hell_boy Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Det finns ju lastbilar som har typ flak för ett par bilar eller motorcyklar, Vilket i dom flesta stunt filmer brukar användas på stunt-filmer. Så jag undar bara varför använder ni såna bilar? Blir stunten typ häftigare eller? Inte för att jag tycker att Det är fel eller nåt. Själv spelar jag på PS2. Vilket Är bäst å stunta på PC eller PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Det finns ju lastbilar som har typ flak för ett par bilar eller motorcyklar, Vilket i dom flesta stunt filmer brukar användas på stunt-filmer. Så jag undar bara varför använder ni såna bilar? Blir stunten typ häftigare eller? Inte för att jag tycker att Det är fel eller nåt. Själv spelar jag på PS2. Vilket Är bäst å stunta på PC eller PS2? Man använder lastbil med flak, packer, för att kunna göra flera sorters stunt och på fler ställen. Vad som är bäst att stunta på kan du bara bestämma själv. Tveklöst enklare med en PC om du vill spela in filmer dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts