johaan Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Har sökt, men alla trådar är inaktuella samt att länkarna leder till sidor som "Page not found", kan ha att göra med att Topic'en uppdaterades senast 2003 etc. etc. Vad jag söker efter är en fungerande länk där jag kan ladda ner modsen till en svensk polisbil, typ v70 el. dyl till GTA San Andreas +instruktioner. Jag är enbart ute efter relaterade länkar, och inte något omoget skitsnack som "sök och du skall finna" elller något sånt. Over and out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Har sökt, men alla trådar är inaktuella samt att länkarna leder till sidor som "Page not found", kan ha att göra med att Topic'en uppdaterades senast 2003 etc. etc. Vad jag söker efter är en fungerande länk där jag kan ladda ner modsen till en svensk polisbil, typ v70 el. dyl till GTA San Andreas +instruktioner. Jag är enbart ute efter relaterade länkar, och inte något omoget skitsnack som "sök och du skall finna" elller något sånt. Over and out. Tror det här är 500:e gången som jag skrivit det här. Bilen finns i Gta-sweden betan på modarkivet.se Betan är dock inte till för allmänheten för tillfället och du måste ha 60 posts. Betan har missbrukats (folk har skickat den till folk som inte har 60 posts SlewME kanske kan berätta lite bättre) och är därför inte tillgänglig för tillfället. Redigerad 10 november, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jag har moddat VC rätt mycket i mina dar, men inte SA. Kanske är samma sätt där, men har faktiskt inte haft intresse. Kan det vara denna du letar efter? Funkar den i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag har moddat VC rätt mycket i mina dar, men inte SA. Kanske är samma sätt där, men har faktiskt inte haft intresse. Kan det vara denna du letar efter? Funkar den i SA? Den är till VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Den är till VC. Jo, det visste jag. Men jag visste inte om den funkar till SA, har ju faktiskt inte moddat SA alls så jag har inte kollat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jo, det visste jag. Men jag visste inte om den funkar till SA, har ju faktiskt inte moddat SA alls så jag har inte kollat. Mjäe... det är en del som är annurlunda. Kan inte det själv men jag vet att vc-bilar inte funkar te SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts