swat Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Nån som har testat vcs multiplayer och vad tycker ni? det är askul körde det mot en kille i min klass som hadde nedladdat. nån som bor i stockholm som skulle vilja köra någon gång? ni kan ställa alla frågor ni kan om spelets multiplayer till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Är det samma 'Spellägen' som i LCS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Nej jag tror inte det. Alla spel lägen finns här. http://www.rockstargames.com/vicecitystories Gå in på multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Jag har inte testat, tycker det är synd att infrastruktur saknas, det är en riktig miss av R*... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jo, fast inte om man tänker efter. Alla peds och omkringåkande fordon PLUS alla spelare? Plus alla miljöer, byggnader, texturer mm. Det är rätt mycket data och skulle lagga sönder om man körde online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Enda skillnaden är att man ser en annan spelare också? det skulle inte lagga sönder om man bara körde högst 6 pers. tänk socom där man är tp 100 tusen spelare samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jamen att jämföra VCS med Socom är fel, därför att även om man är många samtidigt så är det trots allt bara spelarnas positioner som ska överföras mellan varje PSP. I VCS är det alla spelare, alla peds, alla bilar, alla texturer, alla modeller och alla items mm som ska dyka upp exakt samtidigt för alla spelare, på exakt samma platser alltid. Det funkar inte utan lagg - för mycket lagg. Inte för att jag spelat Socom, men jag gissar att man kan jämföra det med CS där bara spelare, kroppar, vapen och flygande granater är det som rör sig. Inte så mycket att hålla reda på för nätverket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 ^^ Henkibojj has spoken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts