KalleR Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 * Få kyssa KalleR under en mistel ( ) Naww men om du bara visste mina skidåkningsskills... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Sprättägg, Aaawwww ...eller.... . Halmmattan tar jag gärna, som en suvenir från dig. Edit: BTW, sprättäggen kom till användning iaf! *Kastar fem ägg på stora_tomtefar, varav två är ruttna, Av anledningen att han misstog mig för att vara ngt annat än en tjej. God Jul stora_tomtefar, det var Din klapp från mig! Hrm... F'låt @DimpZ Jo, även jag kontrollcheckade saken efter att jag fått reda på det. Redigerad 11 november, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Av anledningen att han misstog mig för att vara ngt annat än en tjej. Jag tror fortfarande att du inte är en tjej.. ^_____^ jag är t.o.m nästan jätte säkert på det.. fast.. eller ja.. OT-- Har inte en aning om vad jag ska önska mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Vid den här åldern är det alltid uppskattat att få lite extra kontanter, men det är klart, det är väl alltid kul att få något litet paket också. Själv har jag inte kommit på så mycket att önska mig de senaste åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Önskar mig ett munspel, en digitalkamera och Lost säsong 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag önskar mig: Crossmoppe Ps3/xbox360 Mobil Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Min önske lista iPod (Shuffle, Nano... spelar ingen roll. Det är ljudet som är viktigast) Battlefield 2142 kanske... eller så köper jag det innan julen. Smallville Säsong 5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Önskar mig inget speciellt faktiskt. Blir ju glad över vad jag än får, tanken som räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Önskar mig inget speciellt faktiskt. Blir ju glad över vad jag än får, tanken som räknas Precis så ska det låta, riktigt bra sagt min vän! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Precis så ska det låta, riktigt bra sagt min vän! Visst är det så, men det är alltid kul att få ngt man vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Nu har Playstation 3 tagit sig högst upp på min lista...Förbokning alltså ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Jag ska få ny dator btw, när kommer dx10 grafikorten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Antaglige i vår, då Vista släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 DX10-kort har släppts. Vista släpps i början av december. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Fan. Jag vill ha en basgitarr. Känner för det. Vad kostar en ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Vi åker till Thaildan igen, plus att jag får en ny dator snart då ... inte så mycket att önska med andra ord, utan att få skuldkännslor. Pengar till en PSP kanske ... kan behövas på planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Bara jag som tycker att alla får/vill ha så mycket? Jag får typ bara 2000 i julklappspengar eller saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Bara jag som tycker att alla får/vill ha så mycket? Jag får typ bara 2000 i julklappspengar eller saker Jag håller med dig. Får nog för ännu mindre än dig, dessutom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Förr fick jag väl för sammanlagt 1000 kronor, men mina föräldrar har lyckas dra på sig bättre jobb nu så nu får man väl för det dubbla, minst. En Nintendo Wii tror jag inte att jag kommer få, men det har jag redan förklarat för mor min. Jag blir glad bara jag får pengar som kan bli ett tillskott när jag köper den på mellandagsrean. Onödigt att spendera pengar för att få den på jul. Det skulle vara kul att skrika NINTENDO WIIIIIIIIIIIIIIIIII och göra diverse danser med min syster på aftonen i för sig, men det klarar jag väl mig utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Mina föräldrar vill inte att jag ska bli bortskämd, men det är ju inte sakerna på räknas på julen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts