W@ll@ Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Jag har klarat alla banor på krossbanan och det står att jag har låst upp den men vart finns den? Om jag vill ha den så måste jag åka till krossbanan och ta den och åka ut från banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Jag har klarat alla banor på krossbanan och det står att jag har låst upp den men vart finns den? Om jag vill ha den så måste jag åka till krossbanan och ta den och åka ut från banan. Exakt. 3 trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 12 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Sry de kom inte upp så jag trodde att jag hade gjort något fel men när jag hade gjort tre kom alla upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) 1 Det heter cross 2 Du måste åkta till banan för att kunna hämta Manchez Edit: Hmm gammal tråd Redigerad 6 december, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts