Solidsnake Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Hej jag har beställt en sak från jamba till min mobil. Hur gör jag så jag slutar betala på den saken jag får betala 50KR/MÅN. hur gör jag för att sluta betala det beställde ett spel från dom.. Tack sam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) Hej jag har beställt en sak från jamba till min mobil. Hur gör jag så jag slutar betala på den saken jag får betala 50KR/MÅN. hur gör jag för att sluta betala det beställde ett spel från dom.. Tack sam för svar 1. Köp en ordbok. 2. Du avbeställer den, ring och fråga Jamba hur man gör. Redigerad 12 november, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Borde väl stå på hemsidan, men är det inte typ så att du ska skicka ett sms med texten "STOP", eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) Hej jag har beställt en sak från jamba till min mobil. Hur gör jag så jag slutar betala på den saken jag får betala 50KR/MÅN. hur gör jag för att sluta betala det beställde ett spel från dom.. Tack sam för svar Man kan ju börja med att titta på deras hemsida Då ser man var man får hjälp. Via telefon, eller via kundtjänst Lycka till. Redigerad 12 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Man kan ju börja med att titta på deras hemsida Då ser man var man får hjälp. Via telefon, eller via kundtjänst Lycka till. Ok tack ska testa skicka via Mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Ok tack ska testa skicka via Mail Det är nog effektivare att ringa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Köp aldrig av Jamba! Jävla bluffare, Dom snor bara pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Jag har skickat ett brev nu men har inte fåt nåt svar änu. Måste man betala dom om man ej har den Mobil Modelen som finns där?. Om min mobil model ej finns där måste jag ändså betala?. Har bara nämligen 40Öre på min mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) Jag har skickat ett brev nu men har inte fåt nåt svar änu. Måste man betala dom om man ej har den Mobil Modelen som finns där?. Om min mobil model ej finns där måste jag ändså betala?. Har bara nämligen 40Öre på min mobil. Men varför tittar du inte ordentligt på det jag skriver till dig!? Bara fyll i det här! Så får du inget mer. Utan att behöva kontakta någon. Redigerad 12 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Men varför tittar du inte ordentligt på det jag skriver till dig!? Bara fyll i det här! Så får du inget mer. Utan att behöva kontakta någon. TACK VICE . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 TACK VICE . Nemas problemas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Hej jag har beställt en sak från jamba till min mobil. Hur gör jag så jag slutar betala på den saken jag får betala 50KR/MÅN. hur gör jag för att sluta betala det beställde ett spel från dom.. Tack sam för svar Om du hade tänkt beställa något mer sen, så skickar du STOP till det numret som man beställer till.. Alltså typ "72177" <-- Var bara ett exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Nemas problemas. Så loggade in på Jamba o kollade nu har allt jag har beställt försvunnit nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Så loggade in på Jamba o kollade nu har allt jag har beställt försvunnit nu Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Ett tips till Darkwolf och ni andra som vill eller har beställt från Jamba. ALLT och då mennar jag ALLT på jambas sida finns helt kosnadsfritt på nätet. Allt som kräfs är att ni söker. Och då har ni tex en god vän till hjälp (GOOGLE.se) Och inte nog me att ni spar pengar ni ger Jamba ett helvete att överleva. Dvs om alla gör så här. Någon måste ju börja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Köp aldrig av Jamba! Jävla bluffare, Dom snor bara pengar Nämenvetduva? Tija beställde lite olika låtar för ett sånt där trettio- kronorspaket. Men hon tog låtar från tre olika paket och visste inte att man inte fick blanda, så det kostade henne nittio spänn. Då ringde hon och klagade, och då gav Jamba! henne en hundring tillbaka. Så hon fick en massa låtar och tio kronor gratis. Det är bara att gnälla på, storföretag som Jamba! och McDonalds gillar att tysta ner sina kunder med "mutor". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Nämenvetduva? Tija beställde lite olika låtar för ett sånt där trettio- kronorspaket. Men hon tog låtar från tre olika paket och visste inte att man inte fick blanda, så det kostade henne nittio spänn. Då ringde hon och klagade, och då gav Jamba! henne en hundring tillbaka. Så hon fick en massa låtar och tio kronor gratis. Det är bara att gnälla på, storföretag som Jamba! och McDonalds gillar att tysta ner sina kunder med "mutor". ja för annars ringer vi rea så dom blir arga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 ja för annars ringer vi rea så dom blir arga! Rea suger. Plus med Sverker är Biff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Rea suger. Plus med Sverker är Biff Sverker är min Förebild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Sverker är min Förebild Sverker is the shizzle!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts