Siana Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Mina föräldrar vill inte att jag ska bli bortskämd, men det är ju inte sakerna på räknas på julen Där sa du ett sanningens ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Mina föräldrar vill inte att jag ska bli bortskämd, men det är ju inte sakerna på räknas på julen Mina föräldrar tjänade heller inte mycket pengar när jag var liten. Så vi fick också lite julklappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Julklappar är överskattat. Julen är till för att supas bort med släkt och vänner, presenter får man när man fyller år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Xbox 360 Och uppgraderingspaket till min dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Julklappar är överskattat. Julen är till för att supas bort med släkt och vänner, presenter får man när man fyller år. Eller ännu bättre: Supas bort i skidbacken med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Eller ännu bättre: Supas bort i skidbacken med mig. Det är beräknat till mellandagarna. Vi drar ner till St. Moritz den 25:e och drar hem efter nyår. Prima skinka, japp japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) Det är beräknat till mellandagarna. Vi drar ner till St. Moritz den 25:e och drar hem efter nyår. Prima skinka, japp japp! StellHell, lite offtopic, hur mycket kostar en sådan resa allt som allt? Har alltid velat åka på en skidresa. Men har inte velat lägga någon större summa på det då det inte är en "riktig" semester. Redigerad 14 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 StellHell, lite offtopic, hur mycket kostar en sådan resa allt som allt? Har alltid velat åka på en skidresa. Men har inte velat lägga någon större summa på det då det inte är en "riktig" semester. Beror ju på hur/när du ska åka, och vart du ska bo. Jag och the_go ska ju vara iväg i 2 veckor, bo på hotell med dubbelsäng, hyra våra skidor och blir ju en hel del dricka då det är över nyår och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Beror ju på hur/när du ska åka, och vart du ska bo. Jag och the_go ska ju vara iväg i 2 veckor, bo på hotell med dubbelsäng, hyra våra skidor och blir ju en hel del dricka då det är över nyår och allt. Så du känner henne?! trodde ni skämtade med varandra bara. Nåja, vad pröjsar ni för resan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Så du känner henne?! trodde ni skämtade med varandra bara. Nåja, vad pröjsar ni för resan då? Inte bestämt, men det är hennes julklapp, och jag har önskat mig pengar av alla mina syskon och föreldrar. Blir inte jättedyrt, men en hel del blir det ju såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Inte bestämt, men det är hennes julklapp, och jag har önskat mig pengar av alla mina syskon och föreldrar. Blir inte jättedyrt, men en hel del blir det ju såklart. Hahahaha. Sluta nu, du förvirrar stackars Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Hahahaha. Sluta nu, du förvirrar stackars Vice. Och vad vet du om vad vi har bestämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Och vad vet du om vad vi har bestämt? Sant. Men ni talade ju om spa med nakenbad i vak först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Och vad vet du om vad vi har bestämt? Så allvarligt, ni skämtar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Så allvarligt, ni skämtar inte? Trodde du det? De känner varandra, alltså. KK, måhända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Trodde du det? De känner varandra, alltså. KK, måhända. Hehehe... Åter till ämnet *a la radiopratare* Jag vet inte riktigt vad jag önskar mig. Jag har också födelsedag först. Men jag tänker ge bort ett Warcraft II battle.net-edition (med exp) till brorsan. Vi spelade det som tokar för en del år sen, och kommentarerna kommer flygandes hela tiden mellan oss. Minnen! "Stop rocking the boat. You're making me seasick. Ay Ay, Sir! We move! In your name!" Vi fick det aldrig att funka online, vilket ju är en enorm förlust. Hoppas vi kan spela i jul! Till min andra brorsa ska jag köpa Starcraft (med exp Brood War). Det fick vi att funka över LANet, men det var inte länge. Med det här så vet jag att vi ska köra online Till min tredje brorsa funderar jag på Total GTA, dvs GTA1, 2 och London. Men han spelar ingenting och jag undrar om han bara kommer tycka jag är knäpp som ger honom detta. Jag skulle gärna ha det, så det kanske får bli på önskelistan istället för bortgivningslistan. Warcraft och Starcraft är två givna köp iaf, inget tvivel. Kanske om jag själv köper Total GTA och plockar ur GTA1, och ger den i julklapp? Kan ju då inte önska mig trilogipaketet i födelsedag om jag sedan plockar ur en tredjedel och ger bort igen... Tips? Först tänkte jag bara ge alla tre bröderna varsin tredjedel av Total GTA, men det är lite snålt och förmodligen tänker de att det är en sån julklapp som man köper till andra för att sedan ta själv, eftersom man vet att de inte tycker om det. Hjälp! Vad ska han få?! Syrran ska få... nånting. Vet inte alls vad. Vad ger man till en syrra som går ettan på gymnasiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) Syrran ska få en syrra som går ettan på gymnasiet Önskar du dig gta 1&2? Finns att hämta gratis på www.thepir... www.rockstargames.com Klick klick Klicka på downloads på menyn uppe till vänster. Redigerad 14 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Ny lista; Önskar mig ingenting. Kommer nog ge bort ett antal presenter till mina föräldrar, så att jag får en liten chans att bli älskad nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Önskar du dig gta 1&2? Finns att hämta gratis på www.thepir... www.rockstargames.com Klick klick Klicka på downloads på menyn uppe till vänster. Din quote stämde väl inte riktigt... Men jag tänkte på de riktiga spelen, med skivor och kartor och manualer och sånt. Har redan tankat GTA2, men det är inte riktigt samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Ja, kände för att skriva vad jag vill ha i jul nu då. Call of Duty 3 (X360) Battlefield 2142 (PC) Need for Speed Carbon (X360) A4Tech X-718F Saitek Eclipse II Keyboard Atec AV320PD Sony MDR-RF880 Day of Defeat Source (PC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts