luddee Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Tjaba... någon här som vet något bra fightingspel där man kan köra mot en polare över nätet? Det ska vara hyffsat nytt och bra grafik... alltså inte något simpelt 2bits spel från 50-talet (ni vet vad jag menar )! Allt från boxing till karate... Jag vet att "google is my friend", men när jag söker efter detta där kommer jag till alla dessa 100 miljoner jävla flashspel där man typ ska några slag på världens hatade personer... Men aja... hit me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Tjaba... någon här som vet något bra fightingspel där man kan köra mot en polare över nätet? Det ska vara hyffsat nytt och bra grafik... alltså inte något simpelt 2bits spel från 50-talet (ni vet vad jag menar )! Allt från boxing till karate... Jag vet att "google is my friend", men när jag söker efter detta där kommer jag till alla dessa 100 miljoner jävla flashspel där man typ ska några slag på världens hatade personer... Men aja... hit me! Finns ju alltid Capoeira spelen. Vet dock inte om man kan spela online, men man kan spela på samma dator 2st. Tror dock inte att dom är gratis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Finns ju alltid Capoeira spelen. Vet dock inte om man kan spela online, men man kan spela på samma dator 2st. Tror dock inte att dom är gratis.. Och vad gör man om det inte är gratis? Men har inte EA någon boxnings-spel serie, precis som dom har NHL, FIFA etc etc... har kollat men verkar inte som det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Och vad gör man om det inte är gratis? Men har inte EA någon boxnings-spel serie, precis som dom har NHL, FIFA etc etc... har kollat men verkar inte som det? Dom har väl ett spel som heter Fight Night, men tror det bara finns på konsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) *Gone* Läste trådskaparens inlägg lite för snabbt så jag missuppfattade Redigerad 9 november, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 The warriors. Har allt ett bra fightingspel ska ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 The warriors. Har allt ett bra fightingspel ska ha. Finns The Warriors till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Eftersom gratis är gott så tipsar jag om little fighter 2 som är ett grymt 2dspel som inte är från 50-talet. www.lf2.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag funderar på att tanka PCSX2-Emulatorn. För numera stöder den många hela spel och är helt spelbart, men inte alla. Sen så åker jag och köper Smackdown eller nåt för 90 kronor på ett vackert ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Smackdown vs Raw är dett ända fightingspel som är roligt TEKKEN lite kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Finns The Warriors till PC? Nej tyvärr. Om det skulle det skulle nog kontrollerna vara det sjukaste man sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Guilty Gear XX Reloaded, vet inte om det funkar över nätet dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Smackdown vs Raw är dett ända fightingspel som är roligt TEKKEN lite kanske PC? Online? Vore perfekt ! The Warriors verkade också grymt , verkar dock inte finnas till PC eller onlinestöd... Tack för alla svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Köp ett tv-spel. Dom nya spelen som kommer, kommer att vara så krävande att dom enda datorerna som klarar av det kommer kosta runt 20.000. Då är det bättre att köpa ett tv-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Tekken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Dead or Alive spelen är riktigt roliga, vet inte riktigt om fyran har släppts till XB to the OX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 PC? Online? Vore perfekt ! The Warriors verkade också grymt , verkar dock inte finnas till PC eller onlinestöd... Tack för alla svar! Smackdown finns bara till ps2 tror jag, om det var det du undrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Byt till konsoll ffs! PC börjar bli gammalt för spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Byt till konsoll ffs! PC börjar bli gammalt för spel. Nu räcker det. Där försvann den sista lilla biten av stubinen. Vad är det igentligen med dig som gör att du måste tycka att allting som andra tycker är bra är riktigt dåligt? Varför i hela friden måste alla tycka som du gör, varför? Nu har man hört ditt gnällande om hur dåligt Fifa är och hur bra PES är i allt för många trådar. Jag tror det inte är så många som bryr sej om vad du tycker och tänker längre. Det är alltid något/någon som är dålig i dina ögon. Kan du inte bara hoppa över alla dom där otroligt äckliga kommentarerna om hur dåligt allt är och bara säga vad du tycker om det är bra? I'm so fuckin' tired of you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Nu räcker det. Där försvann den sista lilla biten av stubinen. Vad är det igentligen med dig som gör att du måste tycka att allting som andra tycker är bra är riktigt dåligt? Varför i hela friden måste alla tycka som du gör, varför? Nu har man hört ditt gnällande om hur dåligt Fifa är och hur bra PES är i allt för många trådar. Jag tror det inte är så många som bryr sej om vad du tycker och tänker längre. Det är alltid något/någon som är dålig i dina ögon. Kan du inte bara hoppa över alla dom där otroligt äckliga kommentarerna om hur dåligt allt är och bara säga vad du tycker om det är bra? I'm so fuckin' tired of you. ................................. Haha, ja. Vi får ju inte glömma det eviga tjatet om PS3 mot X360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts