R2D2 Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 tar nog och önskar mig Nintendo Wiiiiii till jul Skyll inte på mig sen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Skyll inte på mig sen bara. Om jag inte gillar den så får du köpa den av mig för 3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Splinter cell double agent och en HIF-Halsduk är det enda jag kan komma på just nu. Kommer säkert på något annat snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag har det mesta jag behöver så det enda som kommer stå på min önskelista är pengar. När man var yngre var julklappar något väldigt viktigt men i och med att man blivit äldre har hela hypen kring julen försvunnit. Nu ser jag mest julen som ett stort kommersiellt jippo. Men Arvid, finns det något bättre att vräka i sig massa goda julbord som man bjuds på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Hm.. Vad vill jag ha... Hm, ingen aning. Eller jo, kanske. Lista: Gears of War Call of Duty 3 Ny dator Battlefield 2142 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag är 16 och har också ett betalkort. Föreningssparbanken (Swedbank) och kortet heter Maestro. Maestro, Det heter mitt iaf. Swedbank, Maestro. Japp, maestro kan man ha från att man är 13 (tror jag). Men det har jag inte velat ha, jag har hört att det inte funkar i så värst många affärer? Betalkort och Kreditkort är inte samma sak. Visa - Kreditkort, Maestro - Betalkort. Du kan alltså inte använda kortet över internet osv Rätt och fel. Visa behöver inte vara kreditkort. Det jag vill ha är ett betalkort, bundet till mitt konto (ingen faktura hem, alltså) eftersom jag vill kunna köpa saker på internet, ta ut pengar utomlands samt slippe fiffla med bakomater så fort man ska köpa sig något. Nog om mig och mitt (kommande) bankkort nu, I guess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Japp, maestro kan man ha från att man är 13 (tror jag). Men det har jag inte velat ha, jag har hört att det inte funkar i så värst många affärer? Rätt och fel. Visa behöver inte vara kreditkort. Det jag vill ha är ett betalkort, bundet till mitt konto (ingen faktura hem, alltså) eftersom jag vill kunna köpa saker på internet, ta ut pengar utomlands samt slippe fiffla med bakomater så fort man ska köpa sig något. Nog om mig och mitt (kommande) bankkort nu, I guess. Maestro har jag och det har funkat i alla affärer jag handlat i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Finns många kort som fungerar, men Visa, MasterCard och liknande måste man vara 18 för att få. Sen finns det andra "guldkort" och liknande, som man kan fixa som man kan gå över sin kredit och liknande, men det är.. 20.000+ i månadslön, efter skatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Maestro funkar i alla affärer och alla uttagsautomater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Bara lite offtopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Bara lite offtopic Jo, men vi spann vidare på en önskan om ett betal-/kreditkort. Eftersom modsen fortsatte så var det troligtvis inte så värst offtopic (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cpt Tuttle Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Är inte brydd om att få något och har inte råd att ge något... Tycker att julkommersen är rätt fånig och vill undvika den i största möjliga mån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 *Ny klocka. *Morgonrock a'la Hefner. *Lugn och ro. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Firar inte Yule, men om någon vill ge mig något är det pengar som gäller... något smidigare än att få en julklapp som man sedan avskyr och måste be om kvitto för att kunna byta i butiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Uppdaterar lide Hundvalp Ny dator/uppgradering Ratt&Pedal till datorn Pengar Snö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Firar inte Yule, men om någon vill ge mig något är det pengar som gäller... något smidigare än att få en julklapp som man sedan avskyr och måste be om kvitto för att kunna byta i butiken. Äh, det där förstår aldrig jag. Känner inte du och din omgivning varandra tillräckligt väl för att ni ska veta vad den andra personen vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 En Wii, Call Of Duty 3 och Tony hawks downhill jammmmmmmmmmmmmmmmmmm. MMMMM....Jam *dreggel* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 En Wii, Call Of Duty 3 och Tony hawks downhill jammmmmmmmmmmmmmmmmmm. MMMMM....Jam *dreggel* http://www.blackberryrose.com/images/pictures/products/stonewall_kitchen/Strawberry%20Jam.jpg Kunde inte bara låta bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Har inte tänkt så mycket på julklappar. Men det jag vill köpa/ha är följande. Ps3 (Kanske väntar ett tag, 6000 är mycket pengar) Kamera (Nikon D70) Saker till rummet och möbler. (har flyttat ner i källaren) Kläder. Ny Mp3, har tappat min gammla :'( Pengar är bra att ha. *uppdaterar sen* Redigerad 10 november, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Min önskelista a 'la GTAsajten: * Få en skidtrip i alperna med StellHell. * Få kyssa KalleR under en mistel ( ) Sånt jag vill ge: * En hjärtformad hembakad chokladkaka till Siana. * Ett varsitt paket kondomer till resten av medlemmerna. Redigerad 11 november, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts