Sniper Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Funderar på att önska mig det till jul iår... Men är det värt? Skulle några snälla personer kunna skriva För; och Nackdelar Och en liten n00b-guide till PSP (Har inte orkat googla det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Önska dig inte det, det är surt när man vet att den är värd flera tusenlappar och att man inte använder den, för jag lovar dig, det finns inga spel! Möjligtvis GTA-serien då...Jag tipsar dig inte om den. Isånnafall 4 GB memorystick med version 1.5, annars är det inte värt det. Ännu mindre om du inte reser några timmar per dag eller liknande. Redigerad 8 november, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Okeli-dokely Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Inga spel? Tekken: Dark Ressurection Lumines I & II GTA: Liberty/Vice City Stories Socom Killzone Every Extend LocoRoco Metal Gear AC!D Tales of Eternia Untold Legends Infected Burnout Legends Dem jag kan just nu huvudet, sen finns homebrew som PSP Revolution För att inte tala om spel som är på väg, som FF7: Crisis Core och Metal Gear Solid: Portable Ops Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Plus att det är äckligt användbart på långa resor specielt om man har ett 4gig kort musik/spel/filmer och batteri tiden spelar inte så stor roll om man sitter i en bil går att skaffa bil laddare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag älskar iaf min... Fördelar: Bärbar, bra till skolan, bilen, buss, båt osv. Bra grafik, inte bästa men absolut stabil. Med större minne, mp3, film. Fin fina spel: - GTA LCS - GTA VCS - Metal Gear Ac!d - Metal Gear Ac!d 2 - Metal Gear Portable Oops (Kommer snart) - Need For Speed "Nåt annat jag inte minns" - Need For Speed Most Wanted - Need For Speed Carbon - Loco Roco (Såå komiskt bra) - Tekken: Dark Ressurection Och en massa mera bra, som jag bara inte vet av. Bra skärm. Lätta knappar, ligger bra i handen. Går att koppla till vilket ljudsystem du vill. Går också att använda som usb minne, passar bra för mig. (Knäpps mycket bilder i skolan som jag vill ha hem) Det var väl fördels listan, har nog missat nåt. Nackdelar: Dålig skärm i starkare ljus. Inte så bra batteritid. Finns verktyg som dubblar den, samt billaddare. Så det går ändå. Joysticken är ingen höjdare, men funkar. Guess thats it, har nog missat nåt här också. Jag tycker den varit värd pengarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Sen funderade jag iofs på en Wii (Tacka R2D2 för tipset ) .... Så... vad tycker ni? Wii eller PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag har CE. Men man måste komma till den röda staden eller? Sen funderade jag iofs på en Wii (Tacka R2D2 för tipset ) .... Så... vad tycker ni? Wii eller PSP Fördel med PSP är ju t.ex om någon annan har TVn (Om man inte har egen) så kan man alltid spela på PSPn. Sen WII kommer det troligtvis finnas mer spel till och du får bättre grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Tekken till psp är skitbra (spelade det i en affär) Nackdelar är väl priset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts