Mikolan Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 Nån Som Fått 100% som kan berätta vad som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AddePS3 Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 man får några slagföjare....två st... tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 3 st, och 200 hp o armor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 3 st, och 200 hp o armor Har Du Fått 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Jag orkar inte spela till 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Skulle man inte få nån ny outfit också? Typ ett par jeans och en t-shirt som det står "I completed GTA but all I got was this lousy thirt"!? eller ngt åt det hållet? Eller är det efter storymode? Jag har iaf inte fått ngt nytt ALLS efter att klarat storymode, förutom huntern då alltså.. Ska man få mer eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts