Foo Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) Folks!, Ni kan nu rösts HÄR! http://www.starbase.se/files/M_Claires%20Guitar.jpg Regler: 1. Instrument: tillåtet 2. Kör sång: tillåtet 3. Bakgrundsmusik av låt man sjunger: tillåtet (på låg volym i syfte att sjunga rätt) 4. Låten är minst 1 minut lång 4. Uppladdning sker HÄR och postas i denna tråd = Anmälan 5. Max 20 deltagare, minst 3 (för att det skall skapas en omröstning) 6. Bidragen skall vara inne senat 30:e November. 24:e December koras vinnaren. 7. Egna låtar är tillåtet 8. Flera bidrag per person är tillåtet, sålänge det finns tomma platser kvar. Lycka till! Fotnot: Jullåtar är alltid trevligt Deltagare: xstreem rabarben Weener nor_adde Foo Henkibojj VickeX antepanteboy Lofon Redigerad 11 december, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Även om inte jag ska vara med så undrar jag om egna låtar är tillåtet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Även om inte jag ska vara med så undrar jag om egna låtar är tillåtet? Japp, Tillagt som regel nr.7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) Tycker det bara ska vara jul-låtar. Redigerad 13 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jag är på... härligt att du tar initi... inititia... härligt att du ordnar det här Foo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Sign me up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jag skulle gärna vilja deltaga, men jag har redan försökt. Min mikrofon klarar inte ljudet från pianot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jag skulle gärna vilja deltaga, men jag har redan försökt. Min mikrofon klarar inte ljudet från pianot. Har du nån mp3-spelare du kan spela in med? Blir faktiskt väldigt bra och i mp3-format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jag är på vafan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jag är på vafan! Ta Bajssången Jag vill ha den som ringsignal men jag har den bara på msn... jag är ganska äsker på att det var du som sjöng den i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Oh ja, det var jag. Den var totalt improviserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jag är på... härligt att du tar initi... inititia... härligt att du ordnar det här Foo. Där fick du nästan till det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Där fick du nästan till det... Tyst med dig nu! Vilken HIF-ramsa tycker du jag ska sjunga pimpen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Tyst med dig nu! Vilken HIF-ramsa tycker du jag ska sjunga pimpen? Vet faktiskt inte. Sjung något illa om Nöff. Kanske den där diarréramsan som ni har, när ni flyger över Malmö. Då har du en röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Jag skulle gärna vilja deltaga, men jag har redan försökt. Min mikrofon klarar inte ljudet från pianot. Kör på lite MIDI, istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Kör på lite MIDI, istället Och slå ihjäl hela känslan. Sen vill jag ju skryta med mina piano- skills också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Och slå ihjäl hela känslan. Sen vill jag ju skryta med mina piano- skills också. Imagine? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Imagine? Möjligtvis. Kanske någon Beatles- dänga, men Imagine är något speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Jag kanske är med. Skriv upp mig. Jag säger till om jag hoppar av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jag är på... härligt att du tar initi... inititia... härligt att du ordnar det här Foo. Jämför med... (Torleif): Lite stil, lite... klassisism. (Bert): Ja, lite klassi... klassiss... kla... äh, lite stil. Ontopic: Kan jag väl, men nån får föreslå låt. Kan ju köra med Stad i Ljus (Körberg), men hehe, kanske inte ändå. Säg nån låt, så kanske jag är på. Btw: Initiativ. Ini-ti-a-tiv. [innittsiativ.] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts