Adriian Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) För det är ett CORPG (Competitive/Cooperative Online Role-Playing Game) Kanske det. Men inte i städerna. Oh no, ny sida. Redigerad 10 november, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Kanske det. Men inte i städerna. Oh no, ny sida. Haha, enligt wikipedia så. Vet inte vad som händer i städerna. Det är upp till er som spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Varför inte? I städerna är det ju som sagt massvis med folk men sen när man ska gå ut är man ju helt ensam med sin grupp. Städerna känns bara som lobbyn i t.ex. Diablo 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Mmmm.. bara en liten grej som jag tycker borde införas, att man även motiverar VARFÖR man tycker spelet är så bra. t ex så blir inte jag sådär jättesugen på att bara rent spontant gå och köpa half life 2 bara för att någon tycker det är bra, visst är det ett plus om någon mer tycker att det är bra men det vore liksom kul att veta vad som är bra med det. Ska fixas genast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Saaavage http://www.s2games.com/savage/ Gratis nuförtiden juh alla borde ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Ett tips för de som har någon form av flygmod som gör att cj kan flyga så är det här ett lite kul tips: 1. Gå till sub-urban i Los Santos: 2. Gå in, hoppa mot markeringen och försök att flyga upp mellan ventilations grejjorna: http://img88.imageshack.us/img88/4186/darupwx1.th.jpg Du kommer då att slungas upp på taket: http://img88.imageshack.us/img88/1695/uppeab6.th.jpg 3. Flyg i Nord-västlig riktning tills du börjar se hus: http://img297.imageshack.us/img297/3796/flygej8.th.jpg 4. Också vips, så är du i Liberty City! http://img297.imageshack.us/img297/7201/frammeis9.th.jpg Bilderna blev visst lite konstiga. Ska försöka hitta en länk till en sådan "flygmod". Redigerad 10 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Spelade nyss F.E.A.R-expansionen Extraction Point. Inte mycket att säga här. Skräck kombinerat med grym action. Har inte spelat igenom hela expansionen ännu, men hittils har den varit till och med bättre än orginalet. Så till alla som har FEAR och gillade det: Skaffa er Extraction Point. Läskigare än såhär blir det inte, och där vet jag att alla inte håller med mig... ...personligen föredrar jag den sortens skräck som är i FEAR framför "slemmigt-monster-som-lurar-bakom-ett-hörn-skräck" som man bland annat finner i DOOM3. Visst rycker man till, men särskilt kusligt och obehagligt är det inte. Det är det däremot i FEAR. Rysningarna som går igenom kroppen varvas med hjärtattacker, samt att det finns en ständig känsla av obehag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Saaavage http://www.s2games.com/savage/ Gratis nuförtiden juh alla borde ha det. Eftersom du tjatar somfan om det där spelet överallt så vill jag få ut lite info om spelet. Vad går det ut på? Höga rek? Luktar Spelet urin? SP eller MP? Redigerad 11 november, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 SP eller MP? MP, kanske finns SP, vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Eftersom du tjatar somfan om det där spelet överallt så vill jag få ut lite info om spelet. Vad går det ut på? Höga rek? Luktar Spelet urin? SP eller MP? Det går ut på att förstöra fiendens högkvarterter, det är en slags skum blanding mellan ett fps så som UT och ett RTS. En person sätter sig som commander och han ser allting uppifrån som i ett RTS och han säger till spelarna vad dom ska göra och så. Bygger byggnader upgraderar nya vapen etc. Man spelar på två lag, människor och björnmänniskor (eller "beast" som dom kallar det). Och målet i spelet är som sagt att förstöra fiendens huvudbas. Man spelar bara i MP... Inte särskilt höga rek faktist, men det är ändå ganska snyggt tycker jag Mycket roligare än CS tycker jag.... Minimum System Requirements: Windows® 98, ME, 2000, XP or Linux Controls: Mouse and Keyboard CPU: 600 MHz processor Memory: 128 MB RAM Drives: 4x CD-ROM and 600 MB Hard Drive space for installation Video: GeForce or Radeon series graphics cards Online Connection: 56k modem Recommended System Requirements: Controls: 3 button mouse with a scroll wheel CPU: 1000 MHz CPU or better (subject to change) Memory: 256 MB RAM Video: GeForce4 or better (OpenGL compatible Video Adapter) Online Connection: Broadband (Cable Modem, DSL, or better) Redigerad 11 november, 2006 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Tack! Jag har funderat på att köpa det, men jag ville höra någons kommentar först. Edit: Ett hett tips är MapleStory som jag spelat i snart ett år. Ett gratis MMORPG i 2d där man inte behöver snurra kameran. Kan tankas på MapleGlobal.com. Här är en screen från "MapleStory". (Min char ) Jag vet att många spelar det här och tyckt det sett ganska ointressant ut, men nu när du berättade om det och länkade till sidan tyckte jag det verkar riktigt kul. Tycker ni jag ska ladda ner det? Och hur mycket plats tar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Call of duty 3! Högt + härligt tempo både i SP och MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Splinter Cell: Double Agent. Sam Fisher blir äldre och äldre, men inte stoppar det han från att bli bättre och bättre. Riktigt fint smygspel som jag rekommenderar till alla med en bra dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Mycket roligare än CS tycker jag.... Hur kan du jämföra det där med CS ? Jag ser ingen likhet alls, men så har jag bara kollat screenshots på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 *text med handling och rek* Hmm låter lite smått intressant, innan jag prövar det så måste jag fråga en till fråga. Är detta ett spel som överlever länge? Alltså inte som FLYFF, man tröttnade på det precis när man vart lvl 20 IMO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Jag vet att många spelar det här och tyckt det sett ganska ointressant ut, men nu när du berättade om det och länkade till sidan tyckte jag det verkar riktigt kul. Tycker ni jag ska ladda ner det? Och hur mycket plats tar det? Jaa, tanka och prova! Det är värt det! Om du inte gillar det tar du bara bort det. Jag är inte säker på hur mycket plats det tar, men räkna med 500Mb kanske.. Jag kan också tilläga att som de flesta kanske vet, så finns också en tråd om MapleStory som brukar ligga rätt högt upp i spel sektionen. Redigerad 11 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Jaa, tanka och prova! Det är värt det! Om du inte gillar det tar du bara bort det. Jag är inte säker på hur mycket plats det tar, men räkna med 500Mb kanske.. Jag kan också tilläga att som de flesta kanske vet, så finns också en tråd om MapleStory som brukar ligga rätt högt upp i spel sektionen. Laddar nu. Redigerad 11 november, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Bra val, spela på Windia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Bra val, spela på Windia. Ja har läst det i Maple topicen innan så jag hade redan valt Windia. Jag heter Porke, riktigt kul spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Bra, då kan vi fortsätta maplediskussionen i maple tråden. Anyway, jag lägger till dig med min Archer, FiskpilaR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts