Sniper Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 En livs levande tjej vill jag ha. Det vill väl alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 En livs levande tjej vill jag ha. Inte en död då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Inte en död då ? Nja, det är det här med griftefriden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Nja, det är det här med griftefriden. Griftefriden? Redigerad 25 november, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) En sådan här har jag bestämt mig för att önska mig nu! Redigerad 25 november, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Griftefriden? http://sv.wikipedia.org/wiki/Griftefrid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 En sådan här har jag bestämt mig för att önska mig nu! Spara inte som bmp ditt jävla päron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Spara inte som bmp ditt jävla päron Jag är inget päron, jag är en banan! Trodde det gick visa .bmp som bild men nähä... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag är inget päron, jag är en banan! Trodde det gick visa .bmp som bild men nähä... Spara som PNG. Precis lika bra kvalitet som BMP men mycket mindre fil. Och den går att visa i webbläsare. Och du är visst ett päron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Spara som PNG. Precis lika bra kvalitet som BMP men mycket mindre fil. Och den går att visa i webbläsare. Och du är visst ett päron. Ändrade det till .jpeg nu. Nöjd? Green Mango? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Ändrade det till .jpeg nu. Nöjd? Green Mango? Hallon. .jpg och Paint lirar inte så bra ihop, det brukar resultera i väldigt korniga bilder. Redigerad 25 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Jag och morsan beställde lite julklappar till mig från junkyard för nån dag sen Blev en zip-tröja, ett bälte och en t-shirt. Redigerad 25 november, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Min önskelista: En korv en tub med lim 12 serveter med kalle anka tryck på 8 gummisnoddar en stekpanna en bild på en nyckel en hackad gurka en minarelli am6 motor ett löv porslin hjul 3 kottar müssli äggsås en planka, 2.66m lång o 0.34m bred en kork en hackspett 67 vitaminer toapapper för ett helt år gröna sudd lakris fiskar o sist, men inte minst, ett kilo lingonsylt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Ja, ha.. haha.. ha..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2006 Min önskelista: En korv en tub med lim 12 serveter med kalle anka tryck på 8 gummisnoddar en stekpanna en bild på en nyckel en hackad gurka en minarelli am6 motor ett löv porslin hjul 3 kottar müssli äggsås en planka, 2.66m lång o 0.34m bred en kork en hackspett 67 vitaminer toapapper för ett helt år gröna sudd lakris fiskar o sist, men inte minst, ett kilo lingonsylt Nej, allt det där du redan har, vad sägs om en Get? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2006 Jag ska önska En 250 gb(eller mer) stor extern hårddisk. Pengar Något/Några spel Måhända att jag önskar mig ett Wii bara för att se om de verkligen köper en till mig Stryker externa eftersom jag ska köpa en innan julen. Orkar inte vänta så länge på den. Careface ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2006 SonyEricsson W810i eller likande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2006 (redigerad) PS3(ska försöka övertyga "tomten") Wii en iBook Redigerad 27 november, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Hallon. .jpg och Paint lirar inte så bra ihop, det brukar resultera i väldigt korniga bilder. Fel, mister I Paint blir GIF korniga, Jpeg blir grötiga (kolla tältet), och färgerna reduceras och/eller förvrägs på båda. PS3(ska försöka övertyga "tomten") Wii en iBook Whoosh, du kommer definitivt inte få båda. Wiin är billig, 2500 för ett helpaket. Dessutom måste ni importera PS3 eftersom den kommer i mars. Jag funderar lite lätt på en Wii, om jag köper en nextgen blir det antingen 360 pga kraft eller Wii pga påhittighet med kontrollen. PS3 blir det inte pga pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Min önskelista: En korv en tub med lim 12 serveter med kalle anka tryck på 8 gummisnoddar en stekpanna en bild på en nyckel en hackad gurka en minarelli am6 motor ett löv porslin hjul 3 kottar müssli äggsås en planka, 2.66m lång o 0.34m bred en kork en hackspett 67 vitaminer toapapper för ett helt år gröna sudd lakris fiskar o sist, men inte minst, ett kilo lingonsylt Du har höga drömmar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts