Roxxy Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 En data ska användas till tillverkning av tv-spel och annat. Och inte spelas på 'key? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 En data ska användas till tillverkning av tv-spel och annat. Och inte spelas på Det är väl därför du är en jävla retard med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Skulle vara perfekt om RWS Novalogic fick lägga sig I av tillverkningen av COD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Skulle vara perfekt om RWS Novalogic fick lägga sig I av tillverkningen av COD. Skulle vara perfekt om dom kunde väntat ett tag till med CoD3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Det är väl därför du är en jävla retard med. Ehh...nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Kan man få det där korset som är siktet , att vara kvar hela tiden? Orkar inte zooma varje gång om fienden är 10 meter bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Skaffade detta spel idag riktigt kul faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Skaffade detta spel idag riktigt kul faktiskt. Jag me det äger Det ända jag stör mig på är siktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Jag me det äger Det ända jag stör mig på är siktet. Ja, jag med det bara f..fö..f.. försvinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Ja, jag med det bara f..fö..f.. försvinner Exakt. Vet du hur man fixar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Exakt. Vet du hur man fixar det? Nej tyvärr inte, någon annan som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Nej tyvärr inte, någon annan som vet? Måla dit ett kryss på tv-skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Måla dit ett kryss på tv-skärmen? Jättekul --------------- Det här spelet är ju riktigt kul när man väl kommit in i storyn, älskar miljöerna på banorna. Och det här med siktet, ja tycker man vänjer sig. Riktigt kul och köra bil också! Redigerad 6 december, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Har aldrig spelat spelet, men en kille på ett annat forum skriver följande om spelet: "Det var ett lite mer dramatiskt slut den här gången, än det antiklimax som var Call of Duty 2. Man förstod att det skulle vara slut. Jag har lite svårt att se poängen med att göra uppföljare som placerar spelaren i en del av det stora kriget. Ja, man fick se "slutet" redan i Call of Duty, och att göra det igen är ju rätt dumt. Men det är ändå lite tveksamt. Jag hade väl i alla fall kunnat få gå in i Paris själv. Och jag skulle gärna vilja se Call of Duty 4 göra en bana där man upptäcker ett koncentrationsläger. Så att serien börjar kännas igen. Eller helt fokusera på tysklands invadering av ryssland. Det hade kunnat bli grymt. Det blir aldrig riktigt farligt. Det är alldeles för uppenbart att om man går 10 meter framåt så retererar fienden. Stannar man kvar spawnas dom forever. Så det är bättre att riskera livet genom att springa framåt än att sitta kvar. Och dom här punkterna är så dåligt gömda att spelet förlorar all trovärdighet. Alldeles för uppenbart. Jag gillar när Call of Duty gör stora saker. När det är kaos. I det lite mindre formatet, när man ska gå in i ett hus och skit, tappar det all dramatik och blir så linjärt att alla brister i AI och annat blir ännu tydligare. Call of Duty 3 blandar, som tidigare spel, stort och smått och jag förstår inte varför vi ska springa i trånga gångar och korridorer för att skjuta någon tysk som sticker fram huvudet ibland. Det är när explosioner och rök täcker horisonten som det här fungerar. Mellansekvenserna är ett skämt. Så dåligt skådespeleri att det aldrig kan bli viktigt. Och eftersom man hela tiden flyttar mellan olika länder får man inte någon känsla av att tillhöra, personerna blir anonyma och jag bryr mig inte om vem som lever eller dör. Meh. Och hur många gånger ska jag falla omkull i någon explosion, nästan död, automatiskt i någon sekvens och se någon "hitta" mig och säga "Han lever! Det var nära ögat!" och hjälpa mig upp. Jag tappade räkningen. QTE är hat här. Så meningslöst. Tryck på L och R så snabbt som möjligt för att döda tysken! Tryck X nu nu nu för att göra det sista slaget! Rotera högerspaken för att adaptera sprängämnen. Äsch, sluta. Betyg (singelspel): 6/10 - Mer drama än i Call of Duty 2 men annars samma spel igen. Snyggare visuellt, så klart. Betyg (online): 7/10 - Online har jag bara kört ett par matcher än så länge, så det är lite tidigt att uttala sig, men det fungerar deffo bättre än vad Call of Duty 2 gjorde på 360. Här är ett skönt kaos, en kamp, som saknas helt i singelspelet. Kan tänka mig att vara med på någon forummatch om någon vill ordna. Så plus ett där." Blev lite fundersam över spelet när jag läste det här, vad tycker ni som har spelet elelr har spelat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 I CoD 4 tycker jag att man ska få spela som tysk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 I CoD 4 tycker jag att man ska få spela som tysk. Nutidens tysk då eller? ryktas ju att CoD 4 komemr vara nu- eller framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Nutidens tysk då eller? ryktas ju att CoD 4 komemr vara nu- eller framtid. Jo, det har jag hört. Nej, men jag tänkte på första/andra (skulle vara ganska intressant med förstavärldskriget) världskriget. Så man kan få uppleva det ur tyskarnas synvinkel. Bara för att nazisterna ville utrota judarna så betyder det inte att alla slogs för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jo, det har jag hört. Nej, men jag tänkte på första/andra (skulle vara ganska intressant med förstavärldskriget) världskriget. Så man kan få uppleva det ur tyskarnas synvinkel. Bara för att nazisterna ville utrota judarna så betyder det inte att alla slogs för det. Tycker det skulle vara roligare om man var Amerikan i Irak i nutid. Delta Force: Black Hawk Down var riktigt kul. Skulle vara intressant och se hur Activision(?) skulle göra spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Edit : COD4 ska utspela sig i nutid? Hoppas de lyckas bra med det. Lite större mappar skadar inte om det ska finnas MP. Redigerad 7 december, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Edit : COD4 ska utspela sig i nutid? Hoppas de lyckas bra med det. Lite större mappar skadar inte om det ska finnas MP. Jo, det gör det. För CoD ska vara närstrid, skjuta skjuta skjuta liksom. Inte behöva springa 100km innan man hittar en fiende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts