HipperMannen Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Asså vafan är det här? HAR JAG HAMNAT PÅ DÅRHUSET?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Asså vafan är det här? HAR JAG HAMNAT PÅ DÅRHUSET?? Nej, men det är där du hör hemma. *REPORTED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Men seriöst för fan, lägg ner Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Nej, men det är där du hör hemma. *REPORTED* Haha. Gud va kul. HAHA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Men seriöst för fan, lägg ner Men seriöst för fan, lägg ner. --- Detta var en oerhört bra vägledning för nya medlemmar som jag! Nu slipper jag bli bannad direkt utta helvete antar jag =) Jag är djupt besviken på dig. :'( Måste bara tillägga att Siana har helt rätt. Jag ville bara visa att Hippermannen ändrade åsikt väldigt fort. Och sen kunde jag inte låta bli att säga åt DimpZ. Förlåt, varna mig inte snälla A.A. (Springa och gömma sig) Redigerad 10 november, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Nix, Du har hamnat på GTASajten! Redigerad 10 november, 2006 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Jag vet att jag sagt att jag aldrig ska skriva i kommande- låsta trådar, och jag har inte gjort det på länge, kommer inte heller göra det i framtiden. Men jag var så illa tvungen att uttrycka mig. Läs här, kära spammande forumiter, och sluta spamma. Efter Eudoros inlägg skulle det inte behövas något mer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Nej, men det är där du hör hemma. *REPORTED* Första gången jag skriver i en tråd som kommer låsas så: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts