Jump to content

Julklappar - 06

Ceone
 Share

Recommended Posts

Yay. Uppdaterat

• Ny mobil, Min gamla blev stulen =(
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • Pengar
  • God julmat

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 280
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har bara köpt klapp till morsan än så länge; en iPod Nano reseladdare. Kommer förmodligen köpa nåt till senare.

Farsan är alltid lite knepig, han önskar sig aldrig nåt. Kanske kan fixa nåt presentkort eller liknande.

Bror har jag ingen aning om vad han ska få, kanske bidrar med ett par hundralappar till nåt som mamma köper.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag önskar mig en ny mp3 spelare (eftersom min gamla gick sönder i går) och en ny mobil telefon.

Men en fråga? är det ipod som har de bästa mp3 spelarna eller finns det några andra som är lika bra?

Vill ha en som kan visa film, och självklart spelar musik :)

En iriver e10 är minst lika bra som en ipod (t.o.m. bättre ljudmässigt). Inte så jättebra till film dock. Sen beror det ju på hur man definierar "bra" också. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En iriver e10 är minst lika bra som en ipod (t.o.m. bättre ljudmässigt). Inte så jättebra till film dock. Sen beror det ju på hur man definierar "bra" också. :blink:

Går ju inte att jämföra en sån där plutt med en tjock-iPod när det gäller video överhuvudtaget. Skärmen är ju plutt.

Creative Zen Vision:M har fått bättre (alternativt ungefär lika bra) betyg än iPod... vad den senaste nu heter.

---

Jag har hittills önskat mig:

Nokia AD-46 (ljudadapter, pop-port -> 3,5 mm)

Hiper aluminumtangentbord

Ska nog ge bort ett par foton i ram till min mor. Sen får vi se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går ju inte att jämföra en sån där plutt med en tjock-iPod när det gäller video överhuvudtaget. Skärmen är ju plutt.

Creative Zen Vision:M har fått bättre (alternativt ungefär lika bra) betyg än iPod... vad den senaste nu heter.

Ok tack, har faktiskt fastnat för creative, vet inte varför men det blir nog en sådan högst upp på önskelistan :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du säger att du slutat med allt som har med religiösa traditioner att göra, ändå använder du uttrycket "julafton" för storföretagens lyckostunder? "No pun intended" kanske, men likväl så får du röja rejält i ditt ordförråd om du vill vara strikt clean från religiösa aktiviteter, vanor och till och med uttryck. :):blink:

Bäste Henkibojj: brukar du använda termerna "akilleshäl" eller "när man talar om trollen"? Det gör jag. Resten säger sig självt.

Kukmäteri, min vän. Kukmäteri!

---

btw. Släng er i väggen altruister. >_<

Altruism? Sådan finns inte. Vem syftar du på egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok tack, har faktiskt fastnat för creative, vet inte varför men det blir nog en sådan högst upp på önskelistan :ermm:

Jag har en sån... den är bra.

Gillar "dölj" funktionen och batteritiden på video :)

Fin kvalitet på skärmen, men gör inte det misstag som jag gjorde, så köp en/ett screencover

Länk till kommentar
Dela på andra sidor