Marquis Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) Röstade på Kebab, kom inte ihåg vilket bild det var, men... (Efter att ha tittat på bilderna ångrar jag mitt val, men, men..) YES, new page! Redigerad 12 november, 2006 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Rasen kallas Cairn Terrier - Är egentligen en slags jakthund, men om man har tid och ork att uppfostra den är den en väldigt trevlig sällskapshund. Tyvärr hade inte vi det, så han är ganska ettrig (ioförsig är detta ganska vanligt inom terrier'släktet'), och har fått för sig att det är hans jobb at vakta huset. ...Han gör sig dock väldigt bra på bild Åhå. Vansinnigt söt. (Efter att ha tittat på bilderna ångrar jag mitt val, men, men..) Hehe, ja vemfan hade inte gjort det? Tack för rösten. Eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 AngryAxel får min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Tiger får min röst, gillar färgerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) Yarr! Me vote goes to Foo, yarr! Skitfina höstkvällsfärger Ingen röst på min... Redigerad 16 november, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Röstar på Tackleberry, då ljuset i hans bild påminner väldigt mycket om just "höst" och den är inte särskilt suddig/brusig eller redigerad. (Eller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) Jo, den är redigerad, men bara "lagligt" Lite färger och ljus tror jag han hade ändrat ^^ Oj, nejmen titta, mitt 3000 inlägg ^^ Tack __Thuug som såg det. Fram med skumpan för fan, här ska firas 3 000 inlägg av mitt liv bortslösat . Redigerad 13 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Ser ut som vi har en vinnare redan, aja några dagar är det kvar allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Topp tre: AngryAxel, x_Simpa_x och Merkky. AngryAxel: Inte lätt att få med sin hund på ett så bra sätt med belysningen från sidan som faller ner mellan träden och ner på löven, för att spegla sig i pälsen på jycken. Good job! x_Simpa_x: Snyggt makrofoto! En del jobb med att få fokus rätt, och att få med de saker man vill ha i bild. Kastanj, skal, löv mm. Saker som hör hösten till, även om grässtråna förstör lite grann, som om de inte alls ska vara där och river lite i bilden. Merkky: Fin bild, vackert motiv. Bra ljussättning och skuggornas placering. Men det kunde lika gärna vara en sen sommarkväll. VOTE: AngryAxel. Snygga bilder, allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Stod mellan AngryAxel och Merkky rösten gick till AngryAxel =) Jättefint foto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Jag verkar ju finnas med i folks hjärtan när dom väljer iaf! Nästa ggn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Vote Foo! Foo shizzle to ma nizzle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Grattis AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Congjatulations och grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) *Swish* Vill bara tacka Halo, som anordnade denna trevliga tävling, alla deltagare och deras vackra bilder, och framförallt ni som röstade på mig - Uppskattar verkligen all kritik och kommentarer som postats. Ses i vintertävlingen! Redigerad 20 november, 2006 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Grattis Corleone till andraplatsen med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Är det nån som har lust att följa upp denna med en jultävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Är det nån som har lust att följa upp denna med en jultävling? Jepp. Blir svårt att hitta julmotiv tidigare än den 22-23 dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Dun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts