I lol Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Fast, man får faktiskt spela som ryss i CoD också bara så du vet. Var? När? Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 12 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Och din jävla gay jag sa faktist Sovjet vs. Tyskland så nu är jag besviken på dig ! :'( Oj, jag tänkte helt fel! Först så tänkte jag Konsolen Wii och sedan glömde jag sovjet vs. tyskarna. Förlåter du mig? :'( Men ja, iallafall i början av CoD 2 så spelar man sovjet vs. tyskland. I "winterwar". (det heter väl så?) Och då spelar du som ryss som Boomer sa. Redigerad 12 december, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Oj, jag tänkte helt fel! Först så tänkte jag Konsolen Wii och sedan glömde jag sovjet vs. tyskarna. Förlåter du mig? :'( Men ja, iallafall i början av CoD 2 så spelar man sovjet vs. tyskland. I "winterwar". (det heter väl så?) Och då spelar du som ryss som Boomer sa. Och dehär vill jag inte ni tippsar mig om: CoD 1 och 2, Axis & Allies, Rise of nations Nu förlåter jag absolut inte dig ! Och inte heller dig Boomer. Läste CoD till CoH (Company Of Heroes) därför blev det ett litet missförstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Nu förlåter jag absolut inte dig ! Och inte heller dig Boomer. Läste CoD till CoH (Company Of Heroes) därför blev det ett litet missförstånd. Jag ville bara påpeka att det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Jaa, och sen frågade du när var hur, och jag svarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Jaa, och sen frågade du när var hur, och jag svarade. Och jag skrev inte till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 15 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Och jag skrev inte till dig. Och jag skrev inte heller till dig. Och så var det med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Måste tipsa om Operation Flashpoint och dess expansioner. Spelet må ha fem år på nacken, men det är fem riktigt bra år - för spelet är fortfarande fantastiskt. Faktum är att det är det bästa krigsspelet jag någonsin har spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Måste tipsa om Operation Flashpoint och dess expansioner. Spelet må ha fem år på nacken, men det är fem riktigt bra år - för spelet är fortfarande fantastiskt. Faktum är att det är det bästa krigsspelet jag någonsin har spelat. Ah, underbart spel. Haft så otroligt mycket roligt med det och dess mapeditor... <3 Har precis börjat mumsa på expansionen "Operation Flashpoint: Resistance." Tipsar starkt om det. Redigerad 15 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Gears of war - Bästa actionspelet sen halflife 2 utan tvekan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Ah, underbart spel. Haft så otroligt mycket roligt med det och dess mapeditor... <3 Har precis börjat mumsa på expansionen "Operation Flashpoint: Resistance." Tipsar starkt om det. Resistence måste man ha, annars kan man knappt spela några moddar. Redigerad 15 december, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Resistence måste man ha, annars kan knappt spela några moddar. Har aldrig riktigt testat det där med moddar än... Men ska bli något att ägna sig åt efter att storyn är avklarad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Jag skulle vilja prova ett krävande spel på nya datorn, någon som kan tipsa om ett stort/snyggt spel? (2048 mb ram, Intel E6400 och x1950pro (256mb)) Redigerad 23 december, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag skulle vilja prova ett krävande spel på nya datorn, någon som kan tipsa om ett stort/snyggt spel? (2048 mb ram, Intel E6400 och x1950pro (256mb)) Splinter Cell: Double Agents ( :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag vet inte om det är krävande eller inte, men Rainbow six 5: Las Vegas är nytt, du kan ju alltid ta en titt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag vet inte om det är krävande eller inte, men Rainbow six 5: Las Vegas är nytt, du kan ju alltid ta en titt. Det är krävande , min kompis har 1gig ram intel P4 3,6 och 7800gtx, när vi körde det (han kör alltid på högsta) så vart det lite små lagg uppe vid dammen men gick över lika snabbt som det kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Haha måste påminna om en klassiker jag drog fram ur högen igår, Delta Force - BlackHawkDown. Så om du inte har något att göra en dag så måste jag påminna er om detta, jag har fortfarande inte tröttnat efter lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Company of Heroes är ett måste för alla som älskar strategi spel, helt underbart. Faces of War rekommenderar jag också. Det är ett spel som liknar Commandos lite grann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Shadow of the FAKKING Collosus. Så jävla bra spel. Slutade spela för ett tag sen men sen upptäckte jag svärdets egenskap som kompass och DÅÅÅ blev alting mycket lättare. Är på tionde nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Shadow of the FAKKING Collosus. Så jävla bra spel. Slutade spela för ett tag sen men sen upptäckte jag svärdets egenskap som kompass och DÅÅÅ blev alting mycket lättare. Är på tionde nu. *tar djupt andetag* Eeeehhhh.....DUUUUUUUHHHH!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts