Jump to content

Julklappar - 06

Ceone
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 280
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är beräknat till mellandagarna. Vi drar ner till St. Moritz den 25:e och drar hem efter nyår. Prima skinka, japp japp!

StellHell, lite offtopic, hur mycket kostar en sådan resa allt som allt?

Har alltid velat åka på en skidresa. Men har inte velat lägga någon större summa på det då det inte är en "riktig" semester.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

StellHell, lite offtopic, hur mycket kostar en sådan resa allt som allt?

Har alltid velat åka på en skidresa. Men har inte velat lägga någon större summa på det då det inte är en "riktig" semester.

Beror ju på hur/när du ska åka, och vart du ska bo.

Jag och the_go ska ju vara iväg i 2 veckor, bo på hotell med dubbelsäng, hyra våra skidor och blir ju en hel del dricka då det är över nyår och allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror ju på hur/när du ska åka, och vart du ska bo.

Jag och the_go ska ju vara iväg i 2 veckor, bo på hotell med dubbelsäng, hyra våra skidor och blir ju en hel del dricka då det är över nyår och allt.

Så du känner henne?! trodde ni skämtade med varandra bara.

Nåja, vad pröjsar ni för resan då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trodde du det?

De känner varandra, alltså. :lol:

KK, måhända. :lol:

Hehehe... :( Åter till ämnet *a la radiopratare*

Jag vet inte riktigt vad jag önskar mig. Jag har också födelsedag först. Men jag tänker ge bort ett Warcraft II battle.net-edition (med exp) till brorsan. Vi spelade det som tokar för en del år sen, och kommentarerna kommer flygandes hela tiden mellan oss. Minnen! ^_^"Stop rocking the boat. You're making me seasick. Ay Ay, Sir! We move! In your name!" Vi fick det aldrig att funka online, vilket ju är en enorm förlust. Hoppas vi kan spela i jul! :lol:

Till min andra brorsa ska jag köpa Starcraft (med exp Brood War). Det fick vi att funka över LANet, men det var inte länge. Med det här så vet jag att vi ska köra online :lol:

Till min tredje brorsa funderar jag på Total GTA, dvs GTA1, 2 och London. Men han spelar ingenting och jag undrar om han bara kommer tycka jag är knäpp som ger honom detta. Jag skulle gärna ha det, så det kanske får bli på önskelistan istället för bortgivningslistan. Warcraft och Starcraft är två givna köp iaf, inget tvivel. Kanske om jag själv köper Total GTA och plockar ur GTA1, och ger den i julklapp? ^_^ Kan ju då inte önska mig trilogipaketet i födelsedag om jag sedan plockar ur en tredjedel och ger bort igen... ^_^ Tips? Först tänkte jag bara ge alla tre bröderna varsin tredjedel av Total GTA, men det är lite snålt och förmodligen tänker de att det är en sån julklapp som man köper till andra för att sedan ta själv, eftersom man vet att de inte tycker om det. Hjälp! Vad ska han få?! :lol:

Syrran ska få... nånting. Vet inte alls vad. Vad ger man till en syrra som går ettan på gymnasiet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Önskar du dig gta 1&2? Finns att hämta gratis på www.thepir... :unsure: www.rockstargames.com :P

Klick klick Klicka på downloads på menyn uppe till vänster.

Din quote stämde väl inte riktigt... :P Men jag tänkte på de riktiga spelen, med skivor och kartor och manualer och sånt. Har redan tankat GTA2, men det är inte riktigt samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor