_ThuuG Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Ja, här är det tänkt att det ska diskuteras Hey Baberiba. Själv älskar jag det här programet, medan många jag känner inte alls tycker det är roligt. Vad tycker ni? Hey Baberiba består av Trion Christine Meltzer, David Hillenius och Peter Magnusson som skämtar, imiterar och gör sketcher. Nästan allt handlar om sådant som hänt i veckan och kan vara allt från politik till brott som begåtts etc. David och Peter har också setts i t.ex "God Afton Sverige" och "Pyjamas" medan Christine tidigare varit med i "När och Fjärran". Programet sänds i Tv 4 på fredagar Kl. 21.30 och är inne på säsong 3 eller 4 nu. Jaa, då är frågan, vad tycker ni? Ser ni på detta? Redigerad 8 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Kollade lite förut, men mer sällan nu. Såg dock ca 5 minuter i fredags. Kommer ihåg att de snackade om författare som alltmer började spela in sina verk på band, sen fick man lyssna på när "Leif GW Persson" läste upp en av sina böcker. Det var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jaa, det var det, Leif passar verkligen perfekt som en sådan som spelar in ljudböcker. Jag har nog sett exakt alla program av Hey Baberiba, alla säsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Nej, jag ser inte på det. Jag tycker inte heller att det är underhållande eller roligt. Hurså? Jo, det ska jag säga er som undrar (Vilka ni nu än är). Dom är inte roliga, nej inte alls. Ännu ett program som ska skojja till det hänsynslöst emot kändisar som är aktuella med att vara kända. Dom överdriver sina roller, och spelar mycket över. Om man tittar på deras ansikten när dom gör en imitation, och sedan kollar nät dom gör en ny imitation så märker man att dom gör exakt samma "grimas". Det enda som jag någonsin har skrattat åt är deras Pernilla som om och om igen tjatar om att hon ska gå på kändisfest.. Pffh, som om det är något att skryta om. Även var det kul när "Håkan Hellström", eller whoever det var, blev intervjuad och dom aklagade honom för stöld, och han nekade. Så sedan så snodde han all dekoration som dom hade i studion. Mysigt mysigt. Familjen är inte heller rolig längre. Usch nej, inte rolig, inte ett dugg. I början var den det men nu är det bara skräp med alltihopa, och det enda man fnissar åt är att dom ser lite granna ut som familjens medlemmar, och det är duktigt att dom spelar alla roller själva. Dom har tappat stinget - Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Nej, tycker det mest är löjligt nu, nån grej kan väl vara rolig ibland. Tyckte dock att deras program som gick på ZTV förut var roligt, när dom tryckte upp mickar i folks ansikten, pyjamas tror jag det hette, en gammal klasspolare var med i en av dom första avsnitten och fick en mick uppkörd i nyllet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Nej, tycker det mest är löjligt nu, nån grej kan väl vara rolig ibland. Tyckte dock att deras program som gick på ZTV förut var roligt, när dom tryckte upp mickar i folks ansikten, pyjamas tror jag det hette, en gammal klasspolare var med i en av dom första avsnitten och fick en mick uppkörd i nyllet. Jo, Pjamas var askul. Kommer ihåg en grej de körde när två av killarna kommer från olika håll, stöter på varandra och låsas vara gamla vänner. Sen ställer de sig i vägen för hissa, rulltrappor etc och kramas och snackar gamla minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Sjukt roligt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag tycker det är ganska underhållande å titta på. Inget jag skrattar högt åt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Vissa saker är kul. Men vissa suger, så därför är jag ingen stor fan. Älskade parodin på medicinmannen! Och kunga familjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Bästa humorprogam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Säger som T-bone. Jag älskar när dom imiterar Ulf Lundell. Och som Mainstream säger, dom överdriver, men jag tycker bara att det blir lite extra roligt så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Hey Baberiba är nog det tråkigaste och löjligaste humorprogrammet som sänds i Sverige. Imitationerna är värdelösa, sketcherna suger och dom är bara överdrivna och sämst. S Stockholmshumor kallar min far det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Hey Baberiba är ett sådant program som inte Behöver vara bra för att vara roligt. 10 November 2006, Idag på TV4; 21:30 Hey Baberiba Del 6 av 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Hey Baberiba är nog det tråkigaste och löjligaste humorprogrammet som sänds i Sverige. Imitationerna är värdelösa, sketcherna suger och dom är bara överdrivna och sämst. S Stockholmshumor kallar min far det. Jag Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Bara för att ni bor på landet..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag älskar när David ska vara Arne Weise. Igår när familjen kolla på fotboll, haha, Victoria är ju den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Hey Baberiba är nog det tråkigaste och löjligaste humorprogrammet som sänds i Sverige. Imitationerna är värdelösa, sketcherna suger och dom är bara överdrivna och sämst. S Stockholmshumor kallar min far det. De är mer eller mindre spot-on men, okej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Sjukt roligt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag köpte säsong ett av serien som present till min syrra. DVD:n var billig bara 99 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Enda som är roligt i Hey Baberiba är Kungafamiljen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts