Jump to content

Bra fightingspel

luddee
 Share

Recommended Posts

Tjaba... någon här som vet något bra fightingspel där man kan köra mot en polare över nätet? Det ska vara hyffsat nytt och bra grafik... alltså inte något simpelt 2bits spel från 50-talet (ni vet vad jag menar :()! Allt från boxing till karate...

Jag vet att "google is my friend", men när jag söker efter detta där kommer jag till alla dessa 100 miljoner jävla flashspel där man typ ska några slag på världens hatade personer...

Men aja... hit me! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjaba... någon här som vet något bra fightingspel där man kan köra mot en polare över nätet? Det ska vara hyffsat nytt och bra grafik... alltså inte något simpelt 2bits spel från 50-talet (ni vet vad jag menar :))! Allt från boxing till karate...

Jag vet att "google is my friend", men när jag söker efter detta där kommer jag till alla dessa 100 miljoner jävla flashspel där man typ ska några slag på världens hatade personer...

Men aja... hit me! :D

Finns ju alltid Capoeira spelen.

Vet dock inte om man kan spela online, men man kan spela på samma dator 2st. Tror dock inte att dom är gratis..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns ju alltid Capoeira spelen.

Vet dock inte om man kan spela online, men man kan spela på samma dator 2st. Tror dock inte att dom är gratis..

Och vad gör man om det inte är gratis? :D

Men har inte EA någon boxnings-spel serie, precis som dom har NHL, FIFA etc etc... har kollat men verkar inte som det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Byt till konsoll ffs!

PC börjar bli gammalt för spel.

Nu räcker det.

Där försvann den sista lilla biten av stubinen.

Vad är det igentligen med dig som gör att du måste tycka att allting som andra tycker är bra är riktigt dåligt?

Varför i hela friden måste alla tycka som du gör, varför?

Nu har man hört ditt gnällande om hur dåligt Fifa är och hur bra PES är i allt för många trådar. Jag tror det inte är så många som bryr sej om vad du tycker och tänker längre. Det är alltid något/någon som är dålig i dina ögon. Kan du inte bara hoppa över alla dom där otroligt äckliga kommentarerna om hur dåligt allt är och bara säga vad du tycker om det är bra?

I'm so fuckin' tired of you.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu räcker det.

Där försvann den sista lilla biten av stubinen.

Vad är det igentligen med dig som gör att du måste tycka att allting som andra tycker är bra är riktigt dåligt?

Varför i hela friden måste alla tycka som du gör, varför?

Nu har man hört ditt gnällande om hur dåligt Fifa är och hur bra PES är i allt för många trådar. Jag tror det inte är så många som bryr sej om vad du tycker och tänker längre. Det är alltid något/någon som är dålig i dina ögon. Kan du inte bara hoppa över alla dom där otroligt äckliga kommentarerna om hur dåligt allt är och bara säga vad du tycker om det är bra?

I'm so fuckin' tired of you.

:wub: ................................. :wub:

Haha, ja. Vi får ju inte glömma det eviga tjatet om PS3 mot X360. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor