Halo Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Här är bidragen: 1. AngryAxel 2. Tackleberry 3. eliizar 4. Mr.Dumbom 5. x_simpa_x 6. Siana 7. Corleone 8. The_go 9. Merkky 10.Kebab 11.Tiger 12.Spam Snuten 13.fredde-93 14.spajdermän 15.aikjonas12 16.Foo Skicka PM eller skriv i tråden så fort något är fel tack Btw, vad sägs om att vinnaren får en automatiskt första plats bland de anmälda i min jultävling?. Så det även finns ett pris med i det hela och inte bara den otroligt grymma äran . Röstningen kommer att hålla på fram tills nästa söndag (19/11 om jag inte är ute och cyklar klockan 20.00). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Min röst går till Corleone, även ifall jag hellre hade sett bilden vriden 90grader klockvis. Har ingen bara motivation, men ifall någon annan vill ha motiverat varför jag inte röstade just på dens bild så är det bara fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Corleone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 ArgaAxel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 AngryAxel. Tror dock bilden hade blivit bättre utan de där svarta PS-löven i hörnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 ArgaAxel. <3 - Tack AngryAxel. Tror dock bilden hade blivit bättre utan de där svarta PS-löven i hörnen. Tack för kritiken och rösten, den bör nu vara aningen 'enklare' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Vote: Don Corleone Utklassning! http://67.18.37.14/19/132/emo/notworthy.gif 2:a, Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Vote: Simpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Corleone fick min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) AngryAxel. Redigerad 11 november, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Tycker att AngryAxels bild är både snyggast och mest höstig, så rösten faller där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Woh, många snygga bilder. Måste tänka innan jag röstar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag tycker Mr. Dumbom. Skarp och skön bild, med förhöstade löv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Tycker Tackleberry fick till en kanonbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Vote: Corleone. Hade det inte varit för Corleone hade jag röstat på Mr. Dumbom. Men jag tyckte Corleones var lite höstigare även ifall Mr. Dumboms vara väldigt höstig den med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Stod mellan angrey axel och Merkky! Men det föll på Merkky! Vädigt fin bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Stod mellan Axel, Tackle och Simpa. Men Simpa fick rösten tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Angryalex. Fin bild, måste ha vart svår att få hunden att sitta bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Min röst går till Tac! Thanks for the votes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts