Roxxy Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Min röst går till AngryAxel. Corleones är också jävligt fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Tackleberry. EDIT: Stavning Redigerad 11 november, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Om inte Foo's bild hade varit i så dålig kvalité, hade jag lätt rösta på honom. Dock har AngryAxel en riktigt fin bild, så han får min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Vote: Mr.Dumbom, jävligt fin och skarp bild. 2:a Corleone 3:a Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Verkar inte gå nå hyper för mig nu..! Men men! Bäst bilder vinner. Grattis alla för väldigt fina bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Tycker att Dumbom ska få min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Mig går det inte heller bra för, jag som kämpade. Ja, ja, den var väl för ful helt enkelt. Jag lade förövrigt min röst på kebab. Edit: Skriva på varannan rad är så kebabigt. Redigerad 11 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Vote: The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Min röst går till Tac! Thanks for the votes! Varsågod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) Jag lade förövrigt min röst på kebab. Men..men.. Jag röstade på AngryAxel. Redigerad 12 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Min röst går också till AngryAxels fina bild. Stör mig i för sig fortfarande på hundens koppel och staketet i bakgrunden, men den är fortfarande jättehöstig och vacker. Tackle var nära att få min röst, men hans bild hade lite dålig kvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Ja min röst gick till Corleone. Jag tycker att han har fångar ljuset jätte bra.. (eller om det nu e phtoshop som har gjort det snyggt). Bra motiv med. Hadde svårt att bestäma mig om jag skulle rästa på Corleone, Mr Dumbom, Merkky eller Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Jag verkar finnas med i folks tankar iaf! Nästa tävling, då kommer jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 .x_simpa_x's var bäst tycker jag, min röst till honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Lungt Tackles....mkt fin bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Vote: AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 AngryAxel, Corleone's bild fick jag ont i huvudet av. nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Vote: The_go Åh, tack! Jag röstade på AngryAxel's foto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 ArgaAxel, vad heter hundrasen? Har sett såna hundar ganska många gånger, men vet inte vad de heter. Ska jag nån gång ha en hund så är det en sån som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) ArgaAxel, vad heter hundrasen? Har sett såna hundar ganska många gånger, men vet inte vad de heter. Ska jag nån gång ha en hund så är det en sån som gäller! Rasen kallas Cairn Terrier - Är egentligen en slags jakthund, men om man har tid och ork att uppfostra den är den en väldigt trevlig sällskapshund. Tyvärr hade inte vi det, så han är ganska ettrig (ioförsig är detta ganska vanligt inom terrier'släktet'), och har fått för sig att det är hans jobb at vakta huset. ...Han gör sig dock väldigt bra på bild Redigerad 12 november, 2006 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts