_ThuuG Skrivet 24 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Idag får jag kanske F.E.A.R och Need for Speed: Carbon. GOD JUL ALLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) *tar djupt andetag* Eeeehhhh.....DUUUUUUUHHHH!!! Meh, jag trodde det var till för att liksom 'fräta' Colossusarna. :'( Redigerad 24 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Fick F.E.A.R i julklapp, både 1:an och Extraction point. Svinkul! Brorsan fick Splinter Cell: Double Agent också. Råder er att köpa båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Gammal Abdonware-goding, Street Rod 2 du köper bilar och trimmar dessa lätt, sen tävlar du i akvedukter, bergsvägar eller hederliga dragrace och pengar eller ägarbevis. Sjukt svårt tycker jag, men också äckligt beroendeframkallande. och ja, det finns att hämta gratis (lagligt)(!) Redigerad 28 december, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag läste i PC Gamer att man skulle behöva Windows Vista till Alan Wake, kommer någon ihåg om de flesta spelen fortsatte att fungera efter att man bytt till Windows XP? Jag menar om jag kan byta till Windows Vista när det kommer och fortfarande spela spel från 03/04. Vad TROR ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Blev sugen på nåt MMORPG, utan månadskostnad! Har lirat Flyff, men jag är less.. Guild Wars har jag inte testat men några som jag känner säger att det är gay, men vad vet jag? Har ni nåt tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Blev sugen på nåt MMORPG, utan månadskostnad! Har lirat Flyff, men jag är less.. Guild Wars har jag inte testat men några som jag känner säger att det är gay, men vad vet jag? Har ni nåt tips? Silkroad Online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Silkroad Online?Tankar nu, ser hyfsat ut ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Tankar nu, ser hyfsat ut ändå! Jodå, åtminstonde jag tyckte att det var väldigt roligt förr då jag spelade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Tanka maple om silkroad är tråkigt. Sen finns ju EuDemons Online som man levlar skitfort på. Kul ibörjan men det blir trisst i längden. Värt att prövas dock. Redigerad 20 januari, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Silkroad var inget för mig då jag vill ja wasd-styrning, och hoppa kunde man inte heller tror jag.. blir så stelt Ska testa dom andra också, men jag ska även ta en titt på Rappelz.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Tänkte på fel spel. Redigerad 20 januari, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Lirade Maplestory nyss, inget jag kommer att sitta med direkt efter skolan! Lite småkul kan det ju vara om man inte har nåt att göra. Sen finns ju "Risk your life" (1 och 2), nån som testat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Det ultimata spel tipset: Liero Undrar hur många timmar jag spenderat med det spelet.! Måste hålla med även om inlägget postades för ett tagsedan... Liero.. så många fantastiskt roliga timmar man har haft med det spelet.... enkelt... men svinroligt.. ett hett tips.. ladda ner och börja döda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 (redigerad) Koomigen. Har nada att spela. Klarde nyss AC 2 tänkte köpa Saw men har ändrat mig då det verkar suga våta sockar. Har snackat med en som spelat det. Vad finns det att köpa i mellandagarna? Edit: Oj, Bump? Redigerad 25 december, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Koomigen. Har nada att spela. Klarde nyss AC 2 tänkte köpa Saw men har ändrat mig då det verkar suga våta sockar. Har snackat med en som spelat det. Vad finns det att köpa i mellandagarna? Vad är du ute efter? Om du vill ha racing/rally kan du ju prova Dirt 2. Sedan har jag hört att Dragon Age: Origins ska vara bra. Hatar trådtiteln för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Vad är du ute efter? Om du vill ha racing/rally kan du ju prova Dirt 2. Sedan har jag hört att Dragon Age: Origins ska vara bra. Hatar trådtiteln för övrigt. Inga sport eller bilspel. Alla andra tips välkomnas varmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Inga sport eller bilspel. Alla andra tips välkomnas varmt! Du borde som sagt ta dig en titt på Dragon Age: Origins, och sedan finns ju Call of Duty: Modern Warfare 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts