VickeX Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vicke är snäll och ställer alltid upp. Hur dålig han än är. Hoppas ni nöjer er med det här: Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vicke är snäll och ställer alltid upp. Hur dålig han än är. Hoppas ni nöjer er med det här: Enjoy! Hahahahaha! Du får min röst. Gillar när du stannar upp mitt i "Ja håll käf[paus]ten" Fast sådär mörk röst hade du inte när du sjöng "När kungen är här är festen här"... Jag anar fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Hahahahaha! Du får min röst. Gillar när du stannar upp mitt i "Ja håll käf[paus]ten" Fast sådär mörk röst hade du inte när du sjöng "När kungen är här är festen här"... Jag anar fusk? Vad? När sjöng jag den? Men jag brukar exprimentera med min röst. Fast sen kanske det var ett tag sedan också. Och det är inte så mörk röst jag har när jag pratar. Men å andra sidan. Ljus eller mörk röst? Är det fusk att ha mörk röst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vad? När sjöng jag den? Men jag brukar exprimentera med min röst. Fast sen kanske det var ett tag sedan också. Och det är inte så mörk röst jag har när jag pratar. Men å andra sidan. Ljus eller mörk röst? Är det fusk att ha mörk röst? Någon gång på msn. Du var helt galen och höll på att skicka en massa ljudklipp.. Jag tänkte mest på om du lät far din sjunga en trudelutt i micken och sedan sa att det är du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Någon gång på msn. Du var helt galen och höll på att skicka en massa ljudklipp.. Jag tänkte mest på om du lät far din sjunga en trudelutt i micken och sedan sa att det är du... Nope this is me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Haha, kvällens stora garv... Kul med lite bidrag med humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Kom på en liten idé. Hur går det med Elizars webbradio? Om den är upp 'n going kunde priset vara äran och att få uppträda live i deras webbradioprogrammet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Kom på en liten idé. Hur går det med Elizars webbradio? Om den är upp 'n going kunde priset vara äran och att få uppträda live i deras webbradioprogrammet? Kul idé...dock tror jag att vem som helst får sjunga där om man ber snällt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Kul idé...dock tror jag att vem som helst får sjunga där om man ber snällt ^^ Jo men alltså att det blir bokat en tid och en massa reklam om det genom hela programmet typ "Vinnaren från GTASajten Song Contest kommer och sjunger i slutet av sändningen kan dem säga ett par gånger. Ni förstår. Annars blir det ju mer.. Och nu har vi nån Arrtvahhhh som vill sjunga här och då får han väll det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jo men alltså att det blir bokat en tid och en massa reklam om det genom hela programmet typ "Vinnaren från GTASajten Song Contest kommer och sjunger i slutet av sändningen kan dem säga ett par gånger. Ni förstår. Annars blir det ju mer.. Och nu har vi nån Arrtvahhhh som vill sjunga här och då får han väll det. Skulle nog funka, det får man väl prata med de om OT:Bara jag som asgarvar när de börjar med sitt Arrtvahhhh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Skulle nog funka, det får man väl prata med de om OT:Bara jag som asgarvar när de börjar med sitt Arrtvahhhh? Nu så är jag skittrött och har inte orkat läsa igenom allt, men med erat snack om "Arrtvahhhh", är det möjligtvis oss ni syftar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Nu så är jag skittrött och har inte orkat läsa igenom allt, men med erat snack om "Arrtvahhhh", är det möjligtvis oss ni syftar på? Är du en av eliizars polare bakom micen så ja, det är er vi syftar på. "antä och Arrtvahhhh". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Foo vart är du. Och vart är alla andra bidrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Detta har jag fullständigt glömt av. Sorry guys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Detta har jag fullständigt glömt av. Sorry guys! Det är lungt. Verkar som om fler gjort det. Men fixa en låt så fort du kan om du tänker vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Det är lungt. Verkar som om fler gjort det. Men fixa en låt så fort du kan om du tänker vara med! Jag tror jag skippar det denna gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Om fler bidrag behövs så skulle jag kunna lägga upp flera, för jag har många fler inspelningar... Qouad; Det är jag som vrålar "Arghak" (och andra dylika fina vokala läten) i låten "Muskeltroll"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Om fler bidrag behövs så skulle jag kunna lägga upp flera, för jag har många fler inspelningar... Qouad; Det är jag som vrålar "Arghak" (och andra dylika fina vokala läten) i låten "Muskeltroll"... Nja, vi har ju bara 2 deltagare hittils... Känns lite lamt att bara tävla mellan er. Dock är det ju flera låtar. Men det verkar ju inte komma in fler bidrag från andra. Ska jag sätta upp en poll nu?, Vad tycker folket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Nja, vi har ju bara 2 deltagare hittils... Känns lite lamt att bara tävla mellan er. Dock är det ju flera låtar. Men det verkar ju inte komma in fler bidrag från andra. Ska jag sätta upp en poll nu?, Vad tycker folket? Ja, gärna! Det vore jätte roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Ja, gärna! Det vore jätte roligt! En heads up. Men isådanna fall får Lofon välja ut en av sina låtar endast. För. Ja det säger väll sig självt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts