Spam Snuten Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Nepp, har luskat fram att man bara behöver vara sexton. Och det är ju inget kreditkort vi talar om, utan bara så att jag kan använda det i affärer. Är så nedrans trött på att behöva gå och ta ut pengar jämt. Jag är 14 och har ett betalkort (så att jag kan betala i affärer, utomlands osv.). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Kyss mig du bara ljuger. Faktist så tror jag lite vad jag vill om det. Jag kommer inte köpa det innan jag har fått pröva det Varför skulle jag ljuga? Läste det i en speltidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Datortillbehör Moppegrejer pengar!? ev. Metanolbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag är 14 och har ett betalkort (så att jag kan betala i affärer, utomlands osv.). Och vem bryr sig egentligen? PSP Kläder Pengar God julmat =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Och vem bryr sig egentligen? Personen han quotade kanske? --- Själv önskar jag mig inte något, möjligtvis pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Lär bli en X(box)-mas för mig med Halo CE och ett års Xbox Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Det enda, helt ärligt jag faktiskt vill ha, är en mysig kväll med mina föräldrar, syskon och flickvän. Nuförtiden är det roligare att ge julklappar än att få. Faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Önskar mig inte nånting. Kommer inte ge nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Önskar mig inte nånting. Kommer inte ge nånting. Du kan nog kliva runt i snön hand i hand med den här filuren. Jag kommer alltid på mängder med saker jag önskar mig, men när jag väl ska skriva upp dem minns jag inte ett smack. Jag minns åtminstone dessa. Pengar Nintendo Wii Presentkort på Inet Mobiltelefon Bob Dylan - Highway 61 Revisited Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag är 14 och har ett betalkort (så att jag kan betala i affärer, utomlands osv.). Jasså? Vilken bank/ vilket sorts kort har du? Och vem bryr sig egentligen? Jag, gör, jag gör! *Vifta handen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Önskar mig faktiskt ingenting. Första året detta händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag är 16 och har också ett betalkort. Föreningssparbanken (Swedbank) och kortet heter Maestro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag är 16 och har också ett betalkort. Föreningssparbanken (Swedbank) och kortet heter Maestro. Betalkort och Kreditkort är inte samma sak. Visa - Kreditkort, Maestro - Betalkort. Du kan alltså inte använda kortet över internet osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jasså? Vilken bank/ vilket sorts kort har du? Maestro, Det heter mitt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Betalkort och Kreditkort är inte samma sak. Visa - Kreditkort, Maestro - Betalkort. Du kan alltså inte använda kortet över internet osv Vilket är jävligt synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Vilket är jävligt synd. Ord på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Önskar mig nog bara ett tvspel. Annars inget speciellt. Däremot skall jag önska mig ett pressentkort på PS3 när jag fyller år. (fast jag får nog ge mig själv den pressenten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag har det mesta jag behöver så det enda som kommer stå på min önskelista är pengar. När man var yngre var julklappar något väldigt viktigt men i och med att man blivit äldre har hela hypen kring julen försvunnit. Nu ser jag mest julen som ett stort kommersiellt jippo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag har det mesta jag behöver så det enda som kommer stå på min önskelista är pengar. När man var yngre var julklappar något väldigt viktigt men i och med att man blivit äldre har hela hypen kring julen försvunnit. Nu ser jag mest julen som ett stort kommersiellt jippo. Jag tycker fortfarande julen är rolig Mysig tar nog och önskar mig Nintendo Wiiiiii till jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jasså? Vilken bank/ vilket sorts kort har du?Swedbank, Maestro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts