGEN FÖR F*N DÅ LOFON (Börjar bli lite irriterad ) Sorry, har inte varit Online på år och dar... Virus i datorn, you know... Men okej... Hmm... Jag tror väl att Never Surrender är den bästa att repressentera mig... Eller Muskeltroll.. Äh, vad fan, välj ni vilken av dom ni tycker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Sorry, har inte varit Online på år och dar... Virus i datorn, you know... Men okej... Hmm... Jag tror väl att Never Surrender är den bästa att repressentera mig... Eller Muskeltroll.. Äh, vad fan, välj ni vilken av dom ni tycker... Det är Okej! Då får Foo välja! Kom igen nu vill jag vinna! "Hoppas!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Det är Okej! Då får Foo välja! Kom igen nu vill jag vinna! "Hoppas!" Undrar hur det hade gått i en seriös musiktävling..? Tror i ärlighetens namn att ingen av oss skulle haft en chans, för att det finns så jävla många professionella musiker, men det ska bli kul att se vad folket tycker om det här i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 En omröstning finn nu HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Bättre sent än aldrig. Kanske är det för sent för att delta i tävlningen, kanske inte. Men en sak ska ni veta. Jag har lagt ner min själ på den här låten. Sluttonen fick nästan mitt hjärta att gå av på mitten. Mitt bidrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts