felshoe Skrivet 16 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2015 Gav Hazey Jane några dagar, nu sitter den någorlunda i alla fall. Här är en liten bit! Ledsen för dålig mikrofon osv. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2015 Boys! Vad spelar ni på för gitarr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2015 Boys! Vad spelar ni på för gitarr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2015 Boys! Vad spelar ni på för gitarr? Gibson SG och Flying V. Sålde precis min Fender Jaguar när jag insåg att Fender verkligen inte är min grej. Är ständigt på jakt efter en Gibson Non-reverse Firebird. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2015 Gibson SG och Flying V. Sålde precis min Fender Jaguar när jag insåg att Fender verkligen inte är min grej. Är ständigt på jakt efter en Gibson Non-reverse Firebird. Jaggan är ju dödsnajs . Jag spelar på en Levin från 70-talet, har absolut ingen aning om vilken modell det är, eller hur jag ska kunna ta reda på det. Finns inga särskilda stämplar eller märkningar någonstans. Den är väldigt, väldigt bra dock. Jag kommer fortsätta spela på den tills den bokstavligt talat faller isär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts