n00dles Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 CoD ska spelas på PC! Jag tycker att det är bra att Infinity Ward inte utvecklade detta spelet utan satsade stort på ett PC exlusivt spel. MMMMMmmmm PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Nja, kontrollen är lite dålig. FPS ska helst spelas med en handkontroll. Jag brukar koppla min PS2 kontroll till datorn när jag ska spela FPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 FPS for PC. Gillar bättre när man kollar med musen istället för någon jävla styrspak. Använder jag styrspak hinner jag få 500 skott i mig före jag har fienden siktad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 FPS for PC. Gillar bättre när man kollar med musen istället för någon jävla styrspak. Använder jag styrspak hinner jag få 500 skott i mig före jag har fienden siktad Det är typ samma sak för mig med musen. Korset bara virrar omkring och man missar helatiden. Nej, handkontroll med styrspak ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 FPS for PC. Gillar bättre när man kollar med musen istället för någon jävla styrspak. Använder jag styrspak hinner jag få 500 skott i mig före jag har fienden siktad Det är bara för du inte är van, jag är van med att köra FPS på konsoll och styrspak. Jag har lärt mig sikta jättebra med den nu och är riktigt snabb med. Men jag är ju sjävlklart inte lika bra som på PC. En rolig grej hade varit om konsollarna hade kunnat möta pc:arna på något spel online tex. Rainbow six Vegas. Där ska man sikta bra och ha bra reaktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Det är bara för du inte är van, jag är van med att köra FPS på konsoll och styrspak. Jag har lärt mig sikta jättebra med den nu och är riktigt snabb med. Men jag är ju sjävlklart inte lika bra som på PC. En rolig grej hade varit om konsollarna hade kunnat möta pc:arna på något spel online tex. Rainbow six Vegas. Där ska man sikta bra och ha bra reaktion. Det ska man ju tydligen snart kunna göra med hjälp av Vista. Tillsammans med Xbox 360 bra då... DOCK, så vet jag inte hur det blir med FPS, då det går förjävla mycket snabbare att sikta med mus om man är van. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Skaffar jag wii så ska jag ha det, skaffar jag 360 ska jag också ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Det är bara för du inte är van, jag är van med att köra FPS på konsoll och styrspak. Jag har lärt mig sikta jättebra med den nu och är riktigt snabb med. Men jag är ju sjävlklart inte lika bra som på PC. En rolig grej hade varit om konsollarna hade kunnat möta pc:arna på något spel online tex. Rainbow six Vegas. Där ska man sikta bra och ha bra reaktion. Tror det har utförts på counterstrike. Xboxspelarna mötte PC-spelarna på cs. Världsmästarna tror jag det var också kan jag tillägga. --- Säg inte att detta bara finns på 360? Måste fan skaffa detta i julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Säg inte att detta bara finns på 360? Måste fan skaffa detta i julklapp. Vilket menar du? Menar du Tom Clancy's Rainbow Six Vegas så släpps det till XBox 360, PS3, PC, PSP, PS2, och XBox. Menar du Call of Duty 3 så släpps det till XBox 360, PS3, Wii, PSP, PS2, och XBox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Vilket menar du? Menar du Tom Clancy's Rainbow Six Vegas så släpps det till XBox 360, PS3, PC, PSP, PS2, och XBox. Menar du Call of Duty 3 så släpps det till XBox 360, PS3, Wii, PSP, PS2, och XBox. COD 3 givetvis. Tack för informationen... blir en självklart julklappsönskning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Bara jag som tycker det här spelet känns framstressat? Med tanke på att CoD och CoD2 var av bra kvalité och Infinity Ward tog tid på sig att göra dem känns det här lite som en mjölkning av serien. Ni som har spelet; Är det tillräckligt bra som uppföljare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Ni som har spelet; Är det tillräckligt bra som uppföljare? Det påminer självklart om tvåan. Men spelet är skitroligt ändå det är högt tempo i striderna och snygga effekter. Sen så för att varva ner tempot i bland så har dom gjort att man kan börja slåss mot en tysk där båda står och håller i geväret mot varandra och försöker trycka ner varandra. Där ska man klicka på olika knappar för att slå ner honom. Som här: http://www.gametrailers.com/player.php?id=...wmv&pl=game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Call of Duty 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Bara jag som tycker det här spelet känns framstressat? Med tanke på att CoD och CoD2 var av bra kvalité och Infinity Ward tog tid på sig att göra dem känns det här lite som en mjölkning av serien. Ni som har spelet; Är det tillräckligt bra som uppföljare? Jag har inte sätt några bilder på det eller någonting. Men jag tycker det var bara några veckor sedan som CoD2 kom och kan därför hålla med. Call of Duty 4 OMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Call of Duty 4 Bläh, ska utspela sig i nuvarande tid. Jag som älskar dom förra spelen mest för att det är WWII... :'( Redigerad 15 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Fast WWII har gjorts till döds nu. Jag menar, det släpps ca 5 spel per år om WWII. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Fast WWII har gjorts till döds nu. Jag menar, det släpps ca 5 spel per år om WWII. Mjo, fast om det kommer ett nytt, väldigt bra, WWII spel så skippar åtminstonde inte jag det bara för att det är om just WWII. Så, enligt mig, så spelar det ingen roll om det gjorts 10 WWII spel samma år, om det väl kommer ut ett bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Har några frågor om spelet. 1.Är 1-playerlaget bra? 2.Kan man köra 2-player i 1-playerläget? 3.Vad skiljer wiiversionen från dom andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Har några frågor om spelet. 1.Är 1-playerlaget bra? 2.Kan man köra 2-player i 1-playerläget? 3.Vad skiljer wiiversionen från dom andra? Wii versionen ser ut som MoHAA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Wii versionen ser ut som MoHAA. Men kontrollen kommer kanske aega 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts