Gäst Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Yay. UppdateratNy mobil, Min gamla blev stulen =(PengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarPengarGod julmat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Nu vet jag vad jag önskar mig. En sådan här! Kostar drygt 1000:- ROFL! Nämen ett Xbox360 skulle ju inte sitta helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Uppdatering WiiPengarMer pengarett digert julborden ny mobilsaker till datorn (eller en ny) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Fan vad bortskämda många här e. Hur kan man önska sig så mycket. Kukmäteri, min vän. Kukmäteri! --- btw. Släng er i väggen altruister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Wii + Zelda Twilight Princess Silent Hill 3 till PC Kläder/pengar Grafikkort/Processor Wacom Cintiq 21" http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_smile.png' alt=':)'> (ca 25,000kr) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 1. 22" LCD skärm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Nu har jag köpt julklappar till de närmaste: Pappa och hans sambo: Två stearinljushållare/ -lykta/ -något annat. Mamma: Absolute Relax (CD) Mammas sambo: Presentkort på Clas Ohlson, värde 200kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Har bara köpt klapp till morsan än så länge; en iPod Nano reseladdare. Kommer förmodligen köpa nåt till senare. Farsan är alltid lite knepig, han önskar sig aldrig nåt. Kanske kan fixa nåt presentkort eller liknande. Bror har jag ingen aning om vad han ska få, kanske bidrar med ett par hundralappar till nåt som mamma köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Jag önskar mig en ny mp3 spelare (eftersom min gamla gick sönder i går) och en ny mobil telefon. Men en fråga? är det ipod som har de bästa mp3 spelarna eller finns det några andra som är lika bra? Vill ha en som kan visa film, och självklart spelar musik Redigerad 1 december, 2006 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jag önskar mig en ny mp3 spelare (eftersom min gamla gick sönder i går) och en ny mobil telefon. Men en fråga? är det ipod som har de bästa mp3 spelarna eller finns det några andra som är lika bra? Vill ha en som kan visa film, och självklart spelar musik En iriver e10 är minst lika bra som en ipod (t.o.m. bättre ljudmässigt). Inte så jättebra till film dock. Sen beror det ju på hur man definierar "bra" också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 En iriver e10 är minst lika bra som en ipod (t.o.m. bättre ljudmässigt). Inte så jättebra till film dock. Sen beror det ju på hur man definierar "bra" också. Går ju inte att jämföra en sån där plutt med en tjock-iPod när det gäller video överhuvudtaget. Skärmen är ju plutt. Creative Zen Vision:M har fått bättre (alternativt ungefär lika bra) betyg än iPod... vad den senaste nu heter. --- Jag har hittills önskat mig: Nokia AD-46 (ljudadapter, pop-port -> 3,5 mm) Hiper aluminumtangentbord Ska nog ge bort ett par foton i ram till min mor. Sen får vi se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Går ju inte att jämföra en sån där plutt med en tjock-iPod när det gäller video överhuvudtaget. Skärmen är ju plutt. Creative Zen Vision:M har fått bättre (alternativt ungefär lika bra) betyg än iPod... vad den senaste nu heter. Ok tack, har faktiskt fastnat för creative, vet inte varför men det blir nog en sådan högst upp på önskelistan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Du säger att du slutat med allt som har med religiösa traditioner att göra, ändå använder du uttrycket "julafton" för storföretagens lyckostunder? "No pun intended" kanske, men likväl så får du röja rejält i ditt ordförråd om du vill vara strikt clean från religiösa aktiviteter, vanor och till och med uttryck. Bäste Henkibojj: brukar du använda termerna "akilleshäl" eller "när man talar om trollen"? Det gör jag. Resten säger sig självt. Kukmäteri, min vän. Kukmäteri! --- btw. Släng er i väggen altruister. Altruism? Sådan finns inte. Vem syftar du på egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ska nog ge bort ett par foton i ram till min mor. Sen får vi se. Hmm ^^ Om vi vänder på steken vad ska ni ge andra i julklapp? Det enda jag har kommit på hittils är en perkulator (en sorts kaffekokare) till morsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ok tack, har faktiskt fastnat för creative, vet inte varför men det blir nog en sådan högst upp på önskelistan Jag har en sån... den är bra. Gillar "dölj" funktionen och batteritiden på video Fin kvalitet på skärmen, men gör inte det misstag som jag gjorde, så köp en/ett screencover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Typ. Cash. Egen tv. Egen boxer eller liknande. sen är det inte så mkt mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Jag har en sån... den är bra. Gillar "dölj" funktionen och batteritiden på video Fin kvalitet på skärmen, men gör inte det misstag som jag gjorde, så köp en/ett screencover Screencover är det typ ett skydd för displayen (stavning ) eller något liknande?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Screencover är det typ ett skydd för displayen (stavning ) eller något liknande?? Japp, typ en plastbit framför skärmen så den inte repas/blir dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 En till skinnjacka, så ja kan sätta murder spikes i den Patron bälte Band tröjjor, t ex Cradle of filth, Dismember, Cannibal corpse, Dark funeral etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 En till skinnjacka, så ja kan sätta murder spikes i den Patron bälte Band tröjjor, t ex Cradle of filth, Dismember, Cannibal corpse, Dark funeral etc Frid vare med er och hören julens glada budskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts