patte Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Hello I´v beaten the game but I wounder if any one has find all the red ballons and rampage if plz answear to this topic so I can find them too I´v only find 22 of 99! and I think I remember where they were Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Speak swedish. This is a swedish website(unless your an englishman ofcourse ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) Om han nu är engelsman, varför söker han sig till ett svenskt forum? kek Redigerad 12 november, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Han har ju fan varit medlem i ett år, men bara en post... sen så tycker jag att hans nick låter svenskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 I've actually got all the 99 balloons puting up a guide here soon, I've also got screenshots of them. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Are you from england shouldn´t you find a english forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Hursomhelst är han korkad nog att inte googla upp en förbannad karta på ballonger och rampages... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
patte Skrivet 13 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jag e svensk men om nån engelsk eller amerikansk skulle se det så var det bra att skriva på engelska så dom oxå fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Ok, då får du lära dig en sak här: Det finns inga amerikaner på det här svenska forumet. Och finns det det så hör de inte hemma här, det är som om jag skulle kräva att medlemmarna på ett polskt forum började snacka engelska för att jag också skulle förstå. Hursomhelst får du lära dig att söka runt först, för spelguider är gamefaqs bäst. VCS-guider. Sen finns det en annan tråd nu som handlar om ballongerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
patte Skrivet 14 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Okej Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus^^ Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Jag kan inte hitta ballong 74 är det nån som vet vart den är tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Jag kan inte hitta ballong 74 är det nån som vet vart den är tacksam för svar Eh Vart ligger dem andra 73 ballongerna är så kan vi säga dig vart du kan hitta nr 74. Jeee.sus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Jag hade själv riktiga jävla problem med dessa ballonger, enligt kartan skulle de finnas där men ibland fanns ingen alls. Inte ens i närheten. Synd då att man klarat runt 60% av hela spelet, inklusive alla dessa extrauppdrag med helikoptrar som tog timtal att klara, så jag avbröt 100%- sparningen. Funderar på att börja om faktiskt, men det känns ganska drygt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Jag e svensk men om nån engelsk eller amerikansk skulle se det så var det bra att skriva på engelska så dom oxå fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 SATAN vad givande svar!!! Jag är stolt över dig spelmästarN... Retard. Ont: Marcus^^, googla bara fram en karta över ballongerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 SATAN vad givande svar!!! Jag är stolt över dig spelmästarN... Retard. Tack, jag tyckte att det var så underhållande att det inte fanns ord för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts