Jump to content

Call of duty 3

Ceone
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 111
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

FPS for PC.

Gillar bättre när man kollar med musen istället för någon jävla styrspak.

Använder jag styrspak hinner jag få 500 skott i mig före jag har fienden siktad :rolleyes:

Det är bara för du inte är van, jag är van med att köra FPS på konsoll och styrspak. Jag har lärt mig sikta jättebra med den nu och är riktigt snabb med. Men jag är ju sjävlklart inte lika bra som på PC. En rolig grej hade varit om konsollarna hade kunnat möta pc:arna på något spel online tex. Rainbow six Vegas. Där ska man sikta bra och ha bra reaktion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bara för du inte är van, jag är van med att köra FPS på konsoll och styrspak. Jag har lärt mig sikta jättebra med den nu och är riktigt snabb med. Men jag är ju sjävlklart inte lika bra som på PC. En rolig grej hade varit om konsollarna hade kunnat möta pc:arna på något spel online tex. Rainbow six Vegas. Där ska man sikta bra och ha bra reaktion.

Det ska man ju tydligen snart kunna göra med hjälp av Vista. Tillsammans med Xbox 360 bra då...

DOCK, så vet jag inte hur det blir med FPS, då det går förjävla mycket snabbare att sikta med mus om man är van.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det har utförts på counterstrike. Xboxspelarna mötte PC-spelarna på cs. Världsmästarna tror jag det var också kan jag tillägga.

---

Säg inte att detta bara finns på 360? Måste fan skaffa detta i julklapp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som har spelet; Är det tillräckligt bra som uppföljare?

Det påminer självklart om tvåan. Men spelet är skitroligt ändå det är högt tempo i striderna och snygga effekter. Sen så för att varva ner tempot i bland så har dom gjort att man kan börja slåss mot en tysk där båda står och håller i geväret mot varandra och försöker trycka ner varandra. Där ska man klicka på olika knappar för att slå ner honom. Som här:

http://www.gametrailers.com/player.php?id=...wmv&pl=game

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som tycker det här spelet känns framstressat? Med tanke på att CoD och CoD2 var av bra kvalité och Infinity Ward tog tid på sig att göra dem känns det här lite som en mjölkning av serien.

Ni som har spelet; Är det tillräckligt bra som uppföljare?

Jag har inte sätt några bilder på det eller någonting. Men jag tycker det var bara några veckor sedan som CoD2 kom och kan därför hålla med.

OMG :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast WWII har gjorts till döds nu. Jag menar, det släpps ca 5 spel per år om WWII.

Mjo, fast om det kommer ett nytt, väldigt bra, WWII spel så skippar åtminstonde inte jag det bara för att det är om just WWII. Så, enligt mig, så spelar det ingen roll om det gjorts 10 WWII spel samma år, om det väl kommer ut ett bra. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor